Missä koulussa kävitte peruskoulun? Löytyykö tuttuja?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:
Kuka sen opettaja oli? Mä olen niitä Ervastin helmiä :)
Sano olleensa Kajosvaaran luokalla. Itseasiassa sen pikkuveli on sun ikänen. Ai ei ku se oli kuulemma 82.
Jaahas, täähän menee mielenkiintoiseksi... Ei kyl vielä ole iso lamppu sytyttäny.
Se sen pikkuveli oli semmonen kauhean äänekäs, vähän niinku häirikkö. Ilmeisesti joku tyttöjen suosikki. Aika erinäköiset veljekset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:
Kuka sen opettaja oli? Mä olen niitä Ervastin helmiä :)
Sano olleensa Kajosvaaran luokalla. Itseasiassa sen pikkuveli on sun ikänen. Ai ei ku se oli kuulemma 82.
Jaahas, täähän menee mielenkiintoiseksi... Ei kyl vielä ole iso lamppu sytyttäny.
Se sen pikkuveli oli semmonen kauhean äänekäs, vähän niinku häirikkö. Ilmeisesti joku tyttöjen suosikki. Aika erinäköiset veljekset.
Kenes luokalla se veli oli?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:
Alahärmän kirkonkylän ala-aste, Kalajoella pohjankylän ala-aste, Varkauden tehtaan koulu, Nivalan kyösti kallion koulu, Nivakaijan koulu Nivala...juu muutettiin usein :D

muoks. ja eskari maarianhaminassa :)
Jännä miten varkauden kokosesta tuppukylästä kuitenkin aina tuppaa joku jonnekin... =)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:
Kenes luokalla se veli oli?
En mä oikeestaan tiedä.
T. ja P. sukunimeltään R. :D No joo, te ette varmaan tiedä toisianne.
Mulla on vaan niin törkeen huono muisti :D Pitää hetki :headwall: , niin ehkä mä viel älyyn kenestä on kyse!
:D Niiden äiti oli uskovainen. En kyllä tiedä, tiedettiinkö siitä koulussa. Ehkä pojat ei niin innokkaasti siitä kertoilleet.
 
sitten se meni
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:
Kenes luokalla se veli oli?
En mä oikeestaan tiedä.
T. ja P. sukunimeltään R. :D No joo, te ette varmaan tiedä toisianne.
Mulla on vaan niin törkeen huono muisti :D Pitää hetki :headwall: , niin ehkä mä viel älyyn kenestä on kyse!
:D Niiden äiti oli uskovainen. En kyllä tiedä, tiedettiinkö siitä koulussa. Ehkä pojat ei niin innokkaasti siitä kertoilleet.
Saattoipa olla että häirikkö veljeksiä oli joka luokalla, toisinaan samallakin luokalla.
 

Yhteistyössä