Kävipä nopeasti että löytyi joku joka tunnistaaAlkuperäinen kirjoittaja Jane Doe:Meijän kulmillaAlkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Muistola, Aittalahti, Hoppu, Marttila ja Sylvää
Voi miten nostalgista : )Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sano olleensa Kajosvaaran luokalla. Itseasiassa sen pikkuveli on sun ikänen. Ai ei ku se oli kuulemma 82.Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Kuka sen opettaja oli? Mä olen niitä Ervastin helmiä
tarkotatko jaanaa joka on nykyisin kiveriössä ;DAlkuperäinen kirjoittaja minä:Tuttu paikka kivimaan ala-astekin.Olen siellä ollut,mutten oppilaana.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:lotila käyty, tipalaan jatkoin itseAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kivimaa a-a, lotila a-a, kannas y-a, kivimaa y-a
Kysy vaikka jaanalta
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Kävipä nopeasti että löytyi joku joka tunnistaaAlkuperäinen kirjoittaja Jane Doe:Meijän kulmillaAlkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Muistola, Aittalahti, Hoppu, Marttila ja Sylvää
mitähän vuosimallia olet?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Lentävänniemen ala-aste
:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja no huh.:ei perse me ollaan samalta ala-asteelta.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Saunakallion ala-aste J: pää,
Kartanon yläaste J: pää,
Oulunkylän yhteiskoulu H:ki
Kirkonseudun yläaste Tuusula
Haa, Valkeakoski.Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Tietolan ala-aste ja Apian yläaste =)
Ja minä olin Kartanossa...Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri::kieh:Alkuperäinen kirjoittaja no huh.:ei perse me ollaan samalta ala-asteelta.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Saunakallion ala-aste J: pää,
Kartanon yläaste J: pää,
Oulunkylän yhteiskoulu H:ki
Kirkonseudun yläaste Tuusula
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Linnainmaan ala-aste, Ristinarkun ylä-aste
Mitä vm? Itse vm 85Alkuperäinen kirjoittaja sunniee mustana:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Linnainmaan ala-aste, Ristinarkun ylä-aste
hui,noissa minäkin ! =)