vm -88,mun veli on vuosimallia -84 ja samat koulut silläkin,myös mun kahdella muulla sisaruksella samat koulut,ja ne on -80 ja -79Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mitä vm? Itse vm 85Alkuperäinen kirjoittaja sunniee mustana:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Linnainmaan ala-aste, Ristinarkun ylä-aste
hui,noissa minäkin ! =)
Asuitteko linnainmaalla vai leinolassa?Alkuperäinen kirjoittaja sunniee mustana:vm -88,mun veli on vuosimallia -84 ja samat koulut silläkin,myös mun kahdella muulla sisaruksella samat koulut,ja ne on -80 ja -79Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mitä vm? Itse vm 85Alkuperäinen kirjoittaja sunniee mustana:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Linnainmaan ala-aste, Ristinarkun ylä-aste
hui,noissa minäkin ! =)
Vuosina?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Viertolan ala-aste, Peltolan yläaste.
Oliko silloin vielä Jokoisten-Humppilan yläaste? Mäkin olen käynyt siellä y-a:nAlkuperäinen kirjoittaja mie:Jokioisten ylä-aste
Naapurikoulu B)Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Pallivahan ala-aste
no niinpä onkinAlkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Naapurikoulu B)Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Pallivahan ala-aste
niin minäkin!! Eli varmaan tunnettais toisemme =)Alkuperäinen kirjoittaja minä:Sysmässä on koulut käyty
Tuttuja paikkojaAlkuperäinen kirjoittaja inxa:Anjalan ala-aste ja Inkeroisten yhteiskoulu (yläaste)
Ei oo totta, minä myös! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Mikkolan ala-aste ja Ruusuvuoren yläaste.
Alkuperäinen kirjoittaja Muisto menneisyydestä:Pansion a-a
Askaisten koulu
Lausteen a-a
Kupittaan ya
Alkuperäinen kirjoittaja Jane Doe:Meijän kulmillaAlkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Muistola, Aittalahti, Hoppu, Marttila ja Sylvää
Täällä yksi, joka on käynyt noita molempia :wave: ! Kärsämäen koulu on edelleen toiminnassa. Kovasti sitä yritetään edelleen lakkauttaa, mutta vanhemmat ja muut asukkaat pistää hanttiin.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:no niinpä onkinAlkuperäinen kirjoittaja Aatamin akka:Naapurikoulu B)Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Pallivahan ala-aste
Mites, lakkautettiinko tuo kärsämäen koulu vai vieläkö siellä mahtaa olla oppilaita?