No mä kävin kuudennen jo -88 ja asuttiinkin vaan alle vuosi Ollikkalassa eli ei varmasti sit tunnetaAlkuperäinen kirjoittaja Enkelikasvo:Ala-asteella olin -92-98 eli kuudennella -97-98Alkuperäinen kirjoittaja jep:Ollikkalassa myös käyty kuudes luokka, mikä vuosi sulla?Alkuperäinen kirjoittaja Enkelikasvo:Ollikkalan ala-aste ja Laurin yläaste
Minä vuonna kävit Tolaria ?Alkuperäinen kirjoittaja nema:Tolarin ala-aste ja ylä-Malmin yläaste
Hely Pomell, oli kyllä kiva maikka.Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Minä vuonna kävit Tolaria ?Alkuperäinen kirjoittaja nema:Tolarin ala-aste ja ylä-Malmin yläaste
Ja kuka sulla oli luokanvalvojana ?
Mulla oli mm Henna Yli-Härsilä
eli olet -78 ?Alkuperäinen kirjoittaja nema:Hely Pomell, oli kyllä kiva maikka.Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Minä vuonna kävit Tolaria ?Alkuperäinen kirjoittaja nema:Tolarin ala-aste ja ylä-Malmin yläaste
-84 ja eteenpäin..
eikun 77Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:eli olet -78 ?Alkuperäinen kirjoittaja nema:Hely Pomell, oli kyllä kiva maikka.Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:Minä vuonna kävit Tolaria ?Alkuperäinen kirjoittaja nema:Tolarin ala-aste ja ylä-Malmin yläaste
-84 ja eteenpäin..
Sekä ala- että yläaste KöpessäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Köpessä myös yläaste. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja mii:könönpellon ala-aste,tehtaan koulu,
Variskan ylä-asteen kävin minäkin ensimmäisten oppilaiden joukossa.Alkuperäinen kirjoittaja ddddd:Variska
Tai kolmasAlkuperäinen kirjoittaja vaasa:Variskan ylä-asteen kävin minäkin ensimmäisten oppilaiden joukossa.Alkuperäinen kirjoittaja ddddd:Variska
Lähelle.Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Oulujoen ja Hintan ala-asteet, Laanilan yläaste.
silloin kun olen ollu ala-asteella suomessa oli lama pahimmillaan. Työn perässä muutettiin aika usein. Ruotsiin muutettiin kun suomessa ei ollut töitä ja vajaa 2v päästä se iski sinnekkin. Tultiin takas suomeen.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kui sä noin useasti oot kouluu vaihtanu?Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:1lk pallastunturintien ala-aste
2lk Havurinteen (?) ala-aste
3lk ristinummen ala-aste
4lk Högbergan ala-aste ( södertälje )
5lk puoliväliin stålhamran a-a
5lk loppuun-6lk tähtiniityn ala-aste
7-8lk(puoliväli) nöykkiön yläaste
8-9 isonkyrön yläaste
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:puropellon ylä-aste
jalkarannan a-a 1luokka -90 =)Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:kausalan ala-aste, jalkarannan a-a
kärpäsen ya, keskustan ya (jns)