Osu, Valkealan kirkonkylän ala-aste ja Valkealan yläaste.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suur-Miehikkälän ala-aste, Kiehuvan koulu ja Valkealan yläaste
Se sen pikkuveli oli semmonen kauhean äänekäs, vähän niinku häirikkö. Ilmeisesti joku tyttöjen suosikki. Aika erinäköiset veljekset.Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Jaahas, täähän menee mielenkiintoiseksi... Ei kyl vielä ole iso lamppu sytyttäny.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sano olleensa Kajosvaaran luokalla. Itseasiassa sen pikkuveli on sun ikänen. Ai ei ku se oli kuulemma 82.Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Kuka sen opettaja oli? Mä olen niitä Ervastin helmiä
Kenes luokalla se veli oli?Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Se sen pikkuveli oli semmonen kauhean äänekäs, vähän niinku häirikkö. Ilmeisesti joku tyttöjen suosikki. Aika erinäköiset veljekset.Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Jaahas, täähän menee mielenkiintoiseksi... Ei kyl vielä ole iso lamppu sytyttäny.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Sano olleensa Kajosvaaran luokalla. Itseasiassa sen pikkuveli on sun ikänen. Ai ei ku se oli kuulemma 82.Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Kuka sen opettaja oli? Mä olen niitä Ervastin helmiä
Aika lähellä mua... vieläkö asut tällä suunnalla?Alkuperäinen kirjoittaja JonnaN:Keinutien ala-aste ja Vesalan ylä-aste.
En mä oikeestaan tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Kenes luokalla se veli oli?
Köpessä myös yläaste. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja mii:könönpellon ala-aste,tehtaan koulu,
Jännä miten varkauden kokosesta tuppukylästä kuitenkin aina tuppaa joku jonnekin... =)Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:Alahärmän kirkonkylän ala-aste, Kalajoella pohjankylän ala-aste, Varkauden tehtaan koulu, Nivalan kyösti kallion koulu, Nivakaijan koulu Nivala...juu muutettiin usein
muoks. ja eskari maarianhaminassa
Mulla on vaan niin törkeen huono muisti Pitää hetki :headwall: , niin ehkä mä viel älyyn kenestä on kyse!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En mä oikeestaan tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Kenes luokalla se veli oli?
T. ja P. sukunimeltään R. No joo, te ette varmaan tiedä toisianne.
Niiden äiti oli uskovainen. En kyllä tiedä, tiedettiinkö siitä koulussa. Ehkä pojat ei niin innokkaasti siitä kertoilleet.Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Mulla on vaan niin törkeen huono muisti Pitää hetki :headwall: , niin ehkä mä viel älyyn kenestä on kyse!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En mä oikeestaan tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Kenes luokalla se veli oli?
Kuin myösAlkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Mikkolan ala-aste ja Ruusuvuoren yläaste.
No katos vaan Ootkos mitä vuosimallia`?Alkuperäinen kirjoittaja polgara:Kuin myösAlkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Mikkolan ala-aste ja Ruusuvuoren yläaste.
Saattoipa olla että häirikkö veljeksiä oli joka luokalla, toisinaan samallakin luokalla.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Niiden äiti oli uskovainen. En kyllä tiedä, tiedettiinkö siitä koulussa. Ehkä pojat ei niin innokkaasti siitä kertoilleet.Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Mulla on vaan niin törkeen huono muisti Pitää hetki :headwall: , niin ehkä mä viel älyyn kenestä on kyse!Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:En mä oikeestaan tiedä.Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Kenes luokalla se veli oli?