Toi Soukan ala-aste on remontissa, se oli kaiteki homeessa. Asutaan täs ihan vieresAlkuperäinen kirjoittaja vatruska:Soukan ala-aste ja Espoonlahden ylä aste -70-80 luvulla
Ei ollu silloin kun kävin siellä koulua,mutta onhan se jo vanha koulu. Toivottavasti saavat kunnostettua. oli se sen verran mukava koulu ja muistot kivoja.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Toi Soukan ala-aste on remontissa, se oli kaiteki homeessa. Asutaan täs ihan vieresAlkuperäinen kirjoittaja vatruska:Soukan ala-aste ja Espoonlahden ylä aste -70-80 luvulla
tääl ois jokirannankoulu vuosi 2001Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Päivärinnan koulu 1994-2000 (Ylivieska)
Jokirannan koulu (=Ylivieskan yläaste) 2000-2003
Heh.. niinkin pieni paikkakunta niin muutama kaverini siellä asuu ja yksi ainakin käyny noissa kouluissa! Mitä vuosimallia olet??Alkuperäinen kirjoittaja inxa:Anjalan ala-aste ja Inkeroisten yhteiskoulu (yläaste)
Alkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:Torinvarren ala-aste ja Pappilansalmen yläaste
Mäkin olin Tammerkoskessa yläasteen!Alkuperäinen kirjoittaja :):Kuin myös! Ootko mitä vuosimallia?Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Atalan ala-aste ja Tammerkosken yläaste.
-86Alkuperäinen kirjoittaja :):Kuin myös! Ootko mitä vuosimallia?Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Atalan ala-aste ja Tammerkosken yläaste.
m'kin oon k'yny Mikkolan ala/astettaAlkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Mikkolan ala-aste ja Ruusuvuoren yläaste.
oon olu my;s lausteen ala/asteella, backmanin ja salosen luokallaAlkuperäinen kirjoittaja Muisto menneisyydestä:Pansion a-a
Askaisten koulu
Lausteen a-a
Kupittaan ya
Otan osaa, myös minä olen käynyt samat..Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Huhtasuon ala-aste ja Huhtaharjun yläaste..
ja pohjois-hervannan yläasteAlkuperäinen kirjoittaja HMM:amurin ala ja yläaste
Mie oon vuotta vanhempi, -85 Kenen luokilla sitä on oltu?Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:-86Alkuperäinen kirjoittaja :):Kuin myös! Ootko mitä vuosimallia?Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Atalan ala-aste ja Tammerkosken yläaste.
Minä kävin myös Askolan ylä-asteen.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Monninkylän ala-aste
Askolan ylä-aste
en minäkään. naapurikoulu on kyllä vilahdellut muutamaan otteeseenAlkuperäinen kirjoittaja Essie:En oo vieläkään bongannut ketään kouluista joissa oon ite ollut
Mun mies on Mäntästä. Meillä on siellä mökkikin.Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Melkein, on tuossa tuo entistä lähemmäs hinattu Jämsän raja välissä, mutta käytännössä olen mänttäläinen. Reilu viisi kilsaa keskustaan