hassua
Ootko tosissas?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Merituulen ala-aste ja Toppilan yläaste..
Inkoossa?
Ootko tosissas?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Merituulen ala-aste ja Toppilan yläaste..
Koska olit ristikarilla? Millä luokalla?Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:Läheltä liippaa silti. Samasta tuppukylästä kumpikin.Alkuperäinen kirjoittaja minttu:mulla länsinummen alaaste ja etelänummen yläasteAlkuperäinen kirjoittaja Glorinha:Choreauksen ala-aste 1-2lk
Ristikarin ala-aste 3-6lk
Pursisalmen yläaste
Nämä vuosina 86-95. Ei taida helpolla löytyä samoja käyneitä.
Täälläkin etelänummi ja ristikarillakin tuli 1 vuosi oltua...
Täällähän on kirjoittajat useinkin Porvoosta. Mitä olen seurannut....Alkuperäinen kirjoittaja Nainen -76:Haa, joku muukin on ilmeisesti Porvoosta Itse kävin ala-asteen osin Sipoossa ja osin Porvoossa. Yläaste Pääskytiellä.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Linnajoen yläaste ja Linnankosken lukio.
Ai siellä saman nimiset? Oulussa on kanssa ja siellä oon itse käynyt nuo..Alkuperäinen kirjoittaja hassua:Ootko tosissas?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Merituulen ala-aste ja Toppilan yläaste..
Inkoossa?
Mäkin kävin Linnankosken lukionAlkuperäinen kirjoittaja Nainen -76:Haa, joku muukin on ilmeisesti Porvoosta Itse kävin ala-asteen osin Sipoossa ja osin Porvoossa. Yläaste Pääskytiellä.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Linnajoen yläaste ja Linnankosken lukio.
Aa, okei. Ihmettelinkin, että hetikö täältä löytyi saman koulun käynyt, 5000 ihmisen kunnasta. Mutta oletkin siis Oulusta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai siellä saman nimiset? Oulussa on kanssa ja siellä oon itse käynyt nuo..Alkuperäinen kirjoittaja hassua:Ootko tosissas?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Merituulen ala-aste ja Toppilan yläaste..
Inkoossa?
Kappas! Tylyssä ollaan oltu samaan aikaan. Oon sua vuoden vanhempi...Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Ressun ala-aste. Eka ja toka luokka. Olisko ollu vuosi 93-94???
Kaisaniemen ala-aste. Kolmas-kuuden luokka.
Etu-töölön yläaste. 7 ja 8 luokka
pohjois-haagan. yläaste. 9luokka
Heh ihan tosi! Voi voi...tylyvuodet...Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Kappas! Tylyssä ollaan oltu samaan aikaan. Oon sua vuoden vanhempi...Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Ressun ala-aste. Eka ja toka luokka. Olisko ollu vuosi 93-94???
Kovin usein täällä ei Inkoolaisiin kyllä törmää...Alkuperäinen kirjoittaja hassua:Aa, okei. Ihmettelinkin, että hetikö täältä löytyi saman koulun käynyt, 5000 ihmisen kunnasta. Mutta oletkin siis Oulusta.
Hehee! Varmaan samassa koulukuvassa ollaan ehkä, mutta lähinnä mä lintsasinAlkuperäinen kirjoittaja tiiru:Heh ihan tosi! Voi voi...tylyvuodet...Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Kappas! Tylyssä ollaan oltu samaan aikaan. Oon sua vuoden vanhempi...Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Ressun ala-aste. Eka ja toka luokka. Olisko ollu vuosi 93-94???
Nyt kyllä häiritsee kuka olet.
Eli et tunnista? Aika hyvin muistan naamat ja osan "tunnen" mutta en kuitenkaan kaikkia. Etenkään lintsareita..Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Hehee! Varmaan samassa koulukuvassa ollaan ehkä, mutta lähinnä mä lintsasinAlkuperäinen kirjoittaja tiiru:Heh ihan tosi! Voi voi...tylyvuodet...Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Kappas! Tylyssä ollaan oltu samaan aikaan. Oon sua vuoden vanhempi...Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Ressun ala-aste. Eka ja toka luokka. Olisko ollu vuosi 93-94???
Nyt kyllä häiritsee kuka olet.
Etäisesti tutun näköinen olet kyllä Mutta tosiaan suurimman osan niistä vuosista mä lintsasin tai sekoilin muuten vaan...Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Eli et tunnista? Aika hyvin muistan naamat ja osan "tunnen" mutta en kuitenkaan kaikkia. Etenkään lintsareita..
Mulla myös Jokirannan koulu 2000-2003Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Päivärinnan koulu 1994-2000 (Ylivieska)
Jokirannan koulu (=Ylivieskan yläaste) 2000-2003
Alkuperäinen kirjoittaja Mm:Täällähän on kirjoittajat useinkin Porvoosta. Mitä olen seurannut....Alkuperäinen kirjoittaja Nainen -76:Haa, joku muukin on ilmeisesti Porvoosta Itse kävin ala-asteen osin Sipoossa ja osin Porvoossa. Yläaste Pääskytiellä.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Linnajoen yläaste ja Linnankosken lukio.
Ootko Lohjalta?Alkuperäinen kirjoittaja Joxu:Nummenkylän ala-aste, Tytyrin ala-aste ja Anttilan ylä-aste :heart:
Etkö sä kuitenkin ole hiukkasen vanhempi ku 25?Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Kappas! Tylyssä ollaan oltu samaan aikaan. Oon sua vuoden vanhempi...Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Ressun ala-aste. Eka ja toka luokka. Olisko ollu vuosi 93-94???
taustailija tunnustaa.. eka täsmäs.. mitä vuosimallia?Alkuperäinen kirjoittaja jkl:eipä näkyny näitä vielä halssilan ala-aste ja voionmaa
Ei varmaankaan, kun eihän tuolla profiilissa lue ku miehen vm...Erehdyit siitä varmaan?Alkuperäinen kirjoittaja 28?:Etkö sä kuitenkin ole hiukkasen vanhempi ku 25?Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Kappas! Tylyssä ollaan oltu samaan aikaan. Oon sua vuoden vanhempi...Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Ressun ala-aste. Eka ja toka luokka. Olisko ollu vuosi 93-94???
Jos on menny ekalle 93,niin on vm86.Kotilohikäärme kertoo olevansa kuitenkin 28v.Alkuperäinen kirjoittaja ?:Ei varmaankaan, kun eihän tuolla profiilissa lue ku miehen vm...Erehdyit siitä varmaan?Alkuperäinen kirjoittaja 28?:Etkö sä kuitenkin ole hiukkasen vanhempi ku 25?Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Kappas! Tylyssä ollaan oltu samaan aikaan. Oon sua vuoden vanhempi...Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Ressun ala-aste. Eka ja toka luokka. Olisko ollu vuosi 93-94???
Vai missä se luki?
joo kappas tosiaan. Hämäydyin tosta miehen vuosimallista. Olihan tossa tosiaan et eka ja toka luokat -93-94. Hyvä et palstapoliisit kyylää ahkerasti!Alkuperäinen kirjoittaja ?:Ei varmaankaan, kun eihän tuolla profiilissa lue ku miehen vm...Erehdyit siitä varmaan?Alkuperäinen kirjoittaja 28?:Etkö sä kuitenkin ole hiukkasen vanhempi ku 25?Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Kappas! Tylyssä ollaan oltu samaan aikaan. Oon sua vuoden vanhempi...Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Ressun ala-aste. Eka ja toka luokka. Olisko ollu vuosi 93-94???
Vai missä se luki?