Aijaa? Ollaan samaa vuosimalliakin, mäkin olen -78 syntynyt.Alkuperäinen kirjoittaja vm 78:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Tuttuja kouluja molemmat.
Monninkylän ala-aste
Askolan ylä-aste
Aijaa? Ollaan samaa vuosimalliakin, mäkin olen -78 syntynyt.Alkuperäinen kirjoittaja vm 78:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Tuttuja kouluja molemmat.
Monninkylän ala-aste
Askolan ylä-aste
Monta sivullista jo eikä vielä yhtään samoja kouluja käyneitäAlkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:Huhtasuon ala-aste ja Huhtaharjun yläaste..
-73 eli oot ollut jossussa kun mä klasussa. Luin vanäjää,siksi nämä kolut.Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:-79. Entä sä?Alkuperäinen kirjoittaja Nunnunannu:täys peesi tälle 1-2lk lentävänniemen-alaste! mitä vuosimallia olet?Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:Johanneksen ala-aste ja Klasu
Mikäs aargh se ny on Ketäs sinua on opettanu? Minua tosiaan Ervasti niin kun aiemmin jo mainitsinkin!Alkuperäinen kirjoittaja Ruusis:Aargh, samma här! Tosin olen -83 vuosikertaa,,,Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Mikkolan ala-aste ja Ruusuvuoren yläaste.
Alkuperäinen kirjoittaja MiiskuMuikkunen:Tässä kaksi samaa, ku mullaAlkuperäinen kirjoittaja Vilinäiti:1-2 Turun normaali koulu
3-6 Kerttulin ala-aste
7-9 Luostarivuoren yläaste
Läheltä liippaa silti. Samasta tuppukylästä kumpikin.Alkuperäinen kirjoittaja minttu:mulla länsinummen alaaste ja etelänummen yläasteAlkuperäinen kirjoittaja Glorinha:Choreauksen ala-aste 1-2lk
Ristikarin ala-aste 3-6lk
Pursisalmen yläaste
Nämä vuosina 86-95. Ei taida helpolla löytyä samoja käyneitä.
Haa, joku muukin on ilmeisesti Porvoosta Itse kävin ala-asteen osin Sipoossa ja osin Porvoossa. Yläaste Pääskytiellä.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Linnajoen yläaste ja Linnankosken lukio.
lähellä olet.Alkuperäinen kirjoittaja Ssee:Mustion ala-aste
Karjaan yhteiskoulu
läheltä läheltä.Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:Karjaan suomenkielinen ala-aste.
Karjaan suomenkielinen yläaste.
kuin myösAlkuperäinen kirjoittaja hiksu:Hikivuoren koulu