niin arvelinkin!Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Ehän mä ollut vielä edes syntynytkäänAlkuperäinen kirjoittaja jep:Päikkärissä vuosina 1977-80. Olen jo sen verran iäkäs ;DAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Minä vuonna olit Päiviönsaaressa?Alkuperäinen kirjoittaja Lisää varkautelaisia::Tehtaan koulu, Päiviönsaaren yläaste.
Nilsiän ala-aste
Lehtoniemen koulu (ala-aste)
Kuoppakankaan yläaste (7. luokka)
Päiviönsaaren yläaste
Kuin myös! Ootko mitä vuosimallia?Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Atalan ala-aste ja Tammerkosken yläaste.
Sama yläaste, ala-asteen kävin Tainiolla ja ImatrankoskellaAlkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:Linnalan ala-aste (1. ja 2. luokka), Sienimäen ala-aste (3.-6. luokka) ja Mansikkalan yläaste. Imatra oli kaupunki =)
täälki ylivieskan yläasteAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla Yli-Iin ala-aste ja Ylivieskan yläaste.Alkuperäinen kirjoittaja teps:yli-iin yläaste
Aijaa . Millä luokalla? Mahdetaankohan edes etäisesti tietää toisemme?Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Mä oon ollu -90 ukpyssä kans.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:[
Yläasteen kävin seiskaluokan tuolla Ulvilan yläasteella ja sitten kasin ja ysin Pohjois-Porissa, eli 91-92. Kuninkaanhaan yläasteelle sitten vuonna 93.
Kuin myös, tosin en usko että samaan aikaan ollaan oltu, kun minä olen vm.-72. =)Alkuperäinen kirjoittaja *:Rauhalan ala-aste ja Karhulan ylä-aste
mulla länsinummen alaaste ja etelänummen yläasteAlkuperäinen kirjoittaja Glorinha:Choreauksen ala-aste 1-2lk
Ristikarin ala-aste 3-6lk
Pursisalmen yläaste
Nämä vuosina 86-95. Ei taida helpolla löytyä samoja käyneitä.
Samma här.... ei ehkä parhaimmat vaihtoehdot, mutta hengissä sieltä on selvittyAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Vesalan ala-aste ja yläaste
Kolahtamisesta niin tiedä, mutta kylläpä se pihan on nyt tyhjän oloinenAlkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Kas, täällä oli toinenkin, johon Viipaleen purkaminen on kolahtanut.
Aargh, samma här! Tosin olen -83 vuosikertaa,,,Alkuperäinen kirjoittaja DuskyLeDoux:Mikkolan ala-aste ja Ruusuvuoren yläaste.
Tiedän useita samoissa kouluissa olleitaAlkuperäinen kirjoittaja Reso:Kuloinen ja Vaisaari. Taidan olla ainoa?
Se köksän luokka oli ihan vertaansa vailla.Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Kolahtamisesta niin tiedä, mutta kylläpä se pihan on nyt tyhjän oloinenAlkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Kas, täällä oli toinenkin, johon Viipaleen purkaminen on kolahtanut.
Mun mies on käynyt samoja kouluja.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Karinaisten koulu 1 lk.
Lietsalan ala-aste 2 lk.
Kyrön ala-aste ja yläaste (nyk. Elisenvaaran koulu) 3. -9. lk
:wave:
Samat kuin mullaAlkuperäinen kirjoittaja Markiisi musculus trapezius:riihikallion ala-aste
hyrylän yläaste