Mänttän ja oriveden välissä.Alkuperäinen kirjoittaja leijonanmorsian:Tietääköhän kukaan missä nuo sijaitsevat?Alkuperäinen kirjoittaja vieeras:Kopsamon kyläkoulu, Juupajoen yläkoulu
Minä tiedän. B)
Vieläkö asustat mänttässä?Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Mä olisin etsinyt Kopsamoa Lapista, mutta Juupajeon tiedän kyllä, on suht lähellä
Alkuperäinen kirjoittaja hahhah:Ei o totta, Oishan se pitäny arvata. Jampan kasvatti!Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Saunakallion ala-aste J: pää,
Kartanon yläaste J: pää,
Oulunkylän yhteiskoulu H:ki
Kirkonseudun yläaste Tuusula
minä vuonna rihassa oot ollu?Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:vuodesta -89->
(Esikoulu RuÅttikielisessä eskarissa Liljendahlissa-88)1-2lk Riihikallion ala-aste, 3-4lk Jokelassa Pertun ala-aste, 5-6lk Loviisan suomenkielinen ala-aste, 7-8lk Jokelan yläaste, 9lk Helsingin Uusi Yhteiskoulu
(tuskin löytyy tuttuja, mulla jo kouluaikaset kaverit fb:ssa)
ookko muuttanu paikasta toiseen vai miks alaasteet muuttunu noin toi eka tuttu.Alkuperäinen kirjoittaja plääh:evijärven ala-aste
nilsiän ala-aste ja yläaste
kuoppakankaan yläaste
Samat mulla. Mä en koskaan kuitenkaan muista sua nähneeni siellä...Tai sitte en ollut siellä itse koskaan paikallaAlkuperäinen kirjoittaja Matkaroskis:Lapin yliopiston harjoittelukoulu,Ounaskosken yläaste.
Mitä vm. olet?Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:Karjaan suomenkielinen ala-aste.
Karjaan suomenkielinen yläaste.
Uittamo myösAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Uittamon koulu, Vähä-Heikkilän koulu ja Puropellon koulu.
haminalaisiaAlkuperäinen kirjoittaja Foortti harmaana:Torinvarren ala-aste ja Pappilansalmen yläaste
Minä myösAlkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Eläintarhan ala-aste 1-6lk
Alppilan ylä-aste 6-9lk
Stadissa.
Samasta kaupungista näytät olevan kuin bud. Ilmeisesti? =)Alkuperäinen kirjoittaja nimetön nyt:Sanookohan nämä kellekään mitään?
Omat koulut peruskouluaikana Katuma, Tuomela, HYK.
Laukaan yläasteen oon käynyt, ala-asteen HaapalassaAlkuperäinen kirjoittaja CandleLight:Lankamaan ala-aste, Laukaan ala-aste ja ylä-aste
hih, melkein naapurikylästä olenAlkuperäinen kirjoittaja härmäänä:Kukaan tuskin edes tietää näitä: Vanttauskosken ala-aste ja Pirttikosken yläaste
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:hih, melkein naapurikylästä olenAlkuperäinen kirjoittaja härmäänä:Kukaan tuskin edes tietää näitä: Vanttauskosken ala-aste ja Pirttikosken yläaste
yläaste nivavaarassa.