Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja inkkukinkku:ilmeisesti haukiputaan kellosta!?samasta koulusta, ja sama päätösvuosi meillä!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kellon yläaste vuonna 1993.
No siinä tapauksessa sinä olet joskus kaynytkin meillä ja minä kerran pari teillä ala-asteella.Alkuperäinen kirjoittaja inkkukinkku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja inkkukinkku:ilmeisesti haukiputaan kellosta!?samasta koulusta, ja sama päätösvuosi meillä!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kellon yläaste vuonna 1993.
minä olin muistaakseni c:llä...ei taho nuin kaukasia muistaa :ashamed: ...ja nimimerkistä voipi muistaa mun lempinimen.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Edelleen vieras:No siinä tapauksessa sinä olet joskus kaynytkin meillä ja minä kerran pari teillä ala-asteella.Alkuperäinen kirjoittaja inkkukinkku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja inkkukinkku:ilmeisesti haukiputaan kellosta!?samasta koulusta, ja sama päätösvuosi meillä!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kellon yläaste vuonna 1993.
minä olin muistaakseni c:llä...ei taho nuin kaukasia muistaa :ashamed: ...ja nimimerkistä voipi muistaa mun lempinimen.. =)
Mun ukko on päättänyt Tapiksen yläasteen -94Alkuperäinen kirjoittaja Taikakuu:Onko muita "Tappikoskella" yläasteen käyneitä..?? =) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Taikakuu:Sama,mutta vuosi oli joko -84 tai -85.. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:taivalkosken ya, -95
Yv.tä lähetetty.Alkuperäinen kirjoittaja inkkukinkku:Alkuperäinen kirjoittaja Edelleen vieras:No siinä tapauksessa sinä olet joskus kaynytkin meillä ja minä kerran pari teillä ala-asteella.Alkuperäinen kirjoittaja inkkukinkku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja inkkukinkku:ilmeisesti haukiputaan kellosta!?samasta koulusta, ja sama päätösvuosi meillä!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kellon yläaste vuonna 1993.
vieläköhän saisin sut kiinni tällä ketjulla....
eli heräspä mielenkiinto!! =) kerro jotain mistä voisin tunnistaa sut... mikä sun etunimi / lempinimi on? tms...
-88Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kilpinen -96Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Kilpinen -97.
Täälä kans Vuorilammen ya:ta käynyt...ompas meitä päättymisvuosi taisi olla -97Alkuperäinen kirjoittaja vuorilampi:Alkuperäinen kirjoittaja sama:Pihkapolulla siis. Kyllä minunkin luokalla yläasteella oli pihkapolulta oppilaita, että tiijä sit kuka se lie sinäkinAlkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:En käynyt, vaan sillä ylhäälläAlkuperäinen kirjoittaja Kuopiolainen:No sithän se on niin, että myö tunnetaan varmastikkin Kävitkö ala-asteen neulamäen ala-asteella?Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:samaa koulua on käyty, tosin minä monta vuotta aikaisemminAlkuperäinen kirjoittaja kuopiosta:vuorilammen yläaste -99
Täällä myös yks Vuorilammelta ja vuosikin on -99
Minä kävin Vuorilammen ya:tta silloin kun se valmistui, olimme ekat oppilaat =)
Siitä on aikaa yli 20-v
sama koulu ja päätösvuosi 1983 =)Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Utsjoella ja tais olla 98 vuosi jolloin lopetin
sama koulu,mutta 1992Alkuperäinen kirjoittaja vanha vakkari:Ylistaron yläaste 1994