ok... mä myös.Alkuperäinen kirjoittaja ......:Juu kyllä asun.Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:D:llä. En muista ollenkaan enää ketä milläkin luokalla oli. Asutko vielä Kuopiossa?Alkuperäinen kirjoittaja kuops:Piti käyvä ihan lunttaa luokkakuvasta, kun meinas muisti pätkästä..... B- luokalla olin Entäs sinä?Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Millä luokalla sä sit olit?Alkuperäinen kirjoittaja sama:Pihkapolulla siis. Kyllä minunkin luokalla yläasteella oli pihkapolulta oppilaita, että tiijä sit kuka se lie sinäkinAlkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:En käynyt, vaan sillä ylhäälläAlkuperäinen kirjoittaja Kuopiolainen:No sithän se on niin, että myö tunnetaan varmastikkin Kävitkö ala-asteen neulamäen ala-asteella?Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:samaa koulua on käyty, tosin minä monta vuotta aikaisemminAlkuperäinen kirjoittaja kuopiosta:vuorilammen yläaste -99
Täällä myös yks Vuorilammelta ja vuosikin on -99
Tuuppaan itseni tähän kasaan, pääsin pois -95.Alkuperäinen kirjoittaja HMM:Sama koulu, pois pääsin -95 myös kymppi käytynäAlkuperäinen kirjoittaja Kiljuset:Minä myös Huhtaharjussa ja pois pääsin muistaakseni -94 (kävin kymppiluokankin )Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:huhtaharjun ya ja 2001 pääsin pois sieltä.
ilmeisesti haukiputaan kellosta!?samasta koulusta, ja sama päätösvuosi meillä!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kellon yläaste vuonna 1993.
Alkuperäinen kirjoittaja inkkukinkku:ilmeisesti haukiputaan kellosta!?samasta koulusta, ja sama päätösvuosi meillä!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kellon yläaste vuonna 1993.
Sama koulu, vuosi oli vaan -89Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Nöykkiön yläaste ja vuonna '92.
Ja tiedän kaks palstalta samasta koulusta, löytyykö muita
suomussalme ylä-aste myöskin,pääsin -95 pois. (siis kirkonkylän puolella)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suomussalmen y-a, vuosi oli -98 tai -99
Mun lapseni myös, mutta vuodet olivat 2002 ja 2007 =)Alkuperäinen kirjoittaja kolmekymppinen:Hämeenkylän yläaste 1990
nyt mulla heräs uteliaisuus =)Alkuperäinen kirjoittaja Mymmis:Laskujeni mukaan kovin moni ei oo Lahdesta...
oisko se -98Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:Juhani Aho-Iisalmi ja mikäs vuosi, kun 26 tulee täyteen tänä vuonna