vantaalla juu. eli olet samoja ikäluokkia mun systerin ja broidin kanssa... heillä muistaakseni lopetusvuodet -87 ja -89.Alkuperäinen kirjoittaja kuuden äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:peltolan ya -93
En nyt viitti koko nimeä mainita mut Sari ja sukunimi alkaa H:lla, 2002 oli äitiyslomalla ja joskus -03/-04 muistaakseni muutti sit poies.Alkuperäinen kirjoittaja ertsi:Kukahan mahtoi olla. Itselläni oli ihana enkun ope joka oli myös 9lk luokanvalvoja. Vuoden taisi talossa olla. Terkut Sinikalle!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minun serkku toimi kielten opena Ranualla, muutti sit Varkauteen sieltäAlkuperäinen kirjoittaja ertsi:Eli oot ainaki mun systerin kans penkkiä yhtäaikaa talossa kuluttanu Oispa jännä tietää kuka oot Kuka sul oli luokanvalvoja? mä starttasin Komulaisen Lean "hellässä" huomassaAlkuperäinen kirjoittaja kutku:Tämä mutta vuosi 2000 :wave:Alkuperäinen kirjoittaja ertsi:Ranuan yläaste ja -03
Nyt asun Nurmeksessa, iskä kyllä asuu vielä tohmiksellaAlkuperäinen kirjoittaja HT:Vieläkö asustelet siellä suunnalla? Miulla jonkin verran tuttuja, tosin valtaosa vähän "vanhempaa" kaliiperia.Alkuperäinen kirjoittaja mellan:tohmajärven-värtsilän ya -99
Onko muita "Tappikoskella" yläasteen käyneitä..?? =) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Taikakuu:Sama,mutta vuosi oli joko -84 tai -85.. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:taivalkosken ya, -95
Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:samaa koulua on käyty, tosin minä monta vuotta aikaisemminAlkuperäinen kirjoittaja kuopiosta:vuorilammen yläaste -99
Oi Sari. Ei mulle opettanut, mutta mukava ihminen muuten. Vapaa-ajalla toimi vanhempieni kanssa samassa clubissa. Ja hänen puolisonsa todella ammattitaitoinen hammaslääkäri! Iso menetys pitäjälle heidän poismuuttonsa...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En nyt viitti koko nimeä mainita mut Sari ja sukunimi alkaa H:lla, 2002 oli äitiyslomalla ja joskus -03/-04 muistaakseni muutti sit poies.Alkuperäinen kirjoittaja ertsi:Kukahan mahtoi olla. Itselläni oli ihana enkun ope joka oli myös 9lk luokanvalvoja. Vuoden taisi talossa olla. Terkut Sinikalle!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minun serkku toimi kielten opena Ranualla, muutti sit Varkauteen sieltäAlkuperäinen kirjoittaja ertsi:Eli oot ainaki mun systerin kans penkkiä yhtäaikaa talossa kuluttanu Oispa jännä tietää kuka oot Kuka sul oli luokanvalvoja? mä starttasin Komulaisen Lean "hellässä" huomassaAlkuperäinen kirjoittaja kutku:Tämä mutta vuosi 2000 :wave:Alkuperäinen kirjoittaja ertsi:Ranuan yläaste ja -03
Minäkin Kaitaalta, mutta 23v myöhemminAlkuperäinen kirjoittaja mutsi65:Mä taidan vetää pohjat, 1981 ja KaitaaAlkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket::hug: Älä nyt, mulla siit on 2 vuotta kauemmin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:voi jösses noita teidän lopettamis vuosia :ashamed:
Harjunrinteen yläaste ja vuosi oli 1987
Mulla sama koulu, mut lopettamis vuosi oli -95Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Mikkeli, Rantakylän yläaste ja vuosi oli -96.
No sithän se on niin, että myö tunnetaan varmastikkin Kävitkö ala-asteen neulamäen ala-asteella?Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:samaa koulua on käyty, tosin minä monta vuotta aikaisemminAlkuperäinen kirjoittaja kuopiosta:vuorilammen yläaste -99
Täällä myös yks Vuorilammelta ja vuosikin on -99
En käynyt, vaan sillä ylhäälläAlkuperäinen kirjoittaja Kuopiolainen:No sithän se on niin, että myö tunnetaan varmastikkin Kävitkö ala-asteen neulamäen ala-asteella?Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:samaa koulua on käyty, tosin minä monta vuotta aikaisemminAlkuperäinen kirjoittaja kuopiosta:vuorilammen yläaste -99
Pihkapolulla siis. Kyllä minunkin luokalla yläasteella oli pihkapolulta oppilaita, että tiijä sit kuka se lie sinäkinAlkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:En käynyt, vaan sillä ylhäälläAlkuperäinen kirjoittaja Kuopiolainen:No sithän se on niin, että myö tunnetaan varmastikkin Kävitkö ala-asteen neulamäen ala-asteella?Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:samaa koulua on käyty, tosin minä monta vuotta aikaisemminAlkuperäinen kirjoittaja kuopiosta:vuorilammen yläaste -99