Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja topsehiini:Pieksämäki ja ehkä vuonna -92 :saint:
Sama koulu mutta vuosi oli mitä luultavimmin -95
Ja siis yläasteen loptin siellä 1979Alkuperäinen kirjoittaja Sinisilmäinen:Mä olen aloittanut siellä oppikoulussa, käynyt loppuun peruskoulussa ja sitten lukion siellä ja ylioppilaaksi kirjoitin 1982.
samaa koulua on käyty, tosin minä monta vuotta aikaisemminAlkuperäinen kirjoittaja kuopiosta:vuorilammen yläaste -99
Heh mun pari siskoa suunniilleen samoihin aikoihin koulunsa päättyny. Toinen taisi kirjottaa yo:ksi 99...Alkuperäinen kirjoittaja Pulle Nah:Tämäkin mamma on saman yläasteen käynyt ja viimeisen kerran ala-aulan oven kiinni paiskannut vuonna 1996, eipä Näyhää ikävä tullu =)Alkuperäinen kirjoittaja Katinka:Sama koulu, melkein kymmenen vuotta aiemminAlkuperäinen kirjoittaja ertsi:Ranuan yläaste ja -03
Vieläkö asustelet siellä suunnalla? Miulla jonkin verran tuttuja, tosin valtaosa vähän "vanhempaa" kaliiperia.Alkuperäinen kirjoittaja mellan:tohmajärven-värtsilän ya -99
Alkuperäinen kirjoittaja yömamma::ashamed: Keskuspuiston kansalaiskoulu (tikkurilassa) ja vuosi jolloin lopetin oli -76Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Helpottaako jos paljastan omani?Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:voi jösses noita teidän lopettamis vuosia :ashamed:
Harjunrinteen yläaste ja vuosi oli 1987
Karleby svenska högstadium ja vuosi oli 1977....
Muitakin kainuulaisia Ja vielä samaa ikäluokkaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Suomussalmen y-a, vuosi oli -98 tai -99
Samaa ikäluokkaa ollaan? Vieläkö Kajaanissa asustelet?Alkuperäinen kirjoittaja ellimelli:Hauholan koulu -99
Sama,mutta vuosi oli joko -84 tai -85.. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:taivalkosken ya, -95
Alkuperäinen kirjoittaja Juu:Paimion yläaste, v.1993.
Löytyi täältä näköjään joku muukin samaa koulua käynytAlkuperäinen kirjoittaja Kirspe:Tää kans mut vuosi tais olla -90 tai -89Alkuperäinen kirjoittaja mä:Hatanpään yläaste 1991