äippä
Hauhola myös, mutta vuosi oli 1994Alkuperäinen kirjoittaja Marja:Hauholan koulu Kajaanissa 1990
Hauhola myös, mutta vuosi oli 1994Alkuperäinen kirjoittaja Marja:Hauholan koulu Kajaanissa 1990
Haa täällä on muitakin kajaanista vai asutko vielä täällä?Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Hauhola myös, mutta vuosi oli 1994Alkuperäinen kirjoittaja Marja:Hauholan koulu Kajaanissa 1990
En asu enää Kajaanissa, mutta useasti käydään mummoloissa ja kavereita morjestamassa.Alkuperäinen kirjoittaja Marja:Haa täällä on muitakin kajaanista vai asutko vielä täällä?Alkuperäinen kirjoittaja äippä:Hauhola myös, mutta vuosi oli 1994Alkuperäinen kirjoittaja Marja:Hauholan koulu Kajaanissa 1990
Päästiin pois samana vuonna... millä luokalla olit?Alkuperäinen kirjoittaja sommarcat:hollolan ylä-aste v.- 98
Ajatella, minun syntyi toinen lapseni jo silloinAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Heh. Vuosi 1992 täälläkin. Taidetaan olla luokkakavereita.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:sama täällä mutta vuosi taisi olla 92.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Kyrön seudun peruskoulun yläaste, nyk. Elisenvaaran koulu, vuosi oli 1985 B)
Sama, mutta vuonna -93Alkuperäinen kirjoittaja Heipa79:Karhulan yläaste -95
nöyp... viertolan ala-asteella (siinä vanhassa ) olin.Alkuperäinen kirjoittaja ex-vantaalainen:kävitkö simpparin ala-asteen olin siel myös..Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:jep!Alkuperäinen kirjoittaja ex-vantaalainen:vantaallako?Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:peltolan ya -93
Sama koulu mut jos en ihan väärin muista ni pääsin 97Alkuperäinen kirjoittaja .......:koulu oli apollon yhteiskoulu ja vuosi 96
Minä myös Huhtaharjussa ja pois pääsin muistaakseni -94 (kävin kymppiluokankin )Alkuperäinen kirjoittaja Hay-D:huhtaharjun ya ja 2001 pääsin pois sieltä.
Tää kans mut vuosi tais olla -90 tai -89Alkuperäinen kirjoittaja mä:Hatanpään yläaste 1991
kuin myös, mut päätösvuosi oli 99Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Kilpinen -97.
Eli oot ainaki mun systerin kans penkkiä yhtäaikaa talossa kuluttanu Oispa jännä tietää kuka oot Kuka sul oli luokanvalvoja? mä starttasin Komulaisen Lean "hellässä" huomassaAlkuperäinen kirjoittaja kutku:Tämä mutta vuosi 2000 :wave:Alkuperäinen kirjoittaja ertsi:Ranuan yläaste ja -03
Heh, mun mies on päättänyt samassa koulussa vuotta aikasemmin. Ja nyt asustellaa koulun nurkillaAlkuperäinen kirjoittaja Orion:Ylivieskan yläaste (=Jokirannan koulu) v. 2003
Liityn joukkoon! Apiasta lähdin tosin jo vuonna 1990...Alkuperäinen kirjoittaja Ellu:Kas, jos Valkeakoski on kaupunki niin täällä toinenkin siellä Apiassa yläasteensa käynyt. Päättövuosi tosin oli hieman myöhemmin, eli -98.Alkuperäinen kirjoittaja määäää:Apian yläaste -94