:ashamed: Keskuspuiston kansalaiskoulu (tikkurilassa) ja vuosi jolloin lopetin oli -76Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Helpottaako jos paljastan omani?Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:voi jösses noita teidän lopettamis vuosia :ashamed:
Harjunrinteen yläaste ja vuosi oli 1987
Karleby svenska högstadium ja vuosi oli 1977....
Tämä mutta vuosi 2000 :wave:Alkuperäinen kirjoittaja ertsi:Ranuan yläaste ja -03
-00Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:-88Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Kilpinen -97.
Heh. Vuosi 1992 täälläkin. Taidetaan olla luokkakavereita.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:sama täällä mutta vuosi taisi olla 92.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Kyrön seudun peruskoulun yläaste, nyk. Elisenvaaran koulu, vuosi oli 1985 B)
Niin ja minä Tyryssä ja päätösvuosi taisi olla 2000Alkuperäinen kirjoittaja Ellu:Kas, jos Valkeakoski on kaupunki niin täällä toinenkin siellä Apiassa yläasteensa käynyt. Päättövuosi tosin oli hieman myöhemmin, eli -98.Alkuperäinen kirjoittaja määäää:Apian yläaste -94
Lahden Mukkulan? Mää oon just töis siel, työmaalla siis. Remontit käynnis.. Jos siis sieltä oot...Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:Mukkulan y-a, vuosi tais olla 1996.
mä kävin sitä kouluu 4kk kunnes muutettii pois i lojoAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Kärkölän ylä-aste, nykyisimmin Opintien koulu, vuosi taisi olla muistaakseni -89.
täällä sama mutta vuosi oli -99 :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Sikri:Oulun norssi, 1990
kävin myös,mutta lopetin-92Alkuperäinen kirjoittaja haa!:Toholampi ja 88