vieras
ruusuvuoressa olin myös ja lopetin samana vuonna.Alkuperäinen kirjoittaja polgara:Ruusuvuoren yläaste ja vuosi-84(kait?)
ruusuvuoressa olin myös ja lopetin samana vuonna.Alkuperäinen kirjoittaja polgara:Ruusuvuoren yläaste ja vuosi-84(kait?)
Ainakin siihen aikaan sitä sanottiin ihan ruissalon kouluksiAlkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:se on vehkalahden yaAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ruissalon ya 90-luvun puolivälissä.
Sama vuosi ja sama keskitysleiri Tunnetaanko?Alkuperäinen kirjoittaja päätön kana:olisko ollu -94 ja hakalahden keskitysleiri
Joo kahdella uulla Ja yhteenkirjotettunaAlkuperäinen kirjoittaja mie vaan:tarkoitat varmaan Uuden kylän ylä-astetta sama koulu mulla, mutta viis vuotta aiemmin eli vuonna 1982Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Uuudenkylän ya ja vuosi oli 1987
voi apua kun en muista! en edes sitä oliko mies vai nainen :/Alkuperäinen kirjoittaja tunnen yhen open:kuka sulle opetti myllytullissa matikkaa?Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:oon käyny ylä-asteet myllytullissa ja pulkkilassa ja päätösvuosi oli kai 2001
Mä taidan vetää pohjat, 1981 ja KaitaaAlkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket::hug: Älä nyt, mulla siit on 2 vuotta kauemmin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:voi jösses noita teidän lopettamis vuosia :ashamed:
Harjunrinteen yläaste ja vuosi oli 1987
Olihan tuolla muutama muakin aikaisemmin oppivelvollisuutensa päättänytAlkuperäinen kirjoittaja mutsi65:Mä taidan vetää pohjat, 1981 ja KaitaaAlkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket::hug: Älä nyt, mulla siit on 2 vuotta kauemmin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:voi jösses noita teidän lopettamis vuosia :ashamed:
Harjunrinteen yläaste ja vuosi oli 1987
Sama koulu, mut 10v. aiemmin..Alkuperäinen kirjoittaja baabaa:Vesalan yläaste -01
Hoh, no mut ees joku samasta koulusta...oletin ettei ketään ois samaa koulua käyny täälläAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Sama koulu, mut 10v. aiemmin..Alkuperäinen kirjoittaja baabaa:Vesalan yläaste -01
Ja ykskaks tunne itseni niin vanhaksi.. :snotty: