Alkuperäinen kirjoittaja sama:Pihkapolulla siis. Kyllä minunkin luokalla yläasteella oli pihkapolulta oppilaita, että tiijä sit kuka se lie sinäkinAlkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:En käynyt, vaan sillä ylhäälläAlkuperäinen kirjoittaja Kuopiolainen:No sithän se on niin, että myö tunnetaan varmastikkin Kävitkö ala-asteen neulamäen ala-asteella?Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:samaa koulua on käyty, tosin minä monta vuotta aikaisemminAlkuperäinen kirjoittaja kuopiosta:vuorilammen yläaste -99
Täällä myös yks Vuorilammelta ja vuosikin on -99
Millä luokalla sä sit olit?Alkuperäinen kirjoittaja sama:Pihkapolulla siis. Kyllä minunkin luokalla yläasteella oli pihkapolulta oppilaita, että tiijä sit kuka se lie sinäkinAlkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:En käynyt, vaan sillä ylhäälläAlkuperäinen kirjoittaja Kuopiolainen:No sithän se on niin, että myö tunnetaan varmastikkin Kävitkö ala-asteen neulamäen ala-asteella?Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:samaa koulua on käyty, tosin minä monta vuotta aikaisemminAlkuperäinen kirjoittaja kuopiosta:vuorilammen yläaste -99
Mun mies on kans Siilin koulusta ja vuosi -96!Alkuperäinen kirjoittaja aksu:Siilin koulu (Naarajärvi) ja vuosi -93
Piti käyvä ihan lunttaa luokkakuvasta, kun meinas muisti pätkästä..... B- luokalla olin Entäs sinä?Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Millä luokalla sä sit olit?Alkuperäinen kirjoittaja sama:Pihkapolulla siis. Kyllä minunkin luokalla yläasteella oli pihkapolulta oppilaita, että tiijä sit kuka se lie sinäkinAlkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:En käynyt, vaan sillä ylhäälläAlkuperäinen kirjoittaja Kuopiolainen:No sithän se on niin, että myö tunnetaan varmastikkin Kävitkö ala-asteen neulamäen ala-asteella?Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:samaa koulua on käyty, tosin minä monta vuotta aikaisemminAlkuperäinen kirjoittaja kuopiosta:vuorilammen yläaste -99
Sama pulju, eri vuosi. Mulla -93.Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:kökkeli eli kauklahden yläaste ja vuosi -97 :wave:
kuka l.valvojana ?Alkuperäinen kirjoittaja sivle:Jokelan yläaste -94
D:llä. En muista ollenkaan enää ketä milläkin luokalla oli. Asutko vielä Kuopiossa?Alkuperäinen kirjoittaja kuops:Piti käyvä ihan lunttaa luokkakuvasta, kun meinas muisti pätkästä..... B- luokalla olin Entäs sinä?Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Millä luokalla sä sit olit?Alkuperäinen kirjoittaja sama:Pihkapolulla siis. Kyllä minunkin luokalla yläasteella oli pihkapolulta oppilaita, että tiijä sit kuka se lie sinäkinAlkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:En käynyt, vaan sillä ylhäälläAlkuperäinen kirjoittaja Kuopiolainen:No sithän se on niin, että myö tunnetaan varmastikkin Kävitkö ala-asteen neulamäen ala-asteella?Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:samaa koulua on käyty, tosin minä monta vuotta aikaisemminAlkuperäinen kirjoittaja kuopiosta:vuorilammen yläaste -99
hollolassa on ja kankaan koulu.. sielläkö?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:1998, Kankaan koulu
Juu kyllä asun.Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:D:llä. En muista ollenkaan enää ketä milläkin luokalla oli. Asutko vielä Kuopiossa?Alkuperäinen kirjoittaja kuops:Piti käyvä ihan lunttaa luokkakuvasta, kun meinas muisti pätkästä..... B- luokalla olin Entäs sinä?Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Millä luokalla sä sit olit?Alkuperäinen kirjoittaja sama:Pihkapolulla siis. Kyllä minunkin luokalla yläasteella oli pihkapolulta oppilaita, että tiijä sit kuka se lie sinäkinAlkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:En käynyt, vaan sillä ylhäälläAlkuperäinen kirjoittaja Kuopiolainen:No sithän se on niin, että myö tunnetaan varmastikkin Kävitkö ala-asteen neulamäen ala-asteella?Alkuperäinen kirjoittaja Aminohappo:Alkuperäinen kirjoittaja juurakon hulda:samaa koulua on käyty, tosin minä monta vuotta aikaisemminAlkuperäinen kirjoittaja kuopiosta:vuorilammen yläaste -99
Alkuperäinen kirjoittaja LaraHarmailee:Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:Martinlaakson yläaste -99.
Täällä toinen martsarilainen ja samalta vuodelta
Sama koulu mut vuosi oli -95Alkuperäinen kirjoittaja Pedi:Hollolan ya ja olisko ollut -99