täällä on muitakin kukkoseen tutustuneita olisko ollu -97?Alkuperäinen kirjoittaja Möörwa:Vuosi -98 :wave:Alkuperäinen kirjoittaja salsai:Mahtoko olla vuotta 1994 ja Karjaan yläaste.
täällä on muitakin kukkoseen tutustuneita olisko ollu -97?Alkuperäinen kirjoittaja Möörwa:Vuosi -98 :wave:Alkuperäinen kirjoittaja salsai:Mahtoko olla vuotta 1994 ja Karjaan yläaste.
Somppari myös ja tais olla 94Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu:Sompion ya ja vuosi tais olla ´90...
Löytyyhän näitä sompparin tyyppejä =)Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Sompion yläaste-98 :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:Pohjois-Porin yläaste -94
Vieläkö asut maisemissa?Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Pirttikosken yläaste v.2000
Mulla mies tuosta opinahjosta häipyi v. -87, itse olin siellä avustajana -92Alkuperäinen kirjoittaja ertsi:Heh mun pari siskoa suunniilleen samoihin aikoihin koulunsa päättyny. Toinen taisi kirjottaa yo:ksi 99...Alkuperäinen kirjoittaja Pulle Nah:Tämäkin mamma on saman yläasteen käynyt ja viimeisen kerran ala-aulan oven kiinni paiskannut vuonna 1996, eipä Näyhää ikävä tullu =)Alkuperäinen kirjoittaja Katinka:Sama koulu, melkein kymmenen vuotta aiemminAlkuperäinen kirjoittaja ertsi:Ranuan yläaste ja -03
Alkuperäinen kirjoittaja ertsi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ertsi:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ertsi:Alkuperäinen kirjoittaja kutku:puolisonsa todella ammattitaitoinen hammaslääkäri! Iso menetys pitäjälle heidän poismuuttonsa...Alkuperäinen kirjoittaja ertsi:Ranuan yläaste ja -03
JEPS! SAMAA MIELTÄ!
yläneen yläaste ja pääsin 97?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yläneen ylä-aste, vuosi -90 (kai, en just muista tarkkaan... )
Sama koulu mutta 2002Alkuperäinen kirjoittaja Hari Mao:Tammerkosken koulu, Tampere ja vuosi taisi olla -92...
Heippa J:llä alkava!Alkuperäinen kirjoittaja damei:Alavuden yläaste -97 =)