Missä elämäntilanteessa olit Juhannuksena -93?

triplamama
olin 21 vee, täytin just sillon juhannuksena. taidettiin kännätä jossain...hmmm, nyt muistankin, oltiin yksien kamujen luona bileissä ja sitten mentiin merenrannalle, Nallikariin siis, hengaileen. sotkin takkini pahasti ja muutenkin olin umpikännissä. olin töissä silloin Yliopistolla, kloonaamassa mäntyjä.

Minä olin tuolloin 25-v. Valmistunut edellisenä vuonna toiseen ammattiini. Olin juuri vaihtanut työpaikkaa erään sairaalan atk-osastolle. Exän kanssa oltiin yhdessä tuolloin, ja luultavasti juhannus mökillä, ellei sitten mies ollut töissä.

Jos mä nyt oikein muistan, niin ekan poikaystävän kanssa vietettiin ensimmäistä yhteistä juhannusta Porin Yyterissä,lähes vuoden päivät oltiin siis siinä vaiheessa seurusteltu. Omasta mielestäni varmaan mukavasssa elämänvaiheessa olin silloin, nuoruuden huumaa ja villiä menoa :whistle:

lehmu
Mä taisin olla opiskelupaikkakunnalla kesätöissä. Kuroin samalla kiinni harjoittelua, joka oli jäänyt vähän vajaaksi esikoisen syntymän vuoksi.

Olin 21, lapsi reilu 1 v ja yksinhuoltaja. Kiva kesä muuten, mutta mulla ei ollut lapselle heinäkuuksi hoitopaikkaa, joten mun 16 v pikkukisko hoiti lasta. Oli vähän sen näköinen huusholli :x Sai se ruuat syötettyä ja vaipat vaihdettua, mutta kämppä oli ihan kauhee kun illalla tulin töistä kotiin.

Juhannus itsessään taidettiin kyllä olla kotitilalla.

Peruskoulu ohi ja lukion alku häämötti syksyllä. Jossain taidettiin olla juhannusta juhlimassa, oliskohan ollut Messilässä? Aika hämäriksi jääneet muistikuvat noilta ajoilta, lukioaika tuntuu olevan paljon paremmin muistissa.

Yhteistyössä