Missä elämäntilanteessa olit Juhannuksena -93?

just täyttänyt viikkoo aikasemmin 11v =) missäköhän on sillon humputettu kokkoo nyt ainakin kattomassa luutavasti silloisen bestikseni kanssa sillä monta juhaannusta mentiin saman kaavan mukaan. eka kottoon kokkoo ja ollaan tansseissa sit kattoon 7km päähän toista kokkoo ja sit pyöriä vähän joka suunnassa valvoo myöhään ja sit olin aina bestiksellä yötä..

Olin silloin siis 24 vuotias, kahden pienen lapsen äiti, oltiin varmaankin kotona silloin perheen kesken. Odotin kovasti elokuuta, silloin aloitin opiskelut lähihoitajan ammattiin, tai silloin ei ollut vielä tota virkanimikettä vaan oltiin sosiaali- ja terveysalan perustutkinto-opiskelijoita :D

Taisin olla silloin 14v ja ison kaverilauman kanssa läheisellä leirintäalueella viettämässä juhannusta omppuviiniä juoden. :D Tai jos en ollu siellä niin sitten olin kotona äidin, isän ja sisarusten kanssa kokkoa polttelemassa ja luultavammin meillä oli paljon vieraita :)

Olin 11-vuotias ja vietin vissiinkin jussia perheen kanssa... Tuskin kovin iloisissa tunnelmissa, meillä tuppas kaikki tämmöset juhlallisuudet menemään enemmän tai vähemmän penkin alle isän juomisen takia :/

Tää meidän esikoinen oli silloin 2,5 vuotias ja oltiin miehen kanssa juuri voitettu vaikea elämänvaihe. Ehdittin jo erota toukokuussa, mutta onneksi mies ei vielä ehtinyt muuttamaan pois, kun tajuttiin että ei tää perhe näin vaan voi hajota.
Meillä oli vain kaikki pyörinyt pienen tyttömme ympärillä ja olimme unohtaneet täysin huolehtia omasta parisuhteestamme. Noh, onneksi selvittiin säikähdyksellä :eek: Mutta aivan mahtava juhannus oli, tyttö oli mummon ja papan kanssa mökillä ja me rentouduttiin kavereiden kanssa :)

Mie olin 12v., juuri ala-asteelta päässyt ja jännitin seiskalle menoa mopotuksen takia. Juhannus taidettiin olla perheen kanssa mökillä ja mie olin toivottoman ihastunut mökin naapurissa asuvaan mopopoikaan, jonka isä oli pappi :heart:

lady of the lake
Olin vajaa 17-vuotias teini ja vietin juhannuksen kavereiden kanssa Nallikarin hiekkarannalla täällä Oulussa.Seurustelin nuoruuden rakkauteni kanssa ja elämä oli avoin.Olin varmaan juonut jotakin taskulämmintä ja biletin täysillä ;)

Yhteistyössä