Olin 21v. Työskentelin kotipaikkakunnalla kaupassa ja olin just saanut tiedon, että pääsen opiskelemaan = muutto pk-seudulle oli tiedossa. Juhannuksen vietin vähän kummallisessa seurassa jollain mökillä.
Olin kirjoittanut ylioppilaaksi ja tavannut nykyisen mieheni. Juhannus piti (silloinkin...) viettää yhdessä, mutta ei siitä sitten mitään tullut (silloinkaan). Olin ystävän luona Hailuodossa.
Olin 16v., olin luontotyttö, katselin lintuja, kuljin saloilla. Soutelin eräällä joella ja katselin ihaillen vanhempia miehiä, jotka olivat kalassa. Oman ikäisille pojille olin vähän julma...halausta pidemmälle en suostunut!
Mä kans olin 17v.Kiltti tyttö, että varmaankin kotona tai mummun luona. En kyllä muista tarkemmin :xmas: Seuraavana juhannuksena olin mieheni kanssa telttailemassa
Mä olin kymmenen v ja elämäni kunnossa ! Papinniemessä hilluttiin noihin aikoihin joka ikinen jussi, valkoisilla hiekkarannoilla.. Oi että kun kiva muistella! Söin itse onkimani pikku muikkusen raakana :x kun äiti ei nähnyt :x Mutta se oli toooooosi pieni.. Oikeesti