jännitin ihan sikana kouluun menoa ekaluokalle ja odotin innoissani pikkusiskon syntymää :)
bumba 27.07.2007 #126 jännitin ihan sikana kouluun menoa ekaluokalle ja odotin innoissani pikkusiskon syntymää
Halinappi 27.07.2007 #127 Olin 7 vuotias.. ja vietimme siihen aikaan kaikki juhannukset vihdissä, pääkslahden asuntovaunu alueella!
Olin 7 vuotias.. ja vietimme siihen aikaan kaikki juhannukset vihdissä, pääkslahden asuntovaunu alueella!
täysikuu 27.07.2007 #128 Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana: Tuli vaan mieleen tämmönen, kun me mentiin sillon kihloihin Tukholman keskustassa! Ikää oli mulla hurjat 17 vuotta.. Click to expand... Odotin kuopustani, toinen kaksosista tuli vähän aikaa sitten pois! Hui, kuinka siitä on aikaa jo, 13vuotta! Minäkin oli vajaa 40!
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi-Kana: Tuli vaan mieleen tämmönen, kun me mentiin sillon kihloihin Tukholman keskustassa! Ikää oli mulla hurjat 17 vuotta.. Click to expand... Odotin kuopustani, toinen kaksosista tuli vähän aikaa sitten pois! Hui, kuinka siitä on aikaa jo, 13vuotta! Minäkin oli vajaa 40!