Missä vaiheessa oireita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jahvetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jahvetti

Aktiivinen jäsen
09.02.2007
19 398
0
36
Missä vaiheessa teillä muilla on ns. raskausoireet alkanut? =)

Minulla on nyt rv 4+6 eikä inkään valtakunnanraskausoiretta ole, lähinnä pahoinvointia jne tarkoitan.
Tissit/nännit on arat, pinkeät ja kasvaneet, se on ainut "oire".

Pikkuisen jopa häiritsee tämä oireettomuus.

Tämä on neljäs raskauteni ja aiemmissa on lievää etomista ja öklötystä ollut, mutten tarkkaa muista milloin se alkoi...taisi olla rv 6-7 tienoilla kyllä.

Mulla ekassa raskaudessa alkoi oireet aika alussa, kauhea väsymys ja tissisärky, nyt tokaa odotan viikolla 8 ja yhtään mitään oireita ei ole. Välillä tuntuu hassulta, olenkohan mä ollenkaan raskaana :)

ole mitään oireita! Viikkoja nyt 5+1. Esikoisesta mulla oli repäisykipuja jo ennen plussaa ja sen jälkeen jonkin aikaa vielä. Ällötys alkoi muistaakseni 8-10 viikoilla, muttei sekään pahaksi äitynyt. Nyt ei siis mitään oireita vähääkään, ehkä väsymystä, mutta se voi johtua siitäkin, että ollaan hurjan paljon pojan kanssa ulkona päivän mittaan ja ulkoilma tunnetusti väsyttää...Katsellaan, mitä tuleman pitää...

Minulla tuli pahoinvointi aivan äkisti, rv 6+4 oksensin ensimmäisen kerran. Ehdin myös miettiä eikö kuvotusta tulekaan. Nyt rv 7+6 kuvotusta on aamusta iltaan, väsyttää aivan älyttömästi ja jonkinlaisia kipuja on alavatsalla päivittäin ja rinnat olleen alusta asti kipeät. jospa ne oireet tulevat sinullekin muutaman viikon päästä. =)

Yhteistyössä