Missä ihmeessä saisi myytyä äp:n kevyt toppapuvut ja toppapuvut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja abcdefghijk1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anna SPR:lle, Uff:lle, Fidalle, mitä näitä nyt on. Mua niin ärsyttää ihmiset, jotka myyvät äitiyspakkauksen tavaroita. Ette te niistä mitään ole itsekään maksaneet, joten on pelkästään kohtuullista laittaa hyvä kiertämään.

Alkuperäinen kirjoittaja rew:
Anna SPR:lle, Uff:lle, Fidalle, mitä näitä nyt on. Mua niin ärsyttää ihmiset, jotka myyvät äitiyspakkauksen tavaroita. Ette te niistä mitään ole itsekään maksaneet, joten on pelkästään kohtuullista laittaa hyvä kiertämään.

Periaatteessa olen koska mä olisin voinut ottaa sen rahan eli olen sitä 100 euroa köyhempi mitä olisin sen tilalle saanut.

Noh,tavallaan kyllä kun on vaihtoehtona ottaa pakkaus rahana.Mun mielestä niistä vois euron pari pyytää ihan hyvin mutta ite en tosin oo koskaan niitä myyny vaan antanu johonkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Joo täytyy varmaan antaa johonkin kirppikselle. En mä tosiaan noista edes mitään rahaa halua, muuten laittaisin kyllä enemmän hintaa. :D

Kokeile lahjoittaa huutiksessa postikuluilla :)

Tää voisi olla yksi vaihtoehto. Kannattaisiko laittaa kevyt toppapuku ja toppapuku samaan? Mulla kun on noita molempia 3 kpl.

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:

Noh,tavallaan kyllä kun on vaihtoehtona ottaa pakkaus rahana.Mun mielestä niistä vois euron pari pyytää ihan hyvin mutta ite en tosin oo koskaan niitä myyny vaan antanu johonkin.

Eli pitäisi saada molemmat? Sekä vaatteet käyttöön että vielä rahaakin? Olisitte ottaneet alun perinkin rahana.

Eli pitäisi saada molemmat? Sekä vaatteet käyttöön että vielä rahaakin? Olisitte ottaneet alun perinkin rahana.

Pitääkö joka ketjussa saada tappelu aikaiseksi? Jätä vastaamatta jos niin häiritsee.

Mä oon josku kevyttoppiksen kirpparilta ostanut, mutta itse toppiksista on varmaan vaikeampi päästä eroon. Kirkot ainakin vie Venäjälle lastenkoteihin ja perheillekin vaatekasseja. Sielä olisi varmasti noilla haalareilla käyttöä. Tai odota, jos vaikka taas järjestettäisiin vauvakassi keräysta.

Mä annoin Vaaka ry:n vauvakassi keräyksiin. Nykyisin eivät tee noita suurkeräyksiä, mutta niillä on omia kummikohteita Venäjän Karjalassa ja ovat kuulemma sinne ottaneet suurkeräysten ulkopuoleltakin tavaraa.

http://www.vaaka.org/

Mä vein kirpparille, hintaa 1? toppapuvussa ja siinä kevyttoppiksessa (ajattelin ettei mene ja lasken hinnan 0,50 ja lopuksi lahjoittanut ellei kukaan olisi ostanu :D) mun mielestä niistä voi vähän pyytää koska ovat hyviä haalareita kumminkin. Joku voi haluta pelkän haalarin pakkauksesta ja on tyytyväinen kun saa ostettua sen =)

ps. Kirppikseltä tuli tuloja 2v:sta 392? :) Pelkkiä lastenvaatteitta vähän, vielä ois toiset samat myytävänä =)

Pitääkö joka ketjussa saada tappelu aikaiseksi? Jätä vastaamatta jos niin häiritsee.

Mitä tappelua se on, jos kertoo mielipiteensä? Sitä vartenhan palsta on.

Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:
Joo täytyy varmaan antaa johonkin kirppikselle. En mä tosiaan noista edes mitään rahaa halua, muuten laittaisin kyllä enemmän hintaa. :D

Kokeile lahjoittaa huutiksessa postikuluilla :)

Tää voisi olla yksi vaihtoehto. Kannattaisiko laittaa kevyt toppapuku ja toppapuku samaan? Mulla kun on noita molempia 3 kpl.

Riippuu postareista. Jos saat litistettyä toppapuvun 2? kirjeeseen, niin yksittäin mieluummin sillon, mut jos menee maksiks, niin sit ennemmin pari kerrallaan. Toi kevytpukuhan kyllä litistyy minigripilla 1,60? kirjeeseen, mut tuleneeko paino vastaan..

Yhteistyössä