Huutiksessa olen pistänyt hinnaksi 0,5 e mutta silti kukaan ei osta. Missä olette saaneet nuo myytyä? En viitsisi roskiinkaan heittää kuin on ihan hyväkuntoisia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Mä olen vienyt ne helluntaikirpputorille missä siis ottavat vastaan puhdasta ja ehjää vaatetta.
Alkuperäinen kirjoittaja rew:Anna SPR:lle, Uff:lle, Fidalle, mitä näitä nyt on. Mua niin ärsyttää ihmiset, jotka myyvät äitiyspakkauksen tavaroita. Ette te niistä mitään ole itsekään maksaneet, joten on pelkästään kohtuullista laittaa hyvä kiertämään.
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Joo täytyy varmaan antaa johonkin kirppikselle. En mä tosiaan noista edes mitään rahaa halua, muuten laittaisin kyllä enemmän hintaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja rew:Anna SPR:lle, Uff:lle, Fidalle, mitä näitä nyt on. Mua niin ärsyttää ihmiset, jotka myyvät äitiyspakkauksen tavaroita. Ette te niistä mitään ole itsekään maksaneet, joten on pelkästään kohtuullista laittaa hyvä kiertämään.
Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Joo täytyy varmaan antaa johonkin kirppikselle. En mä tosiaan noista edes mitään rahaa halua, muuten laittaisin kyllä enemmän hintaa.![]()
Kokeile lahjoittaa huutiksessa postikuluilla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:Alkuperäinen kirjoittaja rew:Anna SPR:lle, Uff:lle, Fidalle, mitä näitä nyt on. Mua niin ärsyttää ihmiset, jotka myyvät äitiyspakkauksen tavaroita. Ette te niistä mitään ole itsekään maksaneet, joten on pelkästään kohtuullista laittaa hyvä kiertämään.
Noh,tavallaan kyllä kun on vaihtoehtona ottaa pakkaus rahana.Mun mielestä niistä vois euron pari pyytää ihan hyvin mutta ite en tosin oo koskaan niitä myyny vaan antanu johonkin.
Alkuperäinen kirjoittaja rew:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:Alkuperäinen kirjoittaja rew:Anna SPR:lle, Uff:lle, Fidalle, mitä näitä nyt on. Mua niin ärsyttää ihmiset, jotka myyvät äitiyspakkauksen tavaroita. Ette te niistä mitään ole itsekään maksaneet, joten on pelkästään kohtuullista laittaa hyvä kiertämään.
Noh,tavallaan kyllä kun on vaihtoehtona ottaa pakkaus rahana.Mun mielestä niistä vois euron pari pyytää ihan hyvin mutta ite en tosin oo koskaan niitä myyny vaan antanu johonkin.
Eli pitäisi saada molemmat? Sekä vaatteet käyttöön että vielä rahaakin? Olisitte ottaneet alun perinkin rahana.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:minä olen lahjoittanut aina meidän puvut niitä tarvitseville. Laita neuvolan seinälle lahjoitetaan ilmoitus
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja rew:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:Alkuperäinen kirjoittaja rew:Anna SPR:lle, Uff:lle, Fidalle, mitä näitä nyt on. Mua niin ärsyttää ihmiset, jotka myyvät äitiyspakkauksen tavaroita. Ette te niistä mitään ole itsekään maksaneet, joten on pelkästään kohtuullista laittaa hyvä kiertämään.
Eli pitäisi saada molemmat? Sekä vaatteet käyttöön että vielä rahaakin? Olisitte ottaneet alun perinkin rahana.
Pitääkö joka ketjussa saada tappelu aikaiseksi? Jätä vastaamatta jos niin häiritsee.
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Alkuperäinen kirjoittaja Pirpiz:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Joo täytyy varmaan antaa johonkin kirppikselle. En mä tosiaan noista edes mitään rahaa halua, muuten laittaisin kyllä enemmän hintaa.![]()
Kokeile lahjoittaa huutiksessa postikuluilla![]()
Tää voisi olla yksi vaihtoehto. Kannattaisiko laittaa kevyt toppapuku ja toppapuku samaan? Mulla kun on noita molempia 3 kpl.