Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja m:Alkuperäinen kirjoittaja minä:yli 25v ei enää! sillo on vielä nuori ja jaksaa hoitaa.![]()
no huh huh, mä olen nuori vieläkin ja jaksan hoitaa lastani vaikka täytin jo viime vuonna 30 v, ja nyt odotan pikkukakkosta syntyväksi huhtikuun alkuun =)
voi teitä nuoria, te luulette että 30 v on vanha, en mä ainakaan , olen nuorekan ja pirteä mami =)
mieli muuttuu, sanokaa mun sanoneen "
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En aio tehdä lapsia yli 3kymppisenä!
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Tällä hetkellä tuntuu siltä, että lapset olis tehty viimeistään 30-vuotiaana, ehkä jopa 25v. Haluan nyt elää äitiyttä täysillä ja myöhemmin on sitten muiden asioiden aika, sitten kun lapset eivät enää tarvitse 24/7. Ja haluan olla nuori lapset saadessani =) Ja vielä ku niistä "pääsen eroon"Olis kiva olla vaikkapa 43-45 ku kuopus täyttäis 18 ja alkais lentelee sekin pesästä. Sen jälkeen on isoäitiyden vuoro. En mä haluis sen ikäsenä lasta saada kun mun päässä se on mummi-ikää; oma äitini oli 40v saadessaan ensimmäisen lapsenlapsensa ja 44-vuotiaana hänellä on niitä jo neljä.
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Tällä hetkellä tuntuu siltä, että lapset olis tehty viimeistään 30-vuotiaana, ehkä jopa 25v. Haluan nyt elää äitiyttä täysillä ja myöhemmin on sitten muiden asioiden aika, sitten kun lapset eivät enää tarvitse 24/7. Ja haluan olla nuori lapset saadessani =) Ja vielä ku niistä "pääsen eroon"Olis kiva olla vaikkapa 43-45 ku kuopus täyttäis 18 ja alkais lentelee sekin pesästä. Sen jälkeen on isoäitiyden vuoro. En mä haluis sen ikäsenä lasta saada kun mun päässä se on mummi-ikää; oma äitini oli 40v saadessaan ensimmäisen lapsenlapsensa ja 44-vuotiaana hänellä on niitä jo neljä.
Musta kuulostaa oudolta, että ajattelet tehneesi lapsesi 25 ikävuoteen mennessä, vaikkei sinulla ole miestä. Meikäläisellä on ottanut vuosia päästä edes siihen tilanteeseen, että asiasta on voinut miesystävän kanssa kunnolla keskustella. Ja siltikin se oikea tuli vastaan vasta reilusti yli 3-kymppisenä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä äitiys ei sulje pois niitä muita asioita. Niitä voi tehdä, vaikka äiti oliskin. Pikkulapsivaihe kestää vaan muutaman vuoden. Meidän lapset on nyt 13, 3 ja nolla ja kyllä mä olen ehtinyt tässä tehdä vaikka mitä aikuisten juttuja... ja ikää on VASTA 33!
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Tällä hetkellä tuntuu siltä, että lapset olis tehty viimeistään 30-vuotiaana, ehkä jopa 25v. Haluan nyt elää äitiyttä täysillä ja myöhemmin on sitten muiden asioiden aika, sitten kun lapset eivät enää tarvitse 24/7. Ja haluan olla nuori lapset saadessani =) Ja vielä ku niistä "pääsen eroon"Olis kiva olla vaikkapa 43-45 ku kuopus täyttäis 18 ja alkais lentelee sekin pesästä. Sen jälkeen on isoäitiyden vuoro. En mä haluis sen ikäsenä lasta saada kun mun päässä se on mummi-ikää; oma äitini oli 40v saadessaan ensimmäisen lapsenlapsensa ja 44-vuotiaana hänellä on niitä jo neljä.
Musta kuulostaa oudolta, että ajattelet tehneesi lapsesi 25 ikävuoteen mennessä, vaikkei sinulla ole miestä. Meikäläisellä on ottanut vuosia päästä edes siihen tilanteeseen, että asiasta on voinut miesystävän kanssa kunnolla keskustella. Ja siltikin se oikea tuli vastaan vasta reilusti yli 3-kymppisenä.
No ei mun tarvii parisuhteessa olla tehdäkseni lapsia
:xmas:
En mä halua pistää koko elämääni paussille siks aikaa, että löytäsin miehen. Jos ei tää mikä nyt on harkinnassa nappaa yhtään, niin suattaapi olla, että teen ainakin seuraavan lapsen yksin. Tai en ihan yksin, mutta siis parisuhteen ulkopuolella.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun mielestä äitiys ei sulje pois niitä muita asioita. Niitä voi tehdä, vaikka äiti oliskin. Pikkulapsivaihe kestää vaan muutaman vuoden. Meidän lapset on nyt 13, 3 ja nolla ja kyllä mä olen ehtinyt tässä tehdä vaikka mitä aikuisten juttuja... ja ikää on VASTA 33!
Nojuu, voihan sitä tiettyyn pisteeseen asti, mutta jos esim haluaa tosissaan lähtee luomaan uraa, niin mä en ainakaan haluaisi jättää pientä lasta ilman äitiänsä.
Tällä hetkellä rennontahtinen opiskelu ja äitiys sopivat mulle yhteen. Mutta mä en näe, miten repeisin kahteen paikkaan, varsinkaan vanhempana. Jos siis pitäis yrittää menestyä työelämässä ja hoitaa pieniä lapsia samalla.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Tällä hetkellä tuntuu siltä, että lapset olis tehty viimeistään 30-vuotiaana, ehkä jopa 25v. Haluan nyt elää äitiyttä täysillä ja myöhemmin on sitten muiden asioiden aika, sitten kun lapset eivät enää tarvitse 24/7. Ja haluan olla nuori lapset saadessani =) Ja vielä ku niistä "pääsen eroon"Olis kiva olla vaikkapa 43-45 ku kuopus täyttäis 18 ja alkais lentelee sekin pesästä. Sen jälkeen on isoäitiyden vuoro. En mä haluis sen ikäsenä lasta saada kun mun päässä se on mummi-ikää; oma äitini oli 40v saadessaan ensimmäisen lapsenlapsensa ja 44-vuotiaana hänellä on niitä jo neljä.