Eiku vanha kaus se on.
En kattonu mokomaa eilen.
Aa ok
Mulle teki hyvää katsoa se kausi. Lähipiirissä ei ole koskaan ollut downia, ainoa kosketus aiheeseen on downpoika uimassa lapsena, silloin en ymmärtänyt asiasta mitään ja jäi inhottava olo (oli hieman yli-innokas ja agressiivisen oloinen).
Kun katsoin tuota kautta, se avasi mulle paljon kehitysvammaisten maailmaa. En vieläkään varmaan tietäisi miten suhtautua kun olisin tekemisissä ihmisen kanssa jolla on kehitysvamma, kuulostaa varmaan kamalalta, mutta pelkään osaanko olla oikein? Siis pystynkö olemaan neutraali jne. vai tuleeko se ajan kanssa.
Samanlaisiahan hekin ovat kuin me joilla ei ole kehityksessä poikkeamaa, erilaisia kuitenkin.
Mulle jäi joka jaksosta todella hyvä mieli, olivat niin aitoja! Kun vaan pääsisin itse tästä muuristani ylitse, etten pelkäisi tekeväni jotain väärin. Tosin ei lähitulevaisuudessa varmaan tulekkaan sellaista tilannetta vastaan, mut mä haluaisin pystyä olemaan kaikkien ihmisten kanssa normaalisti.
En tiedä mistä on tullut tämä, että pelkään tekeväni jotain väärin? Pirun ärsyttävää.
Ymmärsiköhän kukaan tästä mitään? Toivottavasti en kirjoittanut typerästi missään kohtaa, ei ollut tarkoitukseni kirjoittaa loukkaavasti.