Minun myönnytykseni bling-blingille pikkujouluihin :D

Oih, itse asiassa tosi hieno! voisin itsekin pitää. Mut paremmin kävis kyllä sukkiksien kanssa :P siis sellaisten paksujen vaikka, legginsit ja varsinkin housut on mun mielestä liikaa, toi on kuitenkin mekko :D

Aijoo, ajattelin vaan, että niillä on eri valikoimat. Minä en muuten ole päässyt ollenkaan sinuiksi sen uuden Anttilan kanssa, se on jotenkin tosi sekava. Muttei niin sekava kuin Sokos, siellä eksyn aina:laugh:

Anttilassa on se hyvä puoli, että siellä osastot ei vaihda viikottain paikkaansa :D. Muuten en minäkään oikein siitä tykkää, tiesin vain, että sieltä saa Taika-mukeja (ostin lahjaksi) halvemmalla kuin Sokkarilta - ja sitten tuo kolttu käveli vastaan :D

Oih, itse asiassa tosi hieno! voisin itsekin pitää. Mut paremmin kävis kyllä sukkiksien kanssa :P siis sellaisten paksujen vaikka, legginsit ja varsinkin housut on mun mielestä liikaa, toi on kuitenkin mekko :D

Pikkujouluihin pitää sitten harkita sitä alaosaa vielä, mutta ensi viikonlopun juhliin laitan kyllä housut, on se sen verran lyhyt. Ja lapsen kanssa kun on liikenteessä, niin saa kumarrella ym. sen verran, että varmasti näkyisi kaikki mitä ei pidä :D

Pikkujouluihin pitää sitten harkita sitä alaosaa vielä, mutta ensi viikonlopun juhliin laitan kyllä housut, on se sen verran lyhyt. Ja lapsen kanssa kun on liikenteessä, niin saa kumarrella ym. sen verran, että varmasti näkyisi kaikki mitä ei pidä :D

Mä suosittelisin kans sukkiksia, mutta jos laitat housut niin laita kapeat, koska yläosasi on leveä ja hamemainen. Leveä yläosa + leveä alaosa yleensä leventää vielä koko ihmistä ja saattaa näyttää vähän hassulta. Ja laita vielä vähän korkoa myös. Tykkään kyllä tuosta sun ostamasta vaatteesta, itsekin tykkäisin pitää. :)

Minun on pakko tehdä jonkunsortin tyylirikko piakkoin. Menen iltapukujuhlaan, mutten voi käyttää korkeita korkoja, kuinkahan matalat voisin laittaa? Pitää koittaa löytää mahdollisimman kauniit ja juhlavat, mutta sellaiset, joilla pääsen kävelemään. Rieputarallaa, osaisitko sanoa minne kauppaan suunnistaisin?

Minun on pakko tehdä jonkunsortin tyylirikko piakkoin. Menen iltapukujuhlaan, mutten voi käyttää korkeita korkoja, kuinkahan matalat voisin laittaa? Pitää koittaa löytää mahdollisimman kauniit ja juhlavat, mutta sellaiset, joilla pääsen kävelemään. Rieputarallaa, osaisitko sanoa minne kauppaan suunnistaisin?

En ole koskaan käyttänyt oikein korkeita korkoja, max. 3cm ja nekin tukevat, iltapukua vaativissa juhlissa myös. Kapeilla koroilla en osaa edes kävellä. Kenkäkaupasta luulisi löytyvän varmimmin, ainakin jos vähän kiertelee katsomassa eikä hinnalla ole väliä. Itse tosin olen parhaimmat kenkäni löytänyt ihan marketista! Kauniit kirjailut tekevät juhlavan.

[QUOTE="vieras";22367531]En ole koskaan käyttänyt oikein korkeita korkoja, max. 3cm ja nekin tukevat, iltapukua vaativissa juhlissa myös. Kapeilla koroilla en osaa edes kävellä. Kenkäkaupasta luulisi löytyvän varmimmin, ainakin jos vähän kiertelee katsomassa eikä hinnalla ole väliä. Itse tosin olen parhaimmat kenkäni löytänyt ihan marketista! Kauniit kirjailut tekevät juhlavan.[/QUOTE]Kiitos neuvoista, voi olla että joudun käyttämään vielä kyynärsauvojakin, mutta tahtoisin niin kovasti päästä juhlaan, korkokengät ovat kielletty minulta nyt, mutta kysyn lääkäriltä, että voinko ihan pieniä korkoja käyttää:)

Mä suosittelisin kans sukkiksia, mutta jos laitat housut niin laita kapeat, koska yläosasi on leveä ja hamemainen. Leveä yläosa + leveä alaosa yleensä leventää vielä koko ihmistä ja saattaa näyttää vähän hassulta. Ja laita vielä vähän korkoa myös. Tykkään kyllä tuosta sun ostamasta vaatteesta, itsekin tykkäisin pitää. :)

Juu, ne housut on hyvin kapeat, lähes pillit.

Anttilassa oli juurikin noitten mekkojen luona myynnissä Espritin balleriinoja, harmaita joissa oli jotakin strassia tms. koristeena. Oli kyllä kauniit ja juhlavat. Andiamossa oli ainakin kesällä myös. ZatZa kannattaa tarkistaa niin ikään.

Huspati Huta, tuli ongelmastasi ihan OT mieleen, että ystäväni joutui muinoin häidensä alla pieneen jalkaoperaatioon. Siinä sitten ihmettelimme, että mitä hääpuvun kanssa jalkaan, kun korkokengät oli poissuljettu vaihtoehto. Lopulta ystäväni ratkaisi ongelman laittamalla jalkaansa valkoiset kangaskengät - nauhat vain vaihdettiin sellaisiin jänniin sifonkisiin. Täydestä meni :D.

Anttilassa oli juurikin noitten mekkojen luona myynnissä Espritin balleriinoja, harmaita joissa oli jotakin strassia tms. koristeena. Oli kyllä kauniit ja juhlavat. Andiamossa oli ainakin kesällä myös. ZatZa kannattaa tarkistaa niin ikään.

Kiitos vinkeistä. Mielestäni tähän vastasin jo aikoja sitten, muttei sitä ilmaantunut minnekään=)

[QUOTE="vieras";22368647]No jos et ole hoikkaa mallia, niin sitten ehdottomasti housut. Tai ainakin itse laittaisin housut tuon pariksi[/QUOTE]

Juu... mietin, että toimisiko paksummat leggarit ja saappaat, vai onko korkkarit kuitenkin parempi... hm.

Yhteistyössä