tällainen mekko pikkujouluihin, mielipide!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pukukriisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";27532249]Ettet vaan kuuluisi siihen ryhmään joka on täynnä NIIN erilaisia oman tiensä kulkijoita, mutta silti toistensa kopioita? Todelliset individualistit :laugh:[/QUOTE]

Voi sen noinkin todeta, sillä yksilöllisyys on muotia => muoti = "jonakin ajankohtana vallitsevaa ja suosiossa olevaa tyyliä tai makusuuntaa, yleistä tapaa..." :)

juu en ihan tosissani ajatellut sitä tokaa vaihtoehtoa ;) en usko, että se olisi ihan kiitollinen asuvalinta. Tuo ensimmäinen on paksumpaa kangasta, joten se laskeutuu myös kauniisti. Ajattelin laittaa sen kanssa hopeiset kauniit roikkuvat korvakorut, hiukset kiharalle (joko auki tai sivunutturalle) ja mustat korkosaappaat :) ehkä kohteessa vaihdan avokkaisiin, riippuen paikasta!

Miltä kuulostaa? En tosiaan haluaisi olla ihan out, kun harvoin pääsee ulos ja vielä harvemmin shoppaamaan ;)

Mekko on kaunis eikä mulle ainakaan mikään ysäri tullut mieleen. Mutta ruskeaa en pistäis juhliin, tosin en ite käytä sitä koskaan kun en muutenkaan siitä väristä pidä.

musta toi on oikein kivan näköiinen mekko!! Ihan suotta huolehdit. Tuskin kukaan pikkujouluissa ajattelee, että sä olet tyylitön :) Ruskea sitäpaitsi on kaunis juhla-asun väri! kattokaa vaikka googlesta brown dress. Ei yhtään hullumpi!! Hauskoja juhlia ja kanna mekko ylpeydellä!!

Ei ruskeeta valkoisilla kirjailuilla.. :x Mielummin musta ja kirjailun värillä ei niinkään väliä.

Ja tuo toinen ehdotus käy, jos on 14 ja haluaa liudan kuolaavia vanhoja äijiä ja ulkomaalaisia "uuh sexy lady"- ihmisiä peräänsä.

http://kuvat2.huuto.net/0/d6/973cef79ee1902c5d142dc03fec4c-orig.jpg

tämän henkinen on se mekko. Varmaan samaa mallstoa. Kuviointi on mekossa helmassa, ei ylös asti, kuten tässä paidassa. Muuten on melkein samanlainen :)

Mun mielestä toi on kiva eikä todellakaan ysäri. Oon kirjoittanut v.1996 eikä ainakaan mun 90-luvulla tollaisia käytetty. ootteko kaikki niin nuoria että olitte lapsia 90-luvulla ja nyt arvailette mitä se voisi olla? Mulla on samantyylinen paita kuin ap linkitti ja oon ostanut sen stokkalta v. 2006.

Oih, mä käytän vain ruskeaa väriä ja ihan veetun sama mitä mieltä muut ovat :D Muodin perässä en ole koskaan juossut eli ei hajuakaan onko ap:n mekko ollut muotis 90-luvulla, mutta mun mielestä tommonen kintsu-tyylinen mekko on tosi nätti. Mut pitää vaan olla melkoisen hoikka, että se sopii... :)

Ja sit toi jonkun linkittämä sikakallis viritelmä... Miksi ihmisen pitää pukeutua tuollaiseen muodottomaan säkkiin ihan vaan siksi, että se on nyt muotia?