Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen. Käsiaseella sekä jousipyssyllä.Oletko ampunut minkäänlaisella aseella?
Ja siis, en ole nimenomaan juutalaisia vastaan. Vaan pointtini on se, että on Jumala ei asu ihmisessä kuin silloin, jos tämä on Hänen seuraajansa.
Millaista ruokaa on latkes ?
Booty. Kun sanoit että jumala on ihmisissä ja kivissä ja kaikissa... Niin miten sitten ateisteissa? Tai muun uskontokunnan edustajissa, kuten vaikka muslimeissa tai hinduissa? Näetkö/Koetko/Uskotko että sellaisissakin ihmisissä on jumala? Ihan mielenkiinnosta rupesin pohtimaan kun sen viestisi näin. Itse siis olen ateisti.![]()
Okei.Jumala on kaikkialla, kaikissa, kaikessa sillä ei ole merkitystä miten uskot tai olet uskomatta. Hän on kaikki mitä on ja kaikki mitä ei ole.
Jumala on kaikkialla, kaikissa, kaikessa sillä ei ole merkitystä miten uskot tai olet uskomatta. Hän on kaikki mitä on ja kaikki mitä ei ole.
Et siis usko "kerran pelastettu aina pelastettu" oppia? Olekin aina ihmitellyt tuota. Ihminen voi tehdä mitä vaan, riehua kännissä, kieltää uskovansa (sanoo siis itse että en usko), kirotakin Jumalan ja haukkua Jeesukseen uskovia mutta hän on muka itsekin uskossa joidenkin mielestä kun on joskus antanut elämänsä Jeesukselle ja ollut seurakunnassa... ja sitten jäänyt pois. Ja toiset sanoo että on se uskossa mutyta se on nyt "kylmällä paikalla". What? Muitakin tuollaisia kieltäjiä tunnen, ja joidenkin mielestä ne on uskovaisia. En vaan ymmärrä millä perusteella? Kun ne itse kieltää uskon...
Helppo kysymys, A, B vai C....
Jos ihminen tietää olevansa pullukka, muttai ei kuitenkaan laihduta. Onko syynä:
A. Laiskuus katsoa mitä suuhunsa mättää.
B. Välinpitämättömyys; läski kun läski, en jaksa välittää....
C. Joku selitys; aihe on liian kiusallinen minun valita.
Valitsen D vaihtoehdon. Henkilö ei laihduta sen vuoksi, että on painanut 38kg ja sen toimesta on parit sisäelimet vaurioituneet ja kuivuneet. Tästä syystä henkilö joutuu käymään sairaalahoidossa kerran kuussa koko lopun elämänsä.
Ei vaan D sillä c oli sinulle liian kiusallinen...Eli C...![]()
Jossain onEräs Marko halusi kysyä, että vieläkö on villihevosia?
Ok. Tiedän että et harrasta teologisia väittelyjä, ainakaan täällä palstalla. Eikä tarvitsekaan...Echo, En minä mitään ota henkilökohtaisesti mutta en myöskään jaksa jankkailua. Olen sanonut aiheeseen oman kantani.
Juu, mutta sanoit tällä sivulla että Jumala on kaikissa ja kaikessa.Jumala ei ole siinä visvassa mutta on tietoinen visvasta. En tiedä mitä kohtaa et suostu ymmärtämään tai miksi haluat niin kovasti jankata asiaa mikä ei etene mihinkään. Laitoin linkin josta kannattaa käydä tutustumassa määritteisiin.
Tietenkin puhun omissa nimissäni sillä en ole rabbi. Jokainen tulkitsee näitä omalla tavallaan.Juu, mutta sanoit tällä sivulla että Jumala on kaikissa ja kaikessa.
Se nyt ei vaan mene VT:n mukaisesti tai ei siis ole nimenomaan VT:n mukaista omnipresenssiä - mutta antaa olla.
Mutta tuo viimeisin viestisi (eli tietoisuus visvasta)on semmoinen josta olen samaa mieltä.
Ehkä tää puuttuminen on mun taholta sitä, että kristittynä kunnioitan juutalaisuutta, ja VT + tulkinnat sen pohjalta on myös mulle rakkaita. En tiedä milloin puhut juutalaisuuden nimissä ja milloin omissa nimissäsi.