Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Pidätän oikeuden olla kommentoimatta jokaiseen kysymykseen :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Pidätän oikeuden olla kommentoimatta jokaiseen kysymykseen :saint:
En sitten viitsi kysyä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja kk:Miten on raskaus edennyt? onko ollut paljon oireita?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Pidätän oikeuden olla kommentoimatta jokaiseen kysymykseen :saint:
En sitten viitsi kysyä :xmas:
Kyllä mä voin asiallisiin kysymyksiin vastailla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Kannattaako rairuoho kylvää jo?
Alkuperäinen kirjoittaja vieruus:mitä mies sanoo kun kolmas tulee tossa tilanteessa?
mitä äitis ja isäs ja mummos on sanonut tilanteesta?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Kannattaa, mä meinasin huomenna ostaa ruohot ja laittaa ne kasvamaan, niitähän voi sitten saksien kans tasotella jos kasvaa liian pitkiksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Kuka julkkis pistää sukat pyörimään jalassa, vai pistääkö kukaan :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Koska sä oot vaihtanu nikkis takasi?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kerro ny et kuka on lapsen isä?
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Okos ap käyny ikinä Keravalla?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No kerro ny et kuka on lapsen isä?
Mun mielestä se ei ole oleellinen tieto tällä hetkellä, pääasia että mä ja vauva voidaan hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Miten sä kulutat sun päiväs?ite oon mammalomalla ja on niin perkuleen tylsää...viikkoja on 35+1 ja esikoinen on päivät koulus... vinkkejä kiitos.