J
Jake.
Vieras
Miksi olet ylipainoinen? Mitä kuviasi olen nähnyt, olet noin muuten tosi kaunis. Vaimo-ainesta sanoisin, jos 15-20kg tiputtaisit pois. Oletko edes yrittänyt?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Huomeniahuomenia
...ja uteliasta ja seikkailurikasta uutta päivää sekä keltaisen kultaista toukokuuta! Ihmetellään ja iloitaan kevään etenemisestä ja nautitaan kelistä - hersytään auringossa tai rauhotutaan sateessa :heart:
On mulla. Miten niin?
Miksi olet ylipainoinen? Mitä kuviasi olen nähnyt, olet noin muuten tosi kaunis. Vaimo-ainesta sanoisin, jos 15-20kg tiputtaisit pois. Oletko edes yrittänyt?
Painaisin sen 38kg jos tiputtaisin 20kg poisEi kiitos. Painoani tarkkaillaan tarkkaan ja lääkärit puuttuvat kyllä heti jos olisin ylipainoinen.
Mitäs Tepa?
Ei mitään ihmeempiä. Koko yö taas mennyt valvoen.
Juhliessa?
Muuten vain kotisilla. Jynssäsin kylppäriäkin kello neljä aamuyöstä.
Sulle tuli Tuhkimo-syndrooma?
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30807443:Tai sitten paha yskä ja vielä pahempi ripuli.
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30807367:Mulla ois sulle vähä hommia jos asuisit lähempänä =)
Minkä merkkinen se on?
Alkuperäinen kirjoittaja Rätti Väsynyt;30807443:Tai sitten paha yskä ja vielä pahempi ripuli.
Näytätpä hyvältä. Ei mitään ylimääräistä ole sulla. Ja sitäpaitsi jos on liian laiha niin sitten ei oo mehevä ollenkaan.![]()
Sulle tuli Tuhkimo-syndrooma?
Mikä on Tuhkimo-syndrooma?
en jaksa katsoa![]()