Ei se niin nopeasti mene eikä mennyt. Enkä pettänyt vuosikausia, viime syksystä.
Eilen meni niin, että koska se peli päättyi miten päättyi, mies oli pahalla päällä, ja mietin, että mitähän nyt sitten. Heitteli mulle kaikenlaista, ettei olisi uskonut että mä pystyn tuollaiseen ja eniten vitutti se, kun tajusi että se mies on ollut meillä kotona kylässä ja esittää ystävää ja selän takana panee hänen vaimoaan minkä ehtii.
Toisin kuin palsta varmaan luulee, en ole mikään varsinainen miestennielijä, vaan tämä rakastaja oli 5. mies, jonka kanssa olen seksiä harrastanut, aiemminkin olen seurustellut aina kun olen ollut seksisuhteessa, en ole ikinä pokannut ketään tuntematonta baarista jne. Tämän aviomieheni kanssa olen ollut todella kauan, yli 15 vuotta. Mies tietää mun taustat.
Mentiin makkariin ja mies sanoi vielä käyvänsä katsomassa lapsia, että nukkuvat. Mä odotin ja odotin ja nämä päivän jännitykset ja viini mitä mies juotti mulle koko illan alkoi väsyttää, ja nukahdin. Heräsin siihen kun mies itki mun vieressä. Kuten kirjoitin, mies ei varsinaisesti ole mikään kovin tunneherkkä, ja olin yllättynytkin.
Puhuttiin ja puhuttiin, ja mies kertoi miten tajusi heti eka kerran jälkeen, että olen käynyt panemassa jonkun kanssa (miehen termi) ja että se jatkuu ja jatkuu. Mies mietti että olen rakastunut, koska en ole tosiaan aiemmin ollut seksisuhteessa ilman tunteita (ja olihan mulla nytkin tunteita, kyllä mö tykkään rakastajasta ihmisenäkin). Ja kun tajusi kuka mua panee, ajatteli että vihdoinkin se saatanan nilkki sai mitä halusi, hänen mielestä siis rakastaja ei ole ikknä ollut täysin puhtaat jauhot pussissa mun suhteeni. Kun tapasin aikoinaan rakastajan ja hän tapasi mun miehen, oli kuulemma ihan selvää, että jos rakastaja saisi päättää, hän häviäisi kuvioista.
Mies sanoi, että oli miettinyt kaikkea, että ottaa itse eron, että mä otan varmaan eron ja oli jo varma kun olin katsellut jotain kolmioita ja neliöitä netistä joskus (en edes muista tätä, mutta tod. näk. yhden ystäväni avuksi, hän tarvitsi uutta asuntoa ennen joulua).
Uudenvuoden jälkeen (meillä oli siis kahdenkeskinen loma) oli tajunnut, että ilmeisesti en ole lähdössä, vaan se pettäminen on mun osalta vain seksiä. Koetin siis siellä aika epätoivoisestikin saada seksiä mieheltäni.
Hän oli sen jälkeen ajatellut, että yrittäisi kuitenkin. Kuulemma oli yrittänytkin kerran aloitetta (ei havaintoja), sen kerran oli estänyt se, että mulla oli ollut jonnekin kiire ja hän oli suuttunut, että varmaan panemaan.
Viime aikoina oli nähnyt että minkälaista seksiä harrastan, haukkui senkin että sekin kuulemma vitutti, ja eikö sillä rakastajalla kiinnosta mikään muu kuin toisen alistaminen. Muutenkin haukkui rakastajaa aika lailla. Sanoi että kai tajuan, että tän jälkeen hän ei enää hyväksy sitä ystävyyttä, jos kerran valitsin hänet. Etten enää saa tavata edes valvonnan alla. No, suostuin siihen, en ole nyt muutenkasn kovin hyvällä mielellä hänen suhteen, kun rupesi painostamaan mua.
Eilen oli tajunnut kun tulin kotiin, että joko se on nyt loppunut, tai olen kumminkin lähdössä sen nilkin matkaan. Ja kun olin vielä itkenytkin. Mietti että jos rakastajan vaimo on saanut tietää. Tai jotain on tapahtunut.
Mitään lääkkeitä ei ole hommannut, mutta sanoi hommaavansa.
Puhuttiin oikeasti johonkin yhteen asti. Sen jälkeen nukuttiin vaan, mutta sentään lähekkäin ja sylikkäin.
Aamulla heräsin kun mies suuteli mua ja lopun kaiken suuteli vähän joka paikkaa mussa, ja kiihotuin ihan 110 % ja sainkin. Kysyin mieheltä voinko tehdä mitään hänelle, ei kuulemma oikein voi.
Tänne tulee tänään vieraita yöksi, ja tuskin palaan tänne ennen lauantaita, mutta tämmöistä täällä nyt on ollut.
Ihmeen nopeasti tämä aisankannattaja kohtaloonsa tyytyi ja muutti asian vaimon mielen mukaiseksi. Kuvitelkaas, jos joku palstamies kertoisi vuosia pettäneensä, mutta vaimon huomattua asian tolan frigidi vaimo hakisi kiltisti liukuvoidetta ja lupaisi pesää enemmän jatkossa: loppu hyvin, kaikki hyvin?
Datalle sanoin, että mitään lupaa ei minulta heruisi käydä tarpeita hoitamassa muualla, vaikka en pystyisi seksiin enää koskaan.