Minulla on ongelma rakastajan kanssa

• Viestiketjun aloittaja kivittäkää vaan mutta...
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
Rakastajas on kertonut ois todennäköisempi.

Kuinka moni ketjuun vastanneista antaisi puolisolleen luvan hakea seksiä muualta, jos ei itse voisi sitä enää tarjota?
Soitin ja kieltää kertoneensa. Sanoi ettei varmasti ole kertonut. Kuulosti pelokkaalta, uskon ettei ole. Joku muu on nähnyt? Rakastaja on siis käynyt meillä kun olen ollut etäpäivää pitämässä.

Tai mies ei tiedä kuka, mutta on tajunnut että joku on.

"aapee"
En usko että on kertonut. Selvästi pelästyi.

Oikeasti? Meinaan mies on saunonut kaikki nämä vuodet. Mikä on tuon sildenafiilin kauppanimi?

Mulle kyllä kelpaa tämä hellyyskin tämän viikonlopun ajan. Asiat ovat kumminkin menossa oikeaan suuntaan :)

Asia on hyvällä mallilla, jos rakastaja on ilmoittanut että pelinne on poikki ja mies ottaa sen noin hyvin!

Nyt sitten HETI härkää sarvista. Päivystävältä lääkäriltä heti sildenafiilia (on nykyisin halpaa). Ne lääkepakettien varoitukset ovat turhia, sillä jos miehesi kestää saunan kestää hän myös potenssilääkkeet. Lääketehtaat pelaavat varman päälle ja varoittavat silloinkin kun varottavaa ei erityisesti ole. Vähän niinkuin keksipaketin "saattaa sisältää pieniä määriä pähkinää". Sitten vaan pökköä pesään.

m1es
Monia valmisteita: esim. Sildenafil Orion, Sildenafil Pfizer, Sildenafil Ratiopharm, Sildenafil Sandoz. 12 pillerin paketilla hintaa parikymppiä. Asiansa osaava lääkäri ei ongelmasta kuultuaan kummemmin ihmettele vaan antaa reseptin. Pilleri naamarrin ja tunnin päästä puuhiin. Oikein tiukan paikan tullen (esim. jos mies reilusti ylipainoinen myös) voi ottaa jopa 2 pilleriä vaikka sitä ohjeissa ei suositellakaan.

"aapee"
Mies on isokokoinen (yli 190 cm, 100 kg) muttei varsinaisesti lihava.

Monia valmisteita: esim. Sildenafil Orion, Sildenafil Pfizer, Sildenafil Ratiopharm, Sildenafil Sandoz. 12 pillerin paketilla hintaa parikymppiä. Asiansa osaava lääkäri ei ongelmasta kuultuaan kummemmin ihmettele vaan antaa reseptin. Pilleri naamarrin ja tunnin päästä puuhiin. Oikein tiukan paikan tullen (esim. jos mies reilusti ylipainoinen myös) voi ottaa jopa 2 pilleriä vaikka sitä ohjeissa ei suositellakaan.

m1es
[QUOTE="aapee";28445177]Mies on isokokoinen (yli 190 cm, 100 kg) muttei varsinaisesti lihava.[/QUOTE]

Luultavasti riittää 1 pilleri/kerta. Sitten reippasti toimeen, menkää lääkäriin vaikka yhdessä. Ei se lääkäri naura.

Seksi on parasta lääkettä sekä mielelle että keholle!

aaped
Käytiin saunassa kahdestaan.

Mies sanoi tienneensä heti, kun homma alkoi. Arvasi kuka on kyseessä, kun kuulemma rakastaja on ollut selkeästi enemmän muhun rakastunut kuin aiemmin. Kysyhn aikooko nyt kostaa. Ei kuulemma tiedä.

Mies kysyi miksi itkin. Sanoin että rakastaja uhkasi kertoa miehelle.Sanoin etten itse ole rakastunut, enkä ole ollutkaan. Mies sanoi, että ei ollut tästä varma. Hän sanoi, että tajusi eilen, että olin erilainen kun tulin kotiin, ja jotenkin niin kuin se olisi ohi. Mutta ei ollut varma, jos olinkin valinnut lähteä.

Mä pyysin anteeksi tekoani. Mies otti musta oikein kiinni, ja pyysi itse anteeksi. Sanoi että oli mulle kohtuutonta olla ilman seksiä ja läheisyyttä. Kysyin muuttuuko se nyt. On kuulemma jo muuttunut. Tulen kuulemma huomaamaan sen pian. Ei sanonut onko hakenut lääkkeet. Ehkä on, ehkä ei, vastasi.

"aapee"
Tämä ei ole mikään vitsi.

Tuskin asia on tällä kuitattu, kyllä ne äänensävyt olivat sellaiset, kun tästä rakastajastj puhuttiin. Varmaan vielä monesti saan kuulla tästä. Vähempiäkin huonoja tekojani on puitu kauan.

Mutta ilmeisesti mies ei ollut varma, ettenkö olisi ollut lähdössä.

jopppps
No johan on. Sulla ap on käytännössä ollut 2 miestä jo pidemmän aikaa, koska ei tuota voi sanoa vain seksisuhteeksi. Mun ajatukset on jotenkin tässä eniten sen miehen vaimon puolella, olette kaksin hajottaneet hänen maailmansa. Myös sun miehesi säälittää - sun olisi pitänyt antaa selkeät vaihtoehdot, että joko "petät" tai jätät. Nyt taidat olla kusessa. Sinuna tunnustaisin miehellesi ja kertoisin myös "ystäväsi" vaimolle. Se olisi se oikea teko, mutta onko sulla munaa tehdä niin?

ed.
Ed. jatkaa: ai, näköjään homma onkin jo selviämässä. Mutta tosiaan, etkö koe olevasi ollenkaan vastuussa sen miehen vaimolle??? Mua aina jaksaa hämmästyttää tämä, että ei suoda ajatustakaan sille tuntemattomalle naiselle, jonka elämä tuhotaan tuosta vaan. Minusta jokainen petoksen osapuoli on vastuussa teosta jokaiselle petetylle erikseen.

No johan on. Sulla ap on käytännössä ollut 2 miestä jo pidemmän aikaa, koska ei tuota voi sanoa vain seksisuhteeksi. Mun ajatukset on jotenkin tässä eniten sen miehen vaimon puolella, olette kaksin hajottaneet hänen maailmansa. Myös sun miehesi säälittää - sun olisi pitänyt antaa selkeät vaihtoehdot, että joko "petät" tai jätät. Nyt taidat olla kusessa. Sinuna tunnustaisin miehellesi ja kertoisin myös "ystäväsi" vaimolle. Se olisi se oikea teko, mutta onko sulla munaa tehdä niin?
Minua ei ainakaan säälitä ap:n mies jos kerta ei voi keksiä mitään ratkaisua, tai edes yrittää puhua asiasta, ei se vaikenemalla parane, päinvastoin. Ja lisäksi vielä tuo ehdoton kielto että ei mitään muita ihmisiä millään tavalla ja ei ole valmis edes läheisyyttä antamaan.

Mutta tuo toisen miehen vaimo kyllä säälittää. Mutta mistäpä näitä tietää miten on asiat kenelläkin oikeasti, eihän tässä ole kuin yksi näkemys kerrottuna.

"vieras"
Jos tämä tarina oli keksitty juttu, niin aloittajan kannattaisi ehkä alkaa kirjoittamaan jotain novelleja tms. :)

On ollut kiinnostavaa seurata ja haluaisin vieläkin lukea jatkoa!

"kokenut"
[QUOTE="...";28443439]Ilmeisesti puute tekee ihmisen idiootiksi. Sä ihan todella oikeutat käytöksesi, koska et saa avioliitossasi seksiä?! MIKÄÄN ei anna sulle lupaa valehdella ja pettää miestäsi. Seksiä sulla on toki oikeus saada, mutta lähestymistapasi on väärä.

Eroa suhteestasi, jos et ole siinä onnellinen.[/QUOTE]

Ei, vaan syyllisyys pitää ihmisen paikallaan. Miten jättäisit sairaan miehesi Seksittömyys tekee onnettomaksi. Kokeile itse olla neljä vuotta selibaatissa ja tule sitten puhumaan.

Ihmeen nopeasti tämä aisankannattaja kohtaloonsa tyytyi ja muutti asian vaimon mielen mukaiseksi. Kuvitelkaas, jos joku palstamies kertoisi vuosia pettäneensä, mutta vaimon huomattua asian tolan frigidi vaimo hakisi kiltisti liukuvoidetta ja lupaisi pesää enemmän jatkossa: loppu hyvin, kaikki hyvin?

Datalle sanoin, että mitään lupaa ei minulta heruisi käydä tarpeita hoitamassa muualla, vaikka en pystyisi seksiin enää koskaan.

Ihmeen nopeasti tämä aisankannattaja kohtaloonsa tyytyi ja muutti asian vaimon mielen mukaiseksi. Kuvitelkaas, jos joku palstamies kertoisi vuosia pettäneensä, mutta vaimon huomattua asian tolan frigidi vaimo hakisi kiltisti liukuvoidetta ja lupaisi pesää enemmän jatkossa: loppu hyvin, kaikki hyvin?

Datalle sanoin, että mitään lupaa ei minulta heruisi käydä tarpeita hoitamassa muualla, vaikka en pystyisi seksiin enää koskaan.
eiks ole aika luonnollista että naisvaltaisella palstalla naisille on paremmat säännöt kuin miehille

erälle.netissä olis toisinpäin

• Tykkää
Reactions: astrolabe
"aapee"
Uskokaa tai älkää, tunnen sen vaimon ja pidän hänestä... Hän on todella sydämellinen ihminen, ei kertaakaan esim. ollut epäluuloinen mun suhteen (olimmehan vuosikausia ystäviä tuon rakastajan kanssa)...

En vaan ole jaksanut kauhean paljon ajatella, vienkö jotain häneltä. En ole ollut ottamassa, enkä haluamassa viedä rakastajaa pois perheeltään.

Ed. jatkaa: ai, näköjään homma onkin jo selviämässä. Mutta tosiaan, etkö koe olevasi ollenkaan vastuussa sen miehen vaimolle??? Mua aina jaksaa hämmästyttää tämä, että ei suoda ajatustakaan sille tuntemattomalle naiselle, jonka elämä tuhotaan tuosta vaan. Minusta jokainen petoksen osapuoli on vastuussa teosta jokaiselle petetylle erikseen.

"aapee"
Totta tämä on, mutta kirjoitan työkseni :) (en kylläkään mitään fiktiota)

[QUOTE="vieras";28446789]Jos tämä tarina oli keksitty juttu, niin aloittajan kannattaisi ehkä alkaa kirjoittamaan jotain novelleja tms. :)

On ollut kiinnostavaa seurata ja haluaisin vieläkin lukea jatkoa![/QUOTE]

Yhteistyössä