Minulla on ongelma rakastajan kanssa

• Viestiketjun aloittaja kivittäkää vaan mutta...
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="aapee";28443493]Helppo sanoa, kun ei ole ollut siinä. Tai jos seksin puute ei vaivaa.

En mäkään sinä iltana tietoisesti lähtenyt että nyt meen ja petän.[/QUOTE]

Seksin puute todella vaivaisi jos puutetta olisi. Mutta jos se johtuu toisen sairaudesta niin tietyissä rajoissa se pitää kestää ja tilanne hoitaa, kuten tuossa yllä jo kirjoitin.

Niin jälkiviisaanahan sitä sanoisi, että olisit voinut ennen pettämään ryhtymistä lyödä avoimesti kortit pöytään; antaa vaihtoehdot, joista mies olisi sitten valinnut. Luultavasti olisi valinnut niellä ylpeytensä ja opetella tuottamaan nautintoa muutoinkin kuin yhdynnässä, vai? Jos seksittömyys tosissaan korpeaa, vituttaa ja loukkaa, niiden tunteiden luulisi olevan myös sillä tasolla, että asian vuoksi on valmis vaikka sitten eroamaan.

Mutta nykyiseen ongelmaan; en näe oikeastaan muuta vaihtoehtoa kuin että lopetat suhteen. Sinuna selittäisin tälle rakastajalle miksi joudut niin tekemään - jos se vaikka vähän karsisi niitä haluja kertoa asiasta miehellesi. Tai sitten vaihtoehto on kertoa miehellesi itse ja kestää mahdolliset seuraukset. Tällöin luultavasti seksisuhteen loppuminen on myös edessä, ja saattaa olla, että siinä samalla menee myös rakastajasi avioliitto piloille.

Vaikeita asioita, joihin tuskin on oikeaa ratkaisua edes olemassa, kun valittavana on vain huonoja vaihtoehtoja.

"aapee"
Meillä on jotain seksileluja, yhdessä ostettuja vuosien varrella, ja niitä on aiemmin käytettykikn. Minusta on outoa, että jos niitä pystyi käyttämään aiemmin, niin miksei nyt kun muuta ei ole.

Tässä uudenvuoden jälkeen oltiin kahdestaan 4 päivän lomalla. En enää uskalla kovin paljon lähestyä muulloin kuin jos mies ja minä ollaan kummatkin vähän ottaneet viiniä, ja kotona tämä on hyvin harvinaista. Olin hommannut häntä miellyttävät alusvaatteet ja laittanut hiukset, kaikki niin kuin tiedän, että hän tykkää. Ja sentään pääsin sille asteelle asti, että sain hänet ylipäätään koskettamaan mua (edes vaatteen päältä).

Kysyin eikö enää rakasta mua. Sanoi rakastavansa ja oli pahoillaan. Nukuttiin lähekkäin alasti mutta ei edes yrittänyt tehdä mitään. Sanoin että mun on hyvin vaikeaa olla ilman seksiä ja olen altis houkutuksille, jos hän ei edes yritä. Hän ei oikein silloinkaan halunnut keskustella aiheesta.

[QUOTE="aapee";28443522]Meillä on jotain seksileluja, yhdessä ostettuja vuosien varrella, ja niitä on aiemmin käytettykikn. Minusta on outoa, että jos niitä pystyi käyttämään aiemmin, niin miksei nyt kun muuta ei ole.

Tässä uudenvuoden jälkeen oltiin kahdestaan 4 päivän lomalla. En enää uskalla kovin paljon lähestyä muulloin kuin jos mies ja minä ollaan kummatkin vähän ottaneet viiniä, ja kotona tämä on hyvin harvinaista. Olin hommannut häntä miellyttävät alusvaatteet ja laittanut hiukset, kaikki niin kuin tiedän, että hän tykkää. Ja sentään pääsin sille asteelle asti, että sain hänet ylipäätään koskettamaan mua (edes vaatteen päältä).

Kysyin eikö enää rakasta mua. Sanoi rakastavansa ja oli pahoillaan. Nukuttiin lähekkäin alasti mutta ei edes yrittänyt tehdä mitään. Sanoin että mun on hyvin vaikeaa olla ilman seksiä ja olen altis houkutuksille, jos hän ei edes yritä. Hän ei oikein silloinkaan halunnut keskustella aiheesta.[/QUOTE]

Tuo on julmaa mieheltäsi. Todella.
Julmaa oli myös päätyä suhteeseen miehesi selän takana.
En osaa valitettavasti auttaa, toivon että tilanteenne paranisi ajan mittaan ja asiat selkeytyisivät.
Olen pahoillani teidän molempien puolesta.

"aapee"
Minusta meillä ei ole avioliittoa miehen takia, vaan joku äiti-isi-suhde jos ei ole intiimiä kanssakäymistä.

Mieskin on myöntänyt, että avioliittoon kuuluu seksi.

[QUOTE="...";28443496]Miten sä nyt et tajua tätä?

Miehesi takia teillä on ongelmia

Sinun takiasi teillä ei ole avioliittoa[/QUOTE]

"Vieras"
[QUOTE="aapee";28443481]Kerran kun oltiin kahdestaan ulkomailla paikassa, jossa impotenssilääkettä myydään joka nurkalla, sanoi vähän humalassa, että hakee paketin ja se jälkeen en näe muuta kuin hotellihuoneen koko lomallamme. Sanoin että älä hae (koska ne saattavat kai jopa tappaa hänet), mutta mulle käy kyllä ettei tarvi pukea kuin siksi aikaa kun huonepalvelu käy. Silloin 1,5 v sitten oli kumminkin sitten suutelua ja jotain koskettelua. Sen jälkeen ei sitäkään.[/QUOTE]

Eli siis sulle ei kelvannut miehesi muna erektiolääkkeen kanssa koska "se voi jopa tappaa"? Meinaatko, että suomessa lääkärit määräävät noita lääkkeitä varmaan tuhansia reseptejä vuodessa riskin ottaen?

"hmh"
Alkuperäinen kirjoittaja kivittäkää vaan mutta...;28443341:
Minulla on siis rakastaja, ollut jo lähes vuoden. Tähän päädyin, koska aviomieheni ei pystynyt seksiin (sairauden takia). En ollut saanut moneen vuoteen. Vaihtoehto oli joko tämä tai erota. Meillä on pari lasta, pidän miehestäni muuten. Olemme olleet yhdessä yli 15 vuotta.
- - -
Olemme tapailleet seksin merkeissä vähintään pari kertaa viikossa, milloin missäkin, kummankin kotonakin (etäpäivinä...), joskus yhden tämän miehen ystävän luona ja joskus hotellissa (harvemmin). Koska kyseessä on kumminkin ystäväni, jonka kanssa olen aiemminkin käynyt esim. leffassa tai teatterissa, niin tapaamme silloin tällöin myös näin. Sitten pimeässä voi olla suukottelua ym. kähmintää.
.
Sulla on kyllä taustalla muutakin kuin seksin puute, vaikket huomaa sitä. Ekat kerrat menivät varmaan puutteen piikkiin, mutta kellään ei ole pakottava tarve saada seksiä "vähintään pari kertaa viikossa", silloin on kyse aivan muusta. En epäile, etteikö seksi olisi hyvää ja sitä tekisi mieli lisää, mutta puutteella tuota ei enää voi perustella. Selvitä itsellesi syy ja mieti sitten, onko se enää millään tavalla oikein.

Mikset käytä leluja itse, omin käsin? Kokeile käytellä jotain kivaa välinettä miehen läsnäollessa, ja houkuta sitten häntä avuksi. Sikäli kun se nyt enää on mahdollinen vaihtoehto.

"aapee"
Olen kysynyt lupaa hakea seksiä muualta. Se ei kuulemma käy. Erota ei aio musta ikinä, mutta sanoi että jos petän, hän ottaa sen henkilön joka rupesi mun kanssa pelehtimään, henkilökohtaiseksi vihamiehekseen. Ja kostaa.

En tiedä mitä meinaa, hän voi kostaa monella tasolla. Siis voin uskoa että käy pieksemässä jonkun. Kerran kun eräs mies joskus 10 v sitten päätti ehdotella mulle puhelinnumerojen vaihtoa ja seksiä, mies kuulikin sen (oltiin siis juhlissa) ja kävi päälle ja olisi vetänyt turpaan, jos ei olisi ollut pitelijöitä. Kerran kun oltiin lenkillä yksi mies hyppäsi jostain hemmetin puskasta ja ilmeisesti aikoi raiskata mut, olin siis noin 50 m jäljessä miestä, mies tuli ja veti turpaan sitä ukkoa.

Hän voi myös kostaa ammatillisesti ja vahingoittaa tuota rakastajaani niin. Hän on tehnyt sillä tavalla joillekin, jotka ovat vain olleet häntä vastaan jossain hommassa.

Mies on täysin suomalainen, mutta välillä olen miettinyt että olen naimisissa jonkun latinon kanssa.

Hän on selkeä alfa-uros kaikkialla ja varmaan ylipäätään mikä hyvänsä kyvyttömyys korpeaa häntä. Hän on myöskin hyvin hellä mies se kuoren alla, ja hyvä isä.

Luulisin että hänkin voisi saada siitä jotain irti, jos siis olisi seksileikkejä ilman yhdyntää. Ja ylipäätään ehkä jopa niitä lääkkeitä, mitä hän syö sairauteen, voisi vaihtaa, jos hän kertoisi että on 100 % impotentti (siis ei edes aamuseisokkia, ei martuboi jne.)

Kai mun täytyisi tunnustaa tai uhkailla rakastajaa miehelläni. Rakastaja tietää, että voi käydä hänellekin huonosti, jos mun mies alkaa vihata häntä.

Nyt olet mennyt perse edellä puuhun kun lähdit vieraisiin ennen aikojasi. Tuossa tilanteessa miehelle olisin sanonut että joko sinä teet mulle sitä kaikkea muuta, erotaan tai sit annat luvan vieraissa käyntiin.

Miehelle voi olla todella katkera pala tuo ettei hän pysty eikä voi vastaavaa nautintoa saada itselleen. Ymmärrän hänenkin tuskansa. Mutta jos odottaa vaimon jatkavan elämän loppuun saakka rinnalla ilman varsinaista yhdyntää, sitä kyllä pitää silti pystyä tulemaan sen verran vastaan asiassa että tyydyttää vaimonsa siitä edestä että luopuu rakkauden tähden niin isosta osasta kuin tavallinen seksi.

Mutta ap, sinun pitää tunnustaa. Muuten menee hommat vielä rumemmaksi jos se herra rakastaja haluaa asian julki tuoda. Mut sulla on paska jo housussa omien valintojen takia, myöhäistä enää sitä koettaa muuttaa.

"CIS"
En ymmärrä miten ette sun miehen kanssa ole keskustelleet seksittömyydestä ja sun seksin tarpeesta.
Pitkä parisuhde takana, eikä noin tärkeästä asiasta voi puhua.
Ymmärrän ehkä sinällään viraaseen sänkyyn hyppäämisen, mutta ehkä olisin hakenut luvan ensin.. jos siis mies on täysin kyvytön harrastamaan seksiä, mitään sen muotoa. seksiä voi olla tyydyttävää monen laista, ilman yhdyntääkin.
tökeröä käytöstä, niinkun pettäminen yleensäkkin. keskustele miehesi kanssa, taitaa olla tunnustamisen paikka.

"venla"
siis ymmärränkö oikein että miehelläsi on sairaus jonka hoitoon käytetty lääke vie potenssia? mutta ei kuitenkaan kokonaan? mutt ajos miehellä on aamuseisokki niin kyse ei voi olla vehkeen toimimisesta,eihän sitä aamuseisokkiakiaan tulisi koskaan jos vehje ei vaan toimis.

onko mies keskustellut asiasta lääkärin kanssa?

tosiaan jos lääkitystä on mahdollista vaihtaa/annosta pienentää tms.

kyllä tossa miehelläkin on syynsä.. jos mies olisi pyrkinyt löytämään asiaan ratkaisun kaikin keinoin ja lopputulos olis se että potenssia ei vaan tule,niin se on eriasia. nyt kuitenkin vaikuttaa siltä että mies vaan luovutti.miks?

"aapee"
Olisi kelvannut ilomielin, mutta hänelle määrätyissä lääkkeissä lukee erityisesti ettei saa ottaa näitä erektiolääkkeitä tämän lääkityksen ollessa päällä (siinä oli lueteltu kaikki lääkkeet mitä tiedän, tänne ei voi laittaa nimiä kun ne on kiellettyjä sanoja).

Jos lääkäri määrää esim V:ta niin silloinhan se on ok. Ja olisi pelastus.

[QUOTE="Vieras";28443535]Eli siis sulle ei kelvannut miehesi muna erektiolääkkeen kanssa koska "se voi jopa tappaa"? Meinaatko, että suomessa lääkärit määräävät noita lääkkeitä varmaan tuhansia reseptejä vuodessa riskin ottaen?[/QUOTE]

Määä
Eiköhän se asia nyt ole niin yksinkertainen että kerrot rakastajalle ettet rakasta häntä sillä tavalla, ja paria teistä ei tulisi kuitenkaan.

Ei kai se nyt perhettään tuhoa kertomalla sun miehelle, jos tajuaa ettei se sillä tavalla suakaan saa.
Ja sen jälkeen... Niin. Olisko eron paikka, kerrot miehelle ettet voi enää elää noin, koska seksi on sulle niin tärkeää. Edes se muu kuin yhdyntä.

Ja sitten kun saat sen seksiä usein vaativan uuden miehen, niin toivot ettei sua kohtaa koskaan haluttomuus.
Vaikka se antaminen näin naisena toki ilman halujakin onnistuu, se silti tuntuu väärältä, ja ainakin musta tuntuu että se pahentaa tilannetta entisestään, ja seksiä kohtaan kehittyy suoranainen inho.

"hmh"
[QUOTE="aapee";28443571]Olen kysynyt lupaa hakea seksiä muualta. Se ei kuulemma käy. Erota ei aio musta ikinä, mutta sanoi että jos petän, hän ottaa sen henkilön joka rupesi mun kanssa pelehtimään, henkilökohtaiseksi vihamiehekseen. Ja kostaa.
[/QUOTE]

Ihan älytöntä. Ei kukaan voi kieltää toiselta ihmiseltä oikeutta seksiin loppuelämäksi.(?) Jos ei ole valmis koskettamaan ja hyväilemään ja harrastamaan muuta kiuvaa kuin yhdyntää, on suostuttava siihen, että toisella on omaa kivaa, ehkä rakastaja, erokin on mahdollinen. Ei tuollaista oikeutta toisen seksuaalisuuteen saa edes avioliitossa.

"hmh"
Ilmeisesti isoin ongelma on miehen ylpeys, minkä takia hän ei voi ottaa lusikkaa kauniiseen käteen, kun pelkää, että kaikki huomio kiinnittyy erektion puutteeseen. Itse varmaan puhuisin ensin nätisti, sitten rumasti, jos ei heruisi läheisyyttä.

Luulen, että minä pärjäisin muutamalla kivalla lelulla ja omilla sormilla, jos saisin edes läheisyyttä, halauksia ja suukkoja. Ilman niitä näyttäisin suhteelle jossain vaiheessa persettä. Orgasmin voi hankkia itse, mutta läheisyyden puute olisi pahinta, etenkin jos se johtuisi jostain niinkin turhasta asiasta kuin ylpeys.

[QUOTE="aapee";28443434]Jos nyt lopetan suhteen kun seinään, niin pelkään että rakastaja kostaa ja kertoo. Mietin jo, miten saisin hänet tajuamaan, ettei kannata. Hänellä on musta jonkinlainen haavekuva, ja en mä oikeasti ole sellainen 24/7 kun mun kanssa asuu.[/QUOTE]

Mitäs v:n väliä sillä on mikä kuva sillä on susta ja onko totta vai ei, eikös se pääasia ollut että et halua luopua miehestäsi?

"aapee"
Minulla on. Silloin kun mies vielä pystyi, rakastelimme oikeasti lähes joka päivä. Varmasti 4-5 krt viikossa. Myös kun oli ihan pienet lapset (ovi lukossa). Kun olin toisesta raskaudesta 5 kk pahonvoinnissa niin silloin oli harvemmin, mutta siihen oli syy, joka ei kestänyt ikuisesti.

Minulla on keskivertoa kovempi libido ja miehelläkin oli. En ole ikinä kieltäytynyt seksistä, aina on huvittanut. Tykkään seksistä ihan oikeasti paljon. Se on ihaninta mitä ihminen voi tehdä.

Kyllä mä tyydytän itseni, omin käsin joka ikinen ilta jos on mahdollista. Luuletko etten kokeillut tuota houkuttelua alussa. Tein ihan mitä vain kiihottaakseni häntä. Tilanne päätyi niin katastrofaalisesti mun kannaltani ja varmaan miehenkin, että itkin itseni uneen.

[QUOTE="hmh";28443558]Sulla on kyllä taustalla muutakin kuin seksin puute, vaikket huomaa sitä. Ekat kerrat menivät varmaan puutteen piikkiin, mutta kellään ei ole pakottava tarve saada seksiä "vähintään pari kertaa viikossa", silloin on kyse aivan muusta. En epäile, etteikö seksi olisi hyvää ja sitä tekisi mieli lisää, mutta puutteella tuota ei enää voi perustella. Selvitä itsellesi syy ja mieti sitten, onko se enää millään tavalla oikein.

Mikset käytä leluja itse, omin käsin? Kokeile käytellä jotain kivaa välinettä miehen läsnäollessa, ja houkuta sitten häntä avuksi. Sikäli kun se nyt enää on mahdollinen vaihtoehto.[/QUOTE]

"aapee"
Hiton vaikeaa keskustella, kun aina jos aloitan aiheesta, vastaus on vain että on pahoillaan tai luuletko etten itse haluaisi panna sua joka helvetin päivä kun näen sut. Riippuu millä tuulella on.

Ei suostu johonkin juttelemaan. Minä kävin kerran ja kokeilin kaikki ne keinot, mitä silloin sain evääksi ennen kuin kevytmielisesti sitten otin sen rakastajan.

[QUOTE="CIS";28443587]En ymmärrä miten ette sun miehen kanssa ole keskustelleet seksittömyydestä ja sun seksin tarpeesta.
Pitkä parisuhde takana, eikä noin tärkeästä asiasta voi puhua.
Ymmärrän ehkä sinällään viraaseen sänkyyn hyppäämisen, mutta ehkä olisin hakenut luvan ensin.. jos siis mies on täysin kyvytön harrastamaan seksiä, mitään sen muotoa. seksiä voi olla tyydyttävää monen laista, ilman yhdyntääkin.
tökeröä käytöstä, niinkun pettäminen yleensäkkin. keskustele miehesi kanssa, taitaa olla tunnustamisen paikka.[/QUOTE]

"aapee"
Näin mutta ei siis ole aamuseisokkiakaan. Ei värähdä vaikka olen ottanut suihin vaikka ennen innostui aika nopsaankin siitä.

Mies käy sairauteen liittyvällä lääkärillä, mutta ei ole ilmeisesti suostunut sanomaan, että on nyt 100 % impotentti. Olen uhannut että soitan ja kerron. En ole kumminkaan tehnyt näin. Kuulemma ei ole muita lääkkeitä, joiden kanssa ne erektiolääkkeet kävisivät.

[QUOTE="venla";28443597]siis ymmärränkö oikein että miehelläsi on sairaus jonka hoitoon käytetty lääke vie potenssia? mutta ei kuitenkaan kokonaan? mutt ajos miehellä on aamuseisokki niin kyse ei voi olla vehkeen toimimisesta,eihän sitä aamuseisokkiakiaan tulisi koskaan jos vehje ei vaan toimis.

onko mies keskustellut asiasta lääkärin kanssa?

tosiaan jos lääkitystä on mahdollista vaihtaa/annosta pienentää tms.

kyllä tossa miehelläkin on syynsä.. jos mies olisi pyrkinyt löytämään asiaan ratkaisun kaikin keinoin ja lopputulos olis se että potenssia ei vaan tule,niin se on eriasia. nyt kuitenkin vaikuttaa siltä että mies vaan luovutti.miks?[/QUOTE]

Määä
[QUOTE="aapee";28443426]Oletko itse ollut ikinä vasten tahtoasi vuosia seksittä??? Se vituttaa älyttömän paljon. Kyllä on mun sympatiat heränneet kaikille miehille, jotka joutuvat vonkaamaan ja tulevat torjutuksi suhteissaan.

Lisäksi tämä on mun kohdalla erityisen epäreilua, koska olen keskikmääräistä seksuaalisempi ihminen. Jollekin muulle tämä ei ehkä olisi ollut niin vaikeaa.[/QUOTE]
Ja samoin voisi kysyä, että oletko harrastanut seksiä vasten tahtoa vuosia? Se vituttaa älyttömän paljon. Kun mielenkiinto hommaan on yhtä suurta kuin huussin tyhjentämiseen, voin kuvitella ettei se käsin, dildolla tai suulla tyydyttäminen ole kuin mekaaninen suoritus. Siinä sitä sitten varmaan alkaa suorittaessaan miettiä, että tämäkö kumppanissa todella on kaikkein tärkeintä. Ilman tätä suoritustako en ole enää riittävän hyvä?
Se toisen vehje on enää kusiputki ja viemäri, kun ei se saa mitään eroottisia fiboja aikaan. Siinä alkaa miettiä että on tämä oikeasti sairasta ja tarpeetonta touhua.

"aapee"
Sanoin eilen etten rakasta häntä, vaan miestäni, ja en ikinä pettäisi jos ei olisi pakko.

Miehelle en tiedä kerronko miten asiat ovat, vai että lähes kävi näin, vähän varoittelisin jos hän kumminkin sitten tajuaisi että nyt on pakko vähän yrittää. Mulle ihan oikeasti riittäisi jos hän suutelisi mua, hyväilisi, olisi läheisyyttä, hän on maailman paras suuseksin antaja (oikeasti, ja olen häntä aina kehunut siitä), jos joskus voisi vaikka käyttää sormiaan tai jotain apuvälinettä.

Oikeasti vaikka ollaan oltu kauan yhdessä, en ole koskaan lakannut rakastamasta häntä. Hän on ihana mies, hän on se kenen kanssa haluan olla aina. Alussa luulin, että voin olla ilman seksiä, mutta 3 vuotta oli liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Määä;28443602:
Eiköhän se asia nyt ole niin yksinkertainen että kerrot rakastajalle ettet rakasta häntä sillä tavalla, ja paria teistä ei tulisi kuitenkaan.

Ei kai se nyt perhettään tuhoa kertomalla sun miehelle, jos tajuaa ettei se sillä tavalla suakaan saa.
Ja sen jälkeen... Niin. Olisko eron paikka, kerrot miehelle ettet voi enää elää noin, koska seksi on sulle niin tärkeää. Edes se muu kuin yhdyntä.

Ja sitten kun saat sen seksiä usein vaativan uuden miehen, niin toivot ettei sua kohtaa koskaan haluttomuus.
Vaikka se antaminen näin naisena toki ilman halujakin onnistuu, se silti tuntuu väärältä, ja ainakin musta tuntuu että se pahentaa tilannetta entisestään, ja seksiä kohtaan kehittyy suoranainen inho.

Ettei nyt olisi miehelläsi ylpeys vastassa tuossakin asiassa ettei lekurille voi tunnustaa ongelman vakavuutta?!
Mä tiedän yhden 50+ miehen joka kännissä alkoi itkeskellä ettei enää voi tyydyttää naistaan kun ei seiso vaikka haluaisi. Kysyttiin sitten että onko käyny hakemassa reseptiä niin suora vastaus oli ettei hän sellaisia lähde hakemaan!
Siis mieluummin on ilman ja itkee sitä kännissä kuin hakee helposti saatavilla olevaa apua vaitiolovelvolliselta lääkäriltä?!

Kepsis puupää
Mitäs v:n väliä sillä on mikä kuva sillä on susta ja onko totta vai ei, eikös se pääasia ollut että et halua luopua miehestäsi?
Onhan sillä väliä siinä mielessä, että kun tällä kakkosmiehellä ion väärä haavekuva, niin haluaa olla ap:n kanssa muutenkin kuin seksin merkeissä, ja ehkä siksi kertoo kaikille heidän suhteestaan. Jos ei tätä väärää haavekuvaa olisi, ei haluaisi ap:ltä muuta kuin seksiä, eikä ap tuskailisi sen kanssa aikooko kakkosmies paljastaa kaiken kaikille saadaakseen ap:n kokonaan itselleen.

Yhteistyössä