Olen kysynyt lupaa hakea seksiä muualta. Se ei kuulemma käy. Erota ei aio musta ikinä, mutta sanoi että jos petän, hän ottaa sen henkilön joka rupesi mun kanssa pelehtimään, henkilökohtaiseksi vihamiehekseen. Ja kostaa.
En tiedä mitä meinaa, hän voi kostaa monella tasolla. Siis voin uskoa että käy pieksemässä jonkun. Kerran kun eräs mies joskus 10 v sitten päätti ehdotella mulle puhelinnumerojen vaihtoa ja seksiä, mies kuulikin sen (oltiin siis juhlissa) ja kävi päälle ja olisi vetänyt turpaan, jos ei olisi ollut pitelijöitä. Kerran kun oltiin lenkillä yksi mies hyppäsi jostain hemmetin puskasta ja ilmeisesti aikoi raiskata mut, olin siis noin 50 m jäljessä miestä, mies tuli ja veti turpaan sitä ukkoa.
Hän voi myös kostaa ammatillisesti ja vahingoittaa tuota rakastajaani niin. Hän on tehnyt sillä tavalla joillekin, jotka ovat vain olleet häntä vastaan jossain hommassa.
Mies on täysin suomalainen, mutta välillä olen miettinyt että olen naimisissa jonkun latinon kanssa.
Hän on selkeä alfa-uros kaikkialla ja varmaan ylipäätään mikä hyvänsä kyvyttömyys korpeaa häntä. Hän on myöskin hyvin hellä mies se kuoren alla, ja hyvä isä.
Luulisin että hänkin voisi saada siitä jotain irti, jos siis olisi seksileikkejä ilman yhdyntää. Ja ylipäätään ehkä jopa niitä lääkkeitä, mitä hän syö sairauteen, voisi vaihtaa, jos hän kertoisi että on 100 % impotentti (siis ei edes aamuseisokkia, ei martuboi jne.)
Kai mun täytyisi tunnustaa tai uhkailla rakastajaa miehelläni. Rakastaja tietää, että voi käydä hänellekin huonosti, jos mun mies alkaa vihata häntä.
Nyt olet mennyt perse edellä puuhun kun lähdit vieraisiin ennen aikojasi. Tuossa tilanteessa miehelle olisin sanonut että joko sinä teet mulle sitä kaikkea muuta, erotaan tai sit annat luvan vieraissa käyntiin.
Miehelle voi olla todella katkera pala tuo ettei hän pysty eikä voi vastaavaa nautintoa saada itselleen. Ymmärrän hänenkin tuskansa. Mutta jos odottaa vaimon jatkavan elämän loppuun saakka rinnalla ilman varsinaista yhdyntää, sitä kyllä pitää silti pystyä tulemaan sen verran vastaan asiassa että tyydyttää vaimonsa siitä edestä että luopuu rakkauden tähden niin isosta osasta kuin tavallinen seksi.
Mutta ap, sinun pitää tunnustaa. Muuten menee hommat vielä rumemmaksi jos se herra rakastaja haluaa asian julki tuoda. Mut sulla on paska jo housussa omien valintojen takia, myöhäistä enää sitä koettaa muuttaa.