Minulla on ongelma rakastajan kanssa

• Viestiketjun aloittaja kivittäkää vaan mutta...
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
Niinpä... miten jättää ihminen jota rakastaa, rikkoa perhe... Sen takia että saa seksiä...

[QUOTE="kokenut";28446806]Ei, vaan syyllisyys pitää ihmisen paikallaan. Miten jättäisit sairaan miehesi Seksittömyys tekee onnettomaksi. Kokeile itse olla neljä vuotta selibaatissa ja tule sitten puhumaan.[/QUOTE]

"aapee"
Ei se niin nopeasti mene eikä mennyt. Enkä pettänyt vuosikausia, viime syksystä.

Eilen meni niin, että koska se peli päättyi miten päättyi, mies oli pahalla päällä, ja mietin, että mitähän nyt sitten. Heitteli mulle kaikenlaista, ettei olisi uskonut että mä pystyn tuollaiseen ja eniten vitutti se, kun tajusi että se mies on ollut meillä kotona kylässä ja esittää ystävää ja selän takana panee hänen vaimoaan minkä ehtii.

Toisin kuin palsta varmaan luulee, en ole mikään varsinainen miestennielijä, vaan tämä rakastaja oli 5. mies, jonka kanssa olen seksiä harrastanut, aiemminkin olen seurustellut aina kun olen ollut seksisuhteessa, en ole ikinä pokannut ketään tuntematonta baarista jne. Tämän aviomieheni kanssa olen ollut todella kauan, yli 15 vuotta. Mies tietää mun taustat.

Mentiin makkariin ja mies sanoi vielä käyvänsä katsomassa lapsia, että nukkuvat. Mä odotin ja odotin ja nämä päivän jännitykset ja viini mitä mies juotti mulle koko illan alkoi väsyttää, ja nukahdin. Heräsin siihen kun mies itki mun vieressä. Kuten kirjoitin, mies ei varsinaisesti ole mikään kovin tunneherkkä, ja olin yllättynytkin.

Puhuttiin ja puhuttiin, ja mies kertoi miten tajusi heti eka kerran jälkeen, että olen käynyt panemassa jonkun kanssa (miehen termi) ja että se jatkuu ja jatkuu. Mies mietti että olen rakastunut, koska en ole tosiaan aiemmin ollut seksisuhteessa ilman tunteita (ja olihan mulla nytkin tunteita, kyllä mö tykkään rakastajasta ihmisenäkin). Ja kun tajusi kuka mua panee, ajatteli että vihdoinkin se saatanan nilkki sai mitä halusi, hänen mielestä siis rakastaja ei ole ikknä ollut täysin puhtaat jauhot pussissa mun suhteeni. Kun tapasin aikoinaan rakastajan ja hän tapasi mun miehen, oli kuulemma ihan selvää, että jos rakastaja saisi päättää, hän häviäisi kuvioista.

Mies sanoi, että oli miettinyt kaikkea, että ottaa itse eron, että mä otan varmaan eron ja oli jo varma kun olin katsellut jotain kolmioita ja neliöitä netistä joskus (en edes muista tätä, mutta tod. näk. yhden ystäväni avuksi, hän tarvitsi uutta asuntoa ennen joulua).

Uudenvuoden jälkeen (meillä oli siis kahdenkeskinen loma) oli tajunnut, että ilmeisesti en ole lähdössä, vaan se pettäminen on mun osalta vain seksiä. Koetin siis siellä aika epätoivoisestikin saada seksiä mieheltäni.

Hän oli sen jälkeen ajatellut, että yrittäisi kuitenkin. Kuulemma oli yrittänytkin kerran aloitetta (ei havaintoja), sen kerran oli estänyt se, että mulla oli ollut jonnekin kiire ja hän oli suuttunut, että varmaan panemaan.

Viime aikoina oli nähnyt että minkälaista seksiä harrastan, haukkui senkin että sekin kuulemma vitutti, ja eikö sillä rakastajalla kiinnosta mikään muu kuin toisen alistaminen. Muutenkin haukkui rakastajaa aika lailla. Sanoi että kai tajuan, että tän jälkeen hän ei enää hyväksy sitä ystävyyttä, jos kerran valitsin hänet. Etten enää saa tavata edes valvonnan alla. No, suostuin siihen, en ole nyt muutenkasn kovin hyvällä mielellä hänen suhteen, kun rupesi painostamaan mua.

Eilen oli tajunnut kun tulin kotiin, että joko se on nyt loppunut, tai olen kumminkin lähdössä sen nilkin matkaan. Ja kun olin vielä itkenytkin. Mietti että jos rakastajan vaimo on saanut tietää. Tai jotain on tapahtunut.

Mitään lääkkeitä ei ole hommannut, mutta sanoi hommaavansa.

Puhuttiin oikeasti johonkin yhteen asti. Sen jälkeen nukuttiin vaan, mutta sentään lähekkäin ja sylikkäin.

Aamulla heräsin kun mies suuteli mua ja lopun kaiken suuteli vähän joka paikkaa mussa, ja kiihotuin ihan 110 % ja sainkin. Kysyin mieheltä voinko tehdä mitään hänelle, ei kuulemma oikein voi.

Tänne tulee tänään vieraita yöksi, ja tuskin palaan tänne ennen lauantaita, mutta tämmöistä täällä nyt on ollut.

Ihmeen nopeasti tämä aisankannattaja kohtaloonsa tyytyi ja muutti asian vaimon mielen mukaiseksi. Kuvitelkaas, jos joku palstamies kertoisi vuosia pettäneensä, mutta vaimon huomattua asian tolan frigidi vaimo hakisi kiltisti liukuvoidetta ja lupaisi pesää enemmän jatkossa: loppu hyvin, kaikki hyvin?

Datalle sanoin, että mitään lupaa ei minulta heruisi käydä tarpeita hoitamassa muualla, vaikka en pystyisi seksiin enää koskaan.

"vieras"
Vaikka tässä on loukattu monia ihmisiä ja toimittu mielestäni tosi väärin, enkä tiedä onko tämä faktaa vai fiktiota, niin tää on niiiin ihana tarina ja mä oon ihan koukussa tähän! Tahdon jatkoa, romanttista ja onnellista sellaista! :)

Ihmeen nopeasti tämä aisankannattaja kohtaloonsa tyytyi ja muutti asian vaimon mielen mukaiseksi. Kuvitelkaas, jos joku palstamies kertoisi vuosia pettäneensä, mutta vaimon huomattua asian tolan frigidi vaimo hakisi kiltisti liukuvoidetta ja lupaisi pesää enemmän jatkossa: loppu hyvin, kaikki hyvin?

Datalle sanoin, että mitään lupaa ei minulta heruisi käydä tarpeita hoitamassa muualla, vaikka en pystyisi seksiin enää koskaan.
Ovi vaan kolahtaisi jos tuommoinen kontrollointi olisi minun kumppanilla. (Tottakai olettaen että tilanne olisi juurikin sellainen, ettei toinen pysty / halua ja yrittää vielä sanoa että myöskään minulla ei saa olla mitään seksiä elämässä, kun hänkään ei halua / pysty.)

Luulen että moni jolla on tuommoinen asenne, ei välttämättä noin jyrkästi ajattelisi siinä vaiheessa kun tilanne tosiaan olisi sellainen. Voin luulla toki väärinkin.

Syynä olisi enemmänkin nimenomaan se kontrollointi ja epäreilu asenne, kuin itse asia jonka kanssa joutuu elämään.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"vieras"
[QUOTE="aapee";28447033]Uskokaa tai älkää, tunnen sen vaimon ja pidän hänestä... Hän on todella sydämellinen ihminen, ei kertaakaan esim. ollut epäluuloinen mun suhteen (olimmehan vuosikausia ystäviä tuon rakastajan kanssa)...

En vaan ole jaksanut kauhean paljon ajatella, vienkö jotain häneltä. En ole ollut ottamassa, enkä haluamassa viedä rakastajaa pois perheeltään.[/QUOTE]

Leikitkö tyhmää vai idioottia?

Et siis ole ottamassa etkä haluamassa viedä rakastajaa pois perheeltään? Et voi olla noin tyhmä/idiootti, että rakastajan vaimolle asia olisi OK.

:LOL: :LOL: :LOL:

[QUOTE="vieras";28448827]Leikitkö tyhmää vai idioottia?

Et siis ole ottamassa etkä haluamassa viedä rakastajaa pois perheeltään? Et voi olla noin tyhmä/idiootti, että rakastajan vaimolle asia olisi OK.

:LOL: :LOL: :LOL:[/QUOTE]

Eihän kukaan joka suhteeseen ryhtyy pidä siinä hetkessä muiden oloa tärkeämpänä kuin omaansa, hyvin useinhan se syrjähyppy johtuu juuri siitä että on pistänyt oman olonsa prioriteeteissä "liian pitkään" taka-alalle ja siitä sisuuntuneena ottaa sen minkä voi.

(Oli tämä AP nyt satutäti tai ei, silti tästä aiheesta saa paljon keskustelua aikaan, ilman että takertuu siihen "feikki vai ei" ajatteluun. Sillä ei loppujen lopuksi ole sinänsä väliä, vaan sillä että ihmiset jakaa mielipiteitä asian tiimoilta. )

"vieras"
Eihän kukaan joka suhteeseen ryhtyy pidä siinä hetkessä muiden oloa tärkeämpänä kuin omaansa, hyvin useinhan se syrjähyppy johtuu juuri siitä että on pistänyt oman olonsa prioriteeteissä "liian pitkään" taka-alalle ja siitä sisuuntuneena ottaa sen minkä voi.

(Oli tämä AP nyt satutäti tai ei, silti tästä aiheesta saa paljon keskustelua aikaan, ilman että takertuu siihen "feikki vai ei" ajatteluun. Sillä ei loppujen lopuksi ole sinänsä väliä, vaan sillä että ihmiset jakaa mielipiteitä asian tiimoilta. )
Nyt puhutaan perhetutuista, ei ventovieraista ihmisistä. Siinä kai on sentään jokin ero.

[QUOTE="vieras";28448858]Nyt puhutaan perhetutuista, ei ventovieraista ihmisistä. Siinä kai on sentään jokin ero.[/QUOTE]

Noh, et vissiin ole ollut sitten tilanteessa perustarpeidesi yli on kävelty vuosia.

Siinä vaiheessa kun kamelin selkä katkeaa, se on ihan sama onko tuttuja vai tuntemattomia jotka loukkaantuu valinnoistasi.

Toki tuo on yksilöllistä miten kauan kestää paskaa tilannetta. Jokaisella on silti se oma rajansa ja ratkaisut on myös yksilöllisiä.

Ymmärrän hyvin miten asiat voi edetä siihen että on sekasotku, ei sitä tarvitse toki hyväksyä tai "tsempata" sitä osapuolta joka alkaa sotkemaan asioita.

Oma mielipide on vaan sellainen että suhteen pilaaminen voi tapahtua lukemattomilla tavoilla ja välinpitämättömyys yhdistettynä oman navan tuijottamiseen on tehokkaimpia keinoja aiheuttaa se suhteen katkeaminen. Ei minusta siinä ole sinänsä eroa jos menee vieraisiin tai kohtelee kaltoin kumppaniaan vuosia. Molemmat on huono asia ja toisen väärin kohtelua.

Ehkä minun asenne "sitä saa mitä tilaa" on vähän kylmä joidenkin mielestä. Mutta niin se elämä vaan tuppaa toimimaan suhteissa monasti, vaikkei sitä tietoisesti toteuttaisikaan tuota ideologiaa. Harvemmin ihminen vaan kestää kaiken ikuisesti kunnes se väärin tekevä osapuoli kuolee tai lähtee itse pois. Harvoin myös suhde päättyy vaan eroon ilman mitään draamaa. Ihmisillä on sisäinen tarve antaa takaisin kun heitä loukataan. Jotkut hillitsee sen paremmin kuin toiset, silti se on siellä.

"hanna"
[QUOTE="aapee";28443467]Kyllä se tekee sellaiseksi, ettei mitään muuta ajattelekaan kuin että mistä saisi. Kaikki vähänkään ok miehet näyttää ihanilta. Miettikää sitä seuraavan kerran kun kieltäydytte.

Kysyin aikoinaan lupaa, en saanut. Sanoin että tulen hulluksi. Mies ei le epäillyt mitään, vaikka muutuin viime syksynä taas omaksi itsekseni. Aiemmin olin ihan hermoraunio.

Mistä mä sitä seksiä saan? Itseltäni joo, mutta se ei riitä.

Olen muuten onnellinen, mutta vain tämä yksi asia puuttuu.[/QUOTE]

Mä pystyn todella hyvin jakamaan tuon fiiliksen kanssa. Siitä tulee myös itseleen sellainen olo että on jotenkin epähaluttava tai toisarvoinen jos toinen ei viitsi edes sen vertaa vaivautua että käsin tai leluilla hoitelisi rakkaansa puutteen pois. Mutta et sinä täältä tule sympatiaa saamaan kun palsta on täynnä vaimoja jotka itse pihtaa ja samaan aikaan vaativat mieheltään uskollisuutta. Täysin absurdi ajatus etteikö suuren osan näistäkin naisista miehet kävis vieraissa, vähintään maksullisella kun eivät kerran kotonaan saa seksiä kuin pari kertaa vuodessa. Ei tällaiset naiset pysty myötäelämään meidän puutteessaolijoiden tunteita tai haluja, koska ovat itse eläneet niin pitkään sillä pihtaavan osapuolen alueella.

Entä jos asia olisi toisinpäin ja mies kirjoittaisi tuon saman?! Eikö oltaisikin heti paskaks ja siaks haukkumassa? " vaimoni ei sairauden takia halua seksiä, lähden vieraisiin, meil on lapsiakin" ?!?

Ihan yhtä paha molemmilta ja ite oot nainen soppas keittänyt. Jos et kestä seuraamuksia niin olis kannattanut sit miettii pari kertaa ennen kun juokset sinne minne värkki näyttää.

Sattupas somasti, että vuosikausia on ensin kärvistelty puutteessa, sitten löydetty panokaveri ja parin tunnin sisällä siitä kun asiasta on tänne avauduttu, käykin käry ja oma mies lupaa pumpata kun hydrauliikkalaite ettei vaan vaimo lähde lätkimään. Tämä palsta avaa paljon asioita!

mitä mä en tajuu
Sattupas somasti, että vuosikausia on ensin kärvistelty puutteessa, sitten löydetty panokaveri ja parin tunnin sisällä siitä kun asiasta on tänne avauduttu, käykin käry ja oma mies lupaa pumpata kun hydrauliikkalaite ettei vaan vaimo lähde lätkimään. Tämä palsta avaa paljon asioita!
Sis mtä ihmnettä, ap:llahan oli ollut jo pidempään tämä sivusuhde, eihän tässä ole tämän päivän aikana tapahtunut muuta kuin että ap on panikoinut kertooko rakastaja miehelle vai ei, ja miehensä tuntee tämän niin hyvin että oli sen vaimostaan aistinut.

"Vieras"
[QUOTE="aapee";28443752]Nyt saan vielä enemmän raippaa. Koska tunnen tuon miehen hyvin ja mulla on ehkäisy kunnossa, emme käytä kondomia. Jonkun randomin kanssa olisi pakko. Minulla on allergia tavallisiin kortsuihin.[/QUOTE]

Oksettavaa ajatella sen rakastajan vaimon kannalta, että ukko uittaa vehjettään jossain vieraassa ämmässä ilman kumia...visvasyylän ainakin saa jos ei muuta. Joo, onhan se papilloomavirus useimmilla, mutta ei kaikilla, ja jos ei ole sitä, ei välttämättä haluaisi saadakaan...
Toivottavasti rakastajan vaimo saa tietää jotain kautta kieroiluistanne.
Seksinpuute on helvettiä, tiedän kokemuksesta, mutta pitää pelata avoimin kortein. Vain vapaana toisen vapaan kanssa.
Ja tottakai mies tajusi että petät, täytyisi olla täysin sokea jos ei näe täydellistä muutosta toisen käytöksessä kun oltu vuosikaudet yhdessä.

Ovi vaan kolahtaisi jos tuommoinen kontrollointi olisi minun kumppanilla. (Tottakai olettaen että tilanne olisi juurikin sellainen, ettei toinen pysty / halua ja yrittää vielä sanoa että myöskään minulla ei saa olla mitään seksiä elämässä, kun hänkään ei halua / pysty.)

Luulen että moni jolla on tuommoinen asenne, ei välttämättä noin jyrkästi ajattelisi siinä vaiheessa kun tilanne tosiaan olisi sellainen. Voin luulla toki väärinkin.

Syynä olisi enemmänkin nimenomaan se kontrollointi ja epäreilu asenne, kuin itse asia jonka kanssa joutuu elämään.
Toivon, että Data tajuaa jättää minut, jos kontrollointi puolestani ei miellytä.

Alkuperäinen kirjoittaja mitä mä en tajuu;28449525:
Sis mtä ihmnettä, ap:llahan oli ollut jo pidempään tämä sivusuhde, eihän tässä ole tämän päivän aikana tapahtunut muuta kuin että ap on panikoinut kertooko rakastaja miehelle vai ei, ja miehensä tuntee tämän niin hyvin että oli sen vaimostaan aistinut.
niin niin, kovin on salassa paneskeltu ja sitä ennen puutteessa eletty, mutta mies vaistosi, ap panikoi ja asia ratkesi kuin itsestään heti kun siitä tänne kirjoitettiin. Ajatteles, jos ei olisi kirjoittanut, saattaisi edelleen olla ihan vaan panokaveri eikä mies aavistaisi mitään!

"aapee"
Täällä on aika kolea tunnelma. Mies veti kännit kaverinsa kanssa (meillä on siis miehen kaveri 2 tyttönså kanssa).

Jutut oli jo iltapäivällä sellaisia että "et Pete arvaa, mutta tosta mun muijasta on tullut esiin ihan uusia puolia. Se on nyt kohta vuoden paneskellut sen yhden saatanan nilkin kanssa".

Jee. Ja kaveri on selkeästi vahingoniloinen, kun oma vaimonsa lähti kälppimään.

Peyote
[QUOTE="aapee";28449839]Täällä on aika kolea tunnelma. Mies veti kännit kaverinsa kanssa (meillä on siis miehen kaveri 2 tyttönså kanssa).

Jutut oli jo iltapäivällä sellaisia että "et Pete arvaa, mutta tosta mun muijasta on tullut esiin ihan uusia puolia. Se on nyt kohta vuoden paneskellut sen yhden saatanan nilkin kanssa".

Jee. Ja kaveri on selkeästi vahingoniloinen, kun oma vaimonsa lähti kälppimään.[/QUOTE]

Niin no mitä sä oletit? Että mies kehuis sua ympäriinsä, kuinka hieno ja uskollinen oot ollut?

vierasta
[QUOTE="aapee";28443725]Niin. tästä on riidelty koska en kuulemma saisi kiusata häntä esim. tyydyttämällä itse itseni jos hän on samassa vuoteessa nukkumassa. Hän on kuulemma joskus herällä ja ei ole kivaa kuunnella. Aika usein teenkin sen nykyään suihkussa.

Olen sanonut sata kertaa ettei hän omista mua, en ole mikään auto tai talo, vaikka onkin naimisissa mun kanssa. Hänellä on tämmöinenkin ajatus päässään, että kun olen sanonut tahdon niin olen hänen ikuisesti ja aamen.[/QUOTE]

Jos itse en voisi/haluaisi harrastaa seksiä, ja mies runkkaisi vieressä, niin ei sitä todellakaan olisi kivaa kuunnella. Sehän tuntuisi pelkältä painostamiselta, ja lisäis sitä vastenmielisyyttä.

Yhteistyössä