Minulla hirveä shokkitila, melkein kuolin, pahoinpitely ;-(

vierailija
Vaikka pysäköisit autosi naapurin puuhun, niin rautakangella ei saa käydä kimppuun.
Ei saakaan mutta ap ei ole maalaisjärjellä varustettu ihminen joka osaisi välttää tämän tyypisten tapahtumien riskejä, päinvastoin, hän provosoi ja provosoituu, eikä noudata lakeja. Hänellä on luultavasti paljon suurempi riski joutua vaikeuksiin kuin tavallisella tilaajalla. Ei tämä ensimmäinen dramaattinen tapahtuma ole. Riitoja ja kahnauksia on milloin minnekin.
 
Voin paremmin tai kipeä olen mutta henkisesti ok, en jaksa ajatella koko asiaa nyt vaan pesäpallomaila valmiina autossa. Eilen mun tekijät hommasivat hyvän mailan minulle ja auto korjaukseen. Olisin pärjännyt senkin ukon kanssa jos hän ei pistänyt heti ekaks kaksi kättä poikki, toiseen käteen pikkuhiljaa alkaa tulla voimat mutta missä turvotus on paljon pahemmassa kunnossa käsi...Syytäjä ei vie rikosilmoitusta pois ja mun äiti myös pakotti etten todellakaan vie kun ei hänet pelota kukaan hän sanoi, en tiedä, hirveän hankala tämä koko asia kun alan ajatella. Se uhkaili jo mun äidille monta kerta ennen, sen takia hän tietää olenko venäläinen vai joku muu...
 
vierailija
Voin paremmin tai kipeä olen mutta henkisesti ok, en jaksa ajatella koko asiaa nyt vaan pesäpallomaila valmiina autossa. Eilen mun tekijät hommasivat hyvän mailan minulle ja auto korjaukseen. Olisin pärjännyt senkin ukon kanssa jos hän ei pistänyt heti ekaks kaksi kättä poikki, toiseen käteen pikkuhiljaa alkaa tulla voimat mutta missä turvotus on paljon pahemmassa kunnossa käsi...Syytäjä ei vie rikosilmoitusta pois ja mun äiti myös pakotti etten todellakaan vie kun ei hänet pelota kukaan hän sanoi, en tiedä, hirveän hankala tämä koko asia kun alan ajatella. Se uhkaili jo mun äidille monta kerta ennen, sen takia hän tietää olenko venäläinen vai joku muu...
Onko sun kädet kipsattu vai leikattu?
 
Voin paremmin tai kipeä olen mutta henkisesti ok, en jaksa ajatella koko asiaa nyt vaan pesäpallomaila valmiina autossa. Eilen mun tekijät hommasivat hyvän mailan minulle ja auto korjaukseen. Olisin pärjännyt senkin ukon kanssa jos hän ei pistänyt heti ekaks kaksi kättä poikki, toiseen käteen pikkuhiljaa alkaa tulla voimat mutta missä turvotus on paljon pahemmassa kunnossa käsi...Syytäjä ei vie rikosilmoitusta pois ja mun äiti myös pakotti etten todellakaan vie kun ei hänet pelota kukaan hän sanoi, en tiedä, hirveän hankala tämä koko asia kun alan ajatella. Se uhkaili jo mun äidille monta kerta ennen, sen takia hän tietää olenko venäläinen vai joku muu...
Pitäisköhän sun jättää se pesismaila kotiin, jottei sua vaan sattuisi itseesi pahemmin?

Ja ei, et olisi pärjännyt sen ukon kanssa. Älä yliarvioi omia kykyjäsi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Pitäisköhän sun jättää se pesismaila kotiin, jottei sua vaan sattuisi itseesi pahemmin?

Ja ei, et olisi pärjännyt sen ukon kanssa. Älä yliarvioi omia kykyjäsi.
(y)

Kyllä, olen samaa mieltä. Ettei käy vaan hullummin.
Tota oikeastaan tuo pesismaila nimenomaan kannattaa ottaa mukaan. Miltsu ei kyllä pärjää sen kanssa, mutta vastapuoli voi tehdä sillä palveluksen yhteiskunnalle...
 
vierailija
Uppoaa perustyperiin palstamammoihin kuin häkä. Tässäkin ketjussa peukutetaan ja komppaillaan ihan tosissaan. Aivan täysin käsittämätöntä, mutta nämä eivät niele pelkästään syöttiä vaan myös siiman ja kohon siinä mukana. :LOL:
Ensin vedetään syötti, sitten koho ja sitten siima. En tiedä, miten tykkäät kalastaa, mutta varmaan aika laihat saaliit olleet.
 

Yhteistyössä