Minulla hirveä shokkitila, melkein kuolin, pahoinpitely ;-(

vierailija
Pysäköitkö tai ajatko paikkoihin joissa ei saa autolla mennä vai mikä syy tuolla oli päälle käydä? Vaikea kuvitella että joku ihan randomina tekisi tällaisen teon jollekin ihan tuntemattomalle. Tarkennuksena että missään nimessä puolusta tekijää ja tekoa mutta yleensä noita hulluja provosoi joku asia ja jos on jo aiemmin valitettu jostain ja jos aiheesta, niin kannattaa olla varovainen. Tämä ihan maalaisjärkeä.
 
Ehkä sillä hullulla on ollut jotain sanaharkkaa äitisi kanssa ja luuli sinua äidiksesi. Enivei, tottakai teet rikosilmoituksen ja viet jutun oikeuteen. Muuten se ukko luulee voivansa tehdä mitä vain ilman rangaistusta.
 
Toivottavasti vievät.
Tekee muuten seuraavalla kerralla pahemmin ja vaikka jollekin puolustuskyvyttömälle vanhukselle tai lapselle.
Mikäli asia on tosiaan edennyt täällä kuvaillulla tavalla ja teko on tullut täysin puskista, niin eihän tuo tekijä ole täysipäinen eikä hänen paikkansa selkeästikkään ole muun yhteiskunnan seassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
vierailija
Mä soitin äsken poliisille! Ette usko mutta mua pelottaa, kun mun äiti asuu siellä ja hän uhkaili monesti mun äidille, kerroin poliisille haluan että vievät rikosilmoituksen pois vaikka he oli eri mieltä, kerroin että tiedän tuskin Suomessa tollaiset mitään saa mutta hänestä tulee vielä entisestä agressiivinen ja jos hän tekee mun äidille jotain en kestä. Hän ei usko että tutkija halua tätä pois viedä mutta soittopyyntö tutkivalle jätetty, mä pärjään kipujen kanssa mutta en pärjä jos mun äidille käy vastaava. En tiedä teenkö oikein vai ei? En tiedä...
Jos poliisi on ottanut hänet talteen tuon takia, niin ei sillä poisvetämisellä ole mitään väliä, on varmasti jo nyt niin ärtynyt, että voi tehdä mitä vaan, jos on täysi sekopää.
Jos on ennen jo uhkaillut äitiäsi, niin lähestymiskieltoa kannattaa myöskin harkita. Vaikkei se mitään auta, jos toinen on päättänyt jotain tehdä, mutta voi soittaa poliisille heti, kun näkyy lähettyvillä.
 
vierailija
Pysäköitkö tai ajatko paikkoihin joissa ei saa autolla mennä vai mikä syy tuolla oli päälle käydä? Vaikea kuvitella että joku ihan randomina tekisi tällaisen teon jollekin ihan tuntemattomalle. Tarkennuksena että missään nimessä puolusta tekijää ja tekoa mutta yleensä noita hulluja provosoi joku asia ja jos on jo aiemmin valitettu jostain ja jos aiheesta, niin kannattaa olla varovainen. Tämä ihan maalaisjärkeä.
Eiköhän ollut äitinsä pihassa tai lähettyvillä. Ja jos kerran hyökkääjä vihaa ryssiä ja on sekaisin niin ei kai enää muuta syytä tarvita
 
vierailija
Eiköhän ollut äitinsä pihassa tai lähettyvillä. Ja jos kerran hyökkääjä vihaa ryssiä ja on sekaisin niin ei kai enää muuta syytä tarvita
Tiedän lukuisia 'kiireiksiksi' itseään luokittelevia ihmisiä (kantasuomalaisia ja ulkomaalsisia) jotka katsovat oikeudekseen ajella ja pysäköidä taloyhtiöiden pihoille (ja muuallakin) miten sattuu. Yleensä tuollaista hyökkäystä provosoi joku muu tekijä kuin puhdas rotuviha. Ap ei ole tunnettu siitä että erityisesti välittäisi noudattaa sääntöjä...
 
vierailija
Tarina kusee jo heti alkuunsa monesta kohtaa, että taitaa olla taas pelkää huomionhaku höpön höpöä. Käsivammakin on voinut tulla mistä vaan. Ei ihan murtuneelta näytä. Jos siinä olis "poikki" murtuma, se todennäköisesti myös sinertäs aika tavalla murtumakohdasta, eikä sillä todellakaan kirjoteltas palstalle.
 
Milanna. Anna todisteet!
Pakkohan näin törkeän tapauksen olisi olla vaikka missä iltasensaatiolehdissä ja Seiskassa ymymym

Missä todisteet? Laita tulemaan. Muuten olet nolannut itsesi täydellisesti!
 
vierailija
Tiedän lukuisia 'kiireiksiksi' itseään luokittelevia ihmisiä (kantasuomalaisia ja ulkomaalsisia) jotka katsovat oikeudekseen ajella ja pysäköidä taloyhtiöiden pihoille (ja muuallakin) miten sattuu. Yleensä tuollaista hyökkäystä provosoi joku muu tekijä kuin puhdas rotuviha. Ap ei ole tunnettu siitä että erityisesti välittäisi noudattaa sääntöjä...
Vaikka pysäköisit autosi naapurin puuhun, niin rautakangella ei saa käydä kimppuun.
 

Yhteistyössä