Minulla ei ole ystäviä, koska olen huono tutustumaan uusiin ihmisiin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :,(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä en oikein kehdannut tarkkaa sijaintia laittaa, vastasin suurpiirteisesti. Mutta pääseehän sitä liikkumaan :) 1,5- vuotias.

Meidän nuorempi on poika ja ikää 1v 9kk.

Hei oululaiset! Haluaisitteko järkätä tapaamisen vaikka Ainolan puistoon? Tai siis siihen leikkipaikkaan. Kunhan nämä pakkaset hellittäis.. mur

Alkuperäinen kirjoittaja abc:
Mä en oikein kehdannut tarkkaa sijaintia laittaa, vastasin suurpiirteisesti. Mutta pääseehän sitä liikkumaan :) 1,5- vuotias.

Hei oululaiset! Haluaisitteko järkätä tapaamisen vaikka Ainolan puistoon? Tai siis siihen leikkipaikkaan. Kunhan nämä pakkaset hellittäis.. mur

Ois ihan kiva :) Tosiaan sais olla lauhempaa, että tarkenee...

Ois ihan kiva :) Tosiaan sais olla lauhempaa, että tarkenee...

Kiva juttu :) Mukavaa olisi tavata uusia ihmisiä ja lapsillekin kiva päästä leikkimään toisten lasten kanssa. Meidän pitää nyt lähtä neuvolaan, mutta käyn myöhemmin kurkkaamassa pinoa jos olette sopineet jonkin päivän.

Alkuperäinen kirjoittaja ::
Mikäs neuvoksi... Tuntuu että loppuelämä on nyt tätä :( Ennen sain kyllä kavereita, mutta nyt kun on kotona, niin ei ole mitään mahdollisuutta. Kaikilla on jo omat piirit, kukaan ei tunnu olevan yhtä yksin kuin minä..

sama tilanne. onneks on rakas sisko

Ehdotuksia, minä päivänä? Mulle sopii vaikkapa ens viikolla muut päivät paitsi keskiviikko...

Pikapika, mulle käy ens vk vain torstai. Mutta sopikaa päivä, joka sopii mahd. monille :)

Mutta eihän täällä ole enää ku minä ja sinä :) Kaikki muut katos...

Ehdotuksia, minä päivänä? Mulle sopii vaikkapa ens viikolla muut päivät paitsi keskiviikko...

Pikapika, mulle käy ens vk vain torstai. Mutta sopikaa päivä, joka sopii mahd. monille :)

Mutta eihän täällä ole enää ku minä ja sinä :) Kaikki muut katos...

No sitten me voidaan nähdä :D Jos haluat ja torstai sopii? Ja jos ei ole liian kylmä, esim max -10 astetta.

Yhteistyössä