Olenko ainoa, jolla ei ole mammakavereita?

• Viestiketjun aloittaja kaverin kaipuu
  • Ensimmäinen viesti
Mä muistan kans tuon vauva-ajan kun harmitti hirveesti kun ei ollut vaunuttelukaveria. Teki mieli joltain vastaantulevalta kysyä joskos voitas kävellä yhdessä. Perhekerho oli aina aamupäikkyjen aikaan ettei koskaan tullut käytyä. Mutta sitten vauvajumpasta löydettiin kaveri jonka kans kahviteltiin aina jumpan jälkeen (oikea henkireikä ) ja joka edelleen on hyvä kaveri. Ja kun lapsi oppi kävelemään löytyi yllättäen pihalta seuraa. Suuta piti vähän saada auki tosin.

vielä hetken kotiäitinä
Alkuperäinen kirjoittaja ystävä:
Ketään ystävää vailla tampere/kangasala? :O)
Kavereitahan ei koskaan ole liikaa! Itse olen Kangasalalta, kahden pienen pojan äiti.

(Tosin eihän sitä tiedä vaikka sitä tuntisikin jo. Aika hassua olisi jos vaikka naapuri seinän takana kirjoittelis :))

Alkuperäinen kirjoittaja guest star:
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:
Mullaki ainoat kaverit (miehen sukulaisia suurinosa) jäi rovaniemelle kun muutettiin helsinkiin...Ja alkaahan tää yksin olo vähän tympässä pitemmän päälle....

Ja olen sen verran ujo etten mihinkään isoihin mamma tapaamisiiin uskalla mennä :headwall:

minäkin tarvitsisin kavereita ja lapsi kanssa. Isot porukat ei innosta meikäläistäkään, ne on yleensä niin sisäänpäin lämpiäviä. Ja pääkaupunkiseudulla ollaan :)

Onko meseä :) tai mailaa vaikka pienipunahilkka86@hotmail.com :)

Ei mullakaan paljoo kavereita ole.Pari sellaista hyvää ystävää,mutta ei niitten kanssakaan joka päivä nähdä.Ja sitten kun olen välillä töissä,niin silloin ei niitä mammakavereita niin kerkeä näkemään..Mutta siis tännekin saa laitella viestiä,jos kiinnostaa tutustua. :wave:

Ja Joensuusta ollaan!

Ei mulla varsinaisia mammakavereita ole, enemmänkin kaipaan ihan niitä KAVEREITA ja joillakin kavereilla sattuu olemaan lapsia. Heidän kanssaan puheenaiheet eivät pyöri pelkästään lapsissa joten ennemminkin karsastan termiä "mammakaveri". Mä saan tarpeeksi lapsi-infoa netistäkin mutta kaverilta kaipaan muutakin yhteistä kuin sen, että hän on äiti.

rapu
Kannattaa siltikin käydä noissa perhekahviloissa yms. vaikka tuntuisikin että siellä on insidejuttuja,
tekee lapselle kuitenkin hyvää nähdä muitakin tenavia.

Meillä oli raskausaikana jo mammaporukka kasassa, nyt se jo hiipunut kun aika moni palannut työelämään.
Olen sitten käynyt lapsen kanssa perhekerhoissa, muskarissa, liikuntakerhossa...ihan missä vaan jossa tutustunut toisiin äiteihin.
ja en ole itekään mikään hirmu seurallinen tyyppi.

guest star
Alkuperäinen kirjoittaja guest star:
Mullaki ainoat kaverit (miehen sukulaisia suurinosa) jäi rovaniemelle kun muutettiin helsinkiin...Ja alkaahan tää yksin olo vähän tympässä pitemmän päälle....

Ja olen sen verran ujo etten mihinkään isoihin mamma tapaamisiiin uskalla mennä :headwall:

minäkin tarvitsisin kavereita ja lapsi kanssa. Isot porukat ei innosta meikäläistäkään, ne on yleensä niin sisäänpäin lämpiäviä. Ja pääkaupunkiseudulla ollaan :)

Onko meseä :) tai mailaa vaikka pienipunahilkka86@hotmail.com :)
meseä ei ole, mutta mailia voisin tässä jossain välissä laittaakin :)

ystävä
3v ja 1v6kk lapset. Itse vm 75. Mistäpäin olet?
Olen Kangasalta... itse olen vm -74 :O) Oletko piankin palaamassa töihin? (nimimerkistä päätellen) Käytkö äitilapsi kerhoissa tms?

vielä hetken kotiäitinä
Alkuperäinen kirjoittaja ystävä:
3v ja 1v6kk lapset. Itse vm 75. Mistäpäin olet?
Olen Kangasalta... itse olen vm -74 :O) Oletko piankin palaamassa töihin? (nimimerkistä päätellen) Käytkö äitilapsi kerhoissa tms?
.

Elokuussa palailen töihin, sitten lapset päiväkotiin. Satunnaisesti seurakunnan kerhossa ja MLL:n jutuissa, mutta tykkään enemmän ulkoilla hyvillä keleillä ja kyläillä. Turhat aikataulut ahdistaa kun kahden kanssa lähtee.

Entäs itse? Harmi kun noi vanhemmat lapset ovat vähän eri ikäisiä..

ystävä
juu, pienemmät aikalailla samanikäisiä... onkos tämä 3v tyttö vai poika? Sama juttu, mielummin kyläilyä oman aikataulun mukaan... Olisi mukava tutustua paremmin...?

Hei
Alkuperäinen kirjoittaja jkl:
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:
Sama homma. Tosin ei näyttänyt kukaan täälläkään olevan meidän läheltä :(
no mistä olet? Ei kukaan uskalla tunnustaa täällä mistäpäin on. ;)
jyväskylästä minä.
mistä päin jyväskylää?
minä myös jyväskylästä.
hoksasin just et valehtelin. Olen maalaiskunnasta siis. Mistä päin sinä?

Yhteistyössä