No kerro nyt ihmeessä mistä oletAlkuperäinen kirjoittaja Hei:Sama homma. Tosin ei näyttänyt kukaan täälläkään olevan meidän läheltä
Kavereitahan ei koskaan ole liikaa! Itse olen Kangasalalta, kahden pienen pojan äiti.Alkuperäinen kirjoittaja ystävä:Ketään ystävää vailla tampere/kangasala? :O)
Alkuperäinen kirjoittaja guest star:Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:Mullaki ainoat kaverit (miehen sukulaisia suurinosa) jäi rovaniemelle kun muutettiin helsinkiin...Ja alkaahan tää yksin olo vähän tympässä pitemmän päälle....
Ja olen sen verran ujo etten mihinkään isoihin mamma tapaamisiiin uskalla mennä :headwall:
minäkin tarvitsisin kavereita ja lapsi kanssa. Isot porukat ei innosta meikäläistäkään, ne on yleensä niin sisäänpäin lämpiäviä. Ja pääkaupunkiseudulla ollaan
jyväskylästä minä.Alkuperäinen kirjoittaja moi:no mistä olet? Ei kukaan uskalla tunnustaa täällä mistäpäin on.Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Sama homma. Tosin ei näyttänyt kukaan täälläkään olevan meidän läheltä
liian kaukaa meikäläiselle..Alkuperäinen kirjoittaja Hei:jyväskylästä minä.Alkuperäinen kirjoittaja moi:no mistä olet? Ei kukaan uskalla tunnustaa täällä mistäpäin on.Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Sama homma. Tosin ei näyttänyt kukaan täälläkään olevan meidän läheltä
niinpä tietenkin :/Alkuperäinen kirjoittaja moi:liian kaukaa meikäläiselle..Alkuperäinen kirjoittaja Hei:jyväskylästä minä.Alkuperäinen kirjoittaja moi:no mistä olet? Ei kukaan uskalla tunnustaa täällä mistäpäin on.Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Sama homma. Tosin ei näyttänyt kukaan täälläkään olevan meidän läheltä
meseä ei ole, mutta mailia voisin tässä jossain välissä laittaakinAlkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:Alkuperäinen kirjoittaja guest star:Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:Mullaki ainoat kaverit (miehen sukulaisia suurinosa) jäi rovaniemelle kun muutettiin helsinkiin...Ja alkaahan tää yksin olo vähän tympässä pitemmän päälle....
Ja olen sen verran ujo etten mihinkään isoihin mamma tapaamisiiin uskalla mennä :headwall:
minäkin tarvitsisin kavereita ja lapsi kanssa. Isot porukat ei innosta meikäläistäkään, ne on yleensä niin sisäänpäin lämpiäviä. Ja pääkaupunkiseudulla ollaan
Onko meseä tai mailaa vaikka pienipunahilkka86@hotmail.com
Sit sä asut ehkä samalla paikkakunnalla kun minä, jos oulusta etelään =)Alkuperäinen kirjoittaja kaverin kaipuu:No en nyt ihan lähikunnasta... 200kmAlkuperäinen kirjoittaja Tulin just!:No kerro nyt kun täälläkin Oulun lähikunnasta ollaan ja kaverit kelpaa!
mistä päin jyväskylää?Alkuperäinen kirjoittaja Hei:jyväskylästä minä.Alkuperäinen kirjoittaja moi:no mistä olet? Ei kukaan uskalla tunnustaa täällä mistäpäin on.Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Sama homma. Tosin ei näyttänyt kukaan täälläkään olevan meidän läheltä
3v ja 1v6kk lapset. Itse vm 75. Mistäpäin olet?Alkuperäinen kirjoittaja ystävä:Sinä Kangasalta, minkä ikäisiä lapsia sinulla on? meillä 5v poika ja puoltoistavuotias tyttö!!
Niin anteeksi sanoitko jo mistäpäin olet..?Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:täältä päin ei kyllä taida olla ketään.. tai sit kaikilla on jo kavereita ja seuraa :snotty:
.Alkuperäinen kirjoittaja ystävä:3v ja 1v6kk lapset. Itse vm 75. Mistäpäin olet?
Olen Kangasalta... itse olen vm -74 :O) Oletko piankin palaamassa töihin? (nimimerkistä päätellen) Käytkö äitilapsi kerhoissa tms?
Kymenlaaksosta meikäläinen on...Alkuperäinen kirjoittaja hei:Niin anteeksi sanoitko jo mistäpäin olet..?Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:täältä päin ei kyllä taida olla ketään.. tai sit kaikilla on jo kavereita ja seuraa :snotty:
aha, eipä tule nyt heti edes mieleen missä sellainen paikka on.. :/Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Kymenlaaksosta meikäläinen on...Alkuperäinen kirjoittaja hei:Niin anteeksi sanoitko jo mistäpäin olet..?Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:täältä päin ei kyllä taida olla ketään.. tai sit kaikilla on jo kavereita ja seuraa :snotty:
hoksasin just et valehtelin. Olen maalaiskunnasta siis. Mistä päin sinä?Alkuperäinen kirjoittaja jkl:mistä päin jyväskylää?Alkuperäinen kirjoittaja Hei:jyväskylästä minä.Alkuperäinen kirjoittaja moi:no mistä olet? Ei kukaan uskalla tunnustaa täällä mistäpäin on.Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Sama homma. Tosin ei näyttänyt kukaan täälläkään olevan meidän läheltä
minä myös jyväskylästä.