E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Sama homma. Tosin ei näyttänyt kukaan täälläkään olevan meidän läheltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ystävä:Ketään ystävää vailla tampere/kangasala? :O)
Alkuperäinen kirjoittaja guest star:Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:Mullaki ainoat kaverit (miehen sukulaisia suurinosa) jäi rovaniemelle kun muutettiin helsinkiin...Ja alkaahan tää yksin olo vähän tympässä pitemmän päälle....
Ja olen sen verran ujo etten mihinkään isoihin mamma tapaamisiiin uskalla mennä :headwall:
minäkin tarvitsisin kavereita ja lapsi kanssa. Isot porukat ei innosta meikäläistäkään, ne on yleensä niin sisäänpäin lämpiäviä. Ja pääkaupunkiseudulla ollaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja moi:Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Sama homma. Tosin ei näyttänyt kukaan täälläkään olevan meidän läheltä![]()
no mistä olet? Ei kukaan uskalla tunnustaa täällä mistäpäin on.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Alkuperäinen kirjoittaja moi:Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Sama homma. Tosin ei näyttänyt kukaan täälläkään olevan meidän läheltä![]()
jyväskylästä minä.
Alkuperäinen kirjoittaja moi:Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Alkuperäinen kirjoittaja moi:Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Sama homma. Tosin ei näyttänyt kukaan täälläkään olevan meidän läheltä![]()
jyväskylästä minä.
liian kaukaa meikäläiselle..
Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:Alkuperäinen kirjoittaja guest star:Alkuperäinen kirjoittaja BitchBunis:Mullaki ainoat kaverit (miehen sukulaisia suurinosa) jäi rovaniemelle kun muutettiin helsinkiin...Ja alkaahan tää yksin olo vähän tympässä pitemmän päälle....
Ja olen sen verran ujo etten mihinkään isoihin mamma tapaamisiiin uskalla mennä :headwall:
minäkin tarvitsisin kavereita ja lapsi kanssa. Isot porukat ei innosta meikäläistäkään, ne on yleensä niin sisäänpäin lämpiäviä. Ja pääkaupunkiseudulla ollaan![]()
Onko meseätai mailaa vaikka pienipunahilkka86@hotmail.com
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kaverin kaipuu:Alkuperäinen kirjoittaja Tulin just!:No kerro nyt kun täälläkin Oulun lähikunnasta ollaan ja kaverit kelpaa!
No en nyt ihan lähikunnasta... 200km
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Alkuperäinen kirjoittaja moi:Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Sama homma. Tosin ei näyttänyt kukaan täälläkään olevan meidän läheltä![]()
jyväskylästä minä.
Alkuperäinen kirjoittaja ystävä:Sinä Kangasalta, minkä ikäisiä lapsia sinulla on? meillä 5v poika ja puoltoistavuotias tyttö!!
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:täältä päin ei kyllä taida olla ketään.. tai sit kaikilla on jo kavereita ja seuraa :snotty:
.Alkuperäinen kirjoittaja ystävä:3v ja 1v6kk lapset. Itse vm 75. Mistäpäin olet?
Olen Kangasalta... itse olen vm -74 :O) Oletko piankin palaamassa töihin? (nimimerkistä päätellen) Käytkö äitilapsi kerhoissa tms?
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:täältä päin ei kyllä taida olla ketään.. tai sit kaikilla on jo kavereita ja seuraa :snotty:
Niin anteeksi sanoitko jo mistäpäin olet..?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:täältä päin ei kyllä taida olla ketään.. tai sit kaikilla on jo kavereita ja seuraa :snotty:
Niin anteeksi sanoitko jo mistäpäin olet..?![]()
Kymenlaaksosta meikäläinen on...
Alkuperäinen kirjoittaja jkl:Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Alkuperäinen kirjoittaja moi:Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Sama homma. Tosin ei näyttänyt kukaan täälläkään olevan meidän läheltä![]()
jyväskylästä minä.
mistä päin jyväskylää?
minä myös jyväskylästä.