Olenko ainoa, jolla ei ole mammakavereita?

• Viestiketjun aloittaja kaverin kaipuu
  • Ensimmäinen viesti
vielä hetken kotiäitinä
Alkuperäinen kirjoittaja ystävä:
en tiedä onnistuiko tuo kirjautuminen uuteen s.postiin, mutta ehkä se ainakin kohta alkaa pelittämään... eli laitahan postia tulemaan osoitteeseen muumi.myy@suomi24.fi Kaikki muutkin jotka kaipaavat ystävää Kangasala/Tampere suunnalla!!! Äiti & lapset 06 ja 03
yritin laittaa, mutta palautti. Mutta koetan hetken päästä uudestaan..

Alkuperäinen kirjoittaja MiNihyppy:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Alkuperäinen kirjoittaja MiNihyppy:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
täältä päin ei kyllä taida olla ketään.. tai sit kaikilla on jo kavereita ja seuraa :snotty:
Mie oon kymenlaaksosta, Kouvolaan n.10 km. Oletko täältä vai "Etelästä"?
Asustelen ite tässä n. 5 kilometrin päässä Kouvolasta :)
=) Laitapa yv:tä tai jos ite saan aikaseksi.
:wave: Viestiä laitettu :D

viestiä, jos kaipaa kaveria täällä itäisellä Vantaa-Helsinki seudulla. Mulla on 1,5 vuotias tytär ja toista odoteltiin marraskuulle, mutta valitettavasti sain keskenmenon. Nyt olen sitten kesään saakka työelämässä, kesän pitkällä lomalla ja ehkä syksyllä haaveissa olis toisen lapsen yrittäminen paremmalla onnella.

Yytä tulemaan, niin katsotaan löytyykö muutakin yhteistä kuin lapset :wave:

mie
Alkuperäinen kirjoittaja kaverin kaipuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ystävä:
Hei sinä nimimerk. kaverin kaipuu... Mistäpäin olet??? Aivan samanlaisia ajatuksia täällä... näin aikuisiällä tuntuu olevan ylitsepääsemättömän vaikeaa saada ystäviä vaikka haluaisikin...
Pohjoisesta, tai täältä Oulun lähettyviltä... en kehtaa ihan tarkasti kertoa.... :(
täällä myös siltä suunnalta eli oulun pohjois puolelta..=)

Minullakaan ei ole mitään erityisiä mammakavereita, kun kaverit on lapsettomia ja kaks heistäkin on sanoneet, että eivät edes omia lapsia halua koskaan. Mutta kyllä munkin kööriin mammoja mahtuu, jos täältä Pöytyän suunnalta joku seuraa kaipaa, niin otapa yhteyttä. :wave:

Yhteistyössä