Minua harmittaa kaverini vauvan puolesta... :(

  • Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voit tehdä sen ilmoituksen vaikka nyt, tai maanantaina. Ei sitä tarvitse sillä sekunnilla tehdä.

Toivon ettei tämä aloitus ole totta ja jos ei, niin onpa sairas pila.
Jos totta, onpa sulla sairas kaveri.
Ihan on totta, valitettavaa kyllä. Olin minä itsekkin aika puulla päähän lyöty, kun sanoi jättävänsä päivittäin vauvan yksin. Eipä heti tullut mieleen, että voisin asialle mitään tehdä, koska en uskonut korviani. Olin kuitenkin neuvonut liinan käyttöä ym, ku kaveri sanoi, ettei vaunuja aijo käyttää... Kamalaa, mutta ei vissiin yhtään niin harvinaista kun luulisi. :(

Mistä saan numeron mihin soittaa?[/quote]

pieleen meni lainauskin...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Voit tehdä sen ilmoituksen vaikka nyt, tai maanantaina. Ei sitä tarvitse sillä sekunnilla tehdä.

Toivon ettei tämä aloitus ole totta ja jos ei, niin onpa sairas pila.
Jos totta, onpa sulla sairas kaveri.
Ihan on totta, valitettavaa kyllä. Olin minä itsekkin aika puulla päähän lyöty, kun sanoi jättävänsä päivittäin vauvan yksin. Eipä heti tullut mieleen, että voisin asialle mitään tehdä, koska en uskonut korviani. Olin kuitenkin neuvonut liinan käyttöä ym, ku kaveri sanoi, ettei vaunuja aijo käyttää... Kamalaa, mutta ei vissiin yhtään niin harvinaista kun luulisi. :(

Mistä saan numeron mihin soittaa?
pieleen meni lainauskin...
Joko onnistuis?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Soita lastensuojeluun tai johonkin mihin tällaisia ilmoitellaan! Miks tällaista et kirjoita mustana?
Katoppa näitä vastauksia. Paskaa niskaan vaan.

Ja "johonkin mihin tällaisia ilmoitellaan" - niin se on helppo sanoa, mutta minneppä käytännössä pitäisi soittaa?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja CrystalBlue:
googlaa netistä lastensuojelu ja oma paikkakunta
http://www.porvoo.fi/?mid=85

Tämä oli ainoa järkevä sivu minkä löysin, mutta en minä tuosta mitään ymmärrä... :( Missään ei lue "hei dorka, soita tänne ku joku kaltoinkohtelee lastaan....".
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Soita lastensuojeluun tai johonkin mihin tällaisia ilmoitellaan! Miks tällaista et kirjoita mustana?
Katoppa näitä vastauksia. Paskaa niskaan vaan.

Ja "johonkin mihin tällaisia ilmoitellaan" - niin se on helppo sanoa, mutta minneppä käytännössä pitäisi soittaa?
Mä en tiedä mihin tällaisia ilmoitellaan enkä tiedä numeroita, en ole koskaan tarvinnut tätä tietoa, toivottavasti en koskaan tarvitse. Sulla on google joten ole hyvä, etsi numero. Täällähän on tullut jo vastauksia tähän sun kysymykseen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Soita lastensuojeluun tai johonkin mihin tällaisia ilmoitellaan! Miks tällaista et kirjoita mustana?
Katoppa näitä vastauksia. Paskaa niskaan vaan.

Ja "johonkin mihin tällaisia ilmoitellaan" - niin se on helppo sanoa, mutta minneppä käytännössä pitäisi soittaa?
Mä en tiedä mihin tällaisia ilmoitellaan enkä tiedä numeroita, en ole koskaan tarvinnut tätä tietoa, toivottavasti en koskaan tarvitse. Sulla on google joten ole hyvä, etsi numero. Täällähän on tullut jo vastauksia tähän sun kysymykseen.
Google. Jess. En löydä, yritin kyllä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja huolissaan:
kaupungin lastenvalvoja auttaa ja ohjaa asioissa. Numero löytyy oman kotikuntasi kotisivuilta.
Tuossa yllä oli linkki, etsisitkö minulle sieltä? Taidan olla puusilmä, kun en löydä. Lupaan soittaa, jos joku sen verran viitsii auttaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huolissaan:
kaupungin lastenvalvoja auttaa ja ohjaa asioissa. Numero löytyy oman kotikuntasi kotisivuilta.
EI AUTA!!!!! Lastenvalvojalla ei ole mitään tekemistä tämmöisten asioiden kanssa. Se on LASTENSUOJELU ja tämä on se numero sieltä sivuilta:

Lundinkadun sosiaali- ja terveysasema
Vänrikinkatu 16, 06100 Porvoo
Puh (019) 520 211, Faksi (019) 520 3202

Sanot tuonne keskukseen että haluat tehdä lastensuojeluilmoituksen niin käätävät oikealle ihmiselle. Siellä Porvoon sivuilla sanotaan myös: Jos on huoli jostakin lapsesta tai nuoresta, tee lastensuojeluilmoitus. Lastensuojeluilmoitus voi auttaa lasta ja perhettä saamaan tarvitsemansa avun. (tämä suora lainaus sieltä)

 
vaikeassa välikädessä myös ollut
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huolissaan:
kaupungin lastenvalvoja auttaa ja ohjaa asioissa. Numero löytyy oman kotikuntasi kotisivuilta.
Tuossa yllä oli linkki, etsisitkö minulle sieltä? Taidan olla puusilmä, kun en löydä. Lupaan soittaa, jos joku sen verran viitsii auttaa.
minä kyllä ymmärrän että jos se olisi ollut joku vieras ihminen niin asia olisi ihan selvä, mutta nämä kaverisuhteen tuppaa väkisinkin ajatuksia sotkemaan.
mutta pitää vaan pitää mielessä että se pieni avuton vauva tarvitsee turvallisen hoitajan eikä yksinoloa ja voi olla että joidenkin vuosien päästä kaveri sinua kiittää kun puutuit.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mi-la76:
Alkuperäinen kirjoittaja huolissaan:
kaupungin lastenvalvoja auttaa ja ohjaa asioissa. Numero löytyy oman kotikuntasi kotisivuilta.
EI AUTA!!!!! Lastenvalvojalla ei ole mitään tekemistä tämmöisten asioiden kanssa. Se on LASTENSUOJELU ja tämä on se numero sieltä sivuilta:

Lundinkadun sosiaali- ja terveysasema
Vänrikinkatu 16, 06100 Porvoo
Puh (019) 520 211, Faksi (019) 520 3202

Sanot tuonne keskukseen että haluat tehdä lastensuojeluilmoituksen niin käätävät oikealle ihmiselle. Siellä Porvoon sivuilla sanotaan myös: Jos on huoli jostakin lapsesta tai nuoresta, tee lastensuojeluilmoitus. Lastensuojeluilmoitus voi auttaa lasta ja perhettä saamaan tarvitsemansa avun. (tämä suora lainaus sieltä)
Uskoisivatko paremmin jos menisin paikan päälle heti maanantai aamuna? Mitä luulet(te)? Asun lähes naapurissa.
 
Hmm
Porvoossa on lastensuojelu päivystys.
Sieltä saat tällä sekunnilla avun.

Ei ole ihan normaalia äitiyttä kaverillasi.

LASTENSUOJELUPÄIVYSTYS
Puh 040-5174194, virka-ajan ulkopuolella
 
tääää
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja mi-la76:
Alkuperäinen kirjoittaja huolissaan:
kaupungin lastenvalvoja auttaa ja ohjaa asioissa. Numero löytyy oman kotikuntasi kotisivuilta.
EI AUTA!!!!! Lastenvalvojalla ei ole mitään tekemistä tämmöisten asioiden kanssa. Se on LASTENSUOJELU ja tämä on se numero sieltä sivuilta:

Lundinkadun sosiaali- ja terveysasema
Vänrikinkatu 16, 06100 Porvoo
Puh (019) 520 211, Faksi (019) 520 3202

Sanot tuonne keskukseen että haluat tehdä lastensuojeluilmoituksen niin käätävät oikealle ihmiselle. Siellä Porvoon sivuilla sanotaan myös: Jos on huoli jostakin lapsesta tai nuoresta, tee lastensuojeluilmoitus. Lastensuojeluilmoitus voi auttaa lasta ja perhettä saamaan tarvitsemansa avun. (tämä suora lainaus sieltä)
Uskoisivatko paremmin jos menisin paikan päälle heti maanantai aamuna? Mitä luulet(te)? Asun lähes naapurissa.

Kyllä ne uskoo, soitat vaan heti.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vaikeassa välikädessä myös ollut:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja huolissaan:
kaupungin lastenvalvoja auttaa ja ohjaa asioissa. Numero löytyy oman kotikuntasi kotisivuilta.
Tuossa yllä oli linkki, etsisitkö minulle sieltä? Taidan olla puusilmä, kun en löydä. Lupaan soittaa, jos joku sen verran viitsii auttaa.
minä kyllä ymmärrän että jos se olisi ollut joku vieras ihminen niin asia olisi ihan selvä, mutta nämä kaverisuhteen tuppaa väkisinkin ajatuksia sotkemaan.
mutta pitää vaan pitää mielessä että se pieni avuton vauva tarvitsee turvallisen hoitajan eikä yksinoloa ja voi olla että joidenkin vuosien päästä kaveri sinua kiittää kun puutuit.
Totta. Miehen kanssa olen asiaa puinut ja hänkin on neuvoton. Itse kun asiaa punnitsen, on se vauvan hyvinvointi minulle tärkeämpää kuin tämä kaveri... :/
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Porvoossa on lastensuojelu päivystys.
Sieltä saat tällä sekunnilla avun.

Ei ole ihan normaalia äitiyttä kaverillasi.

LASTENSUOJELUPÄIVYSTYS
Puh 040-5174194, virka-ajan ulkopuolella
Tarvitseeko minun sanoa nimeni?
 
miima
Mauton pila..tai jos on totta niin ap ei ihan terve. Mä tekisin heti ilmotuksen vaiks ois kuin hyväkaveri. Kunnan vaihteeseen soittamalla varmasti yhdistävät oikeeseen paikkaan
 

Yhteistyössä