Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
voisiko auton jättää jonnekin esim. metroradan varteen ilmaiselle katuparkille?
Jos olet laivaristeilylle menossa, on todennäköisesti halvin pysäköintivaihtoehto ottaa laivasta autopaikka, niissä on juuri tästä syystä yleensä varattu ihan omat rivit edestakaisin paikallaan matkaaville autoille.
Siis niin. Tää on NIIIN tätä. Mitään asioita ei tiedetä eikä selvää oteta. Sit kitistään kun tulee ongelmia. KUMMALLISTA on kertakaikkiaan, sun pitäis kuule oppia ottamaan asioista selvää! Niih!
:xmas:
En mene risteilylle, vaan päiväksi Tallinnaan.
Jos siis saan kaikki asiat selvitettyä sille mallille, että reissuun pääsen![]()
Ei ole kyllä koskaan tullut sitä ongelmaa että sataman parkki olis ollu täynnä... Ei edes keskikesällä kun laivat ihan tupaten täynnä...
Jos haluaa varmanpäälle pelata, niin täältä löytyy numero Helsingin Paikoituspalveluun, joka hoitaa pysäköinnin puolestasi Viking Line - Helsinki
Jos on noin vaikeaa, niin taitais olla helpompaa tehdä "elämysreissu" lähimmälle ABC:lle.
Mistä tää "vaikeus" nyt taas sitten tuli? Siis ei mulla ainakaan ole vaikeaa. Onhan tässä asioita vielä selvitettävänä, mutta eipä näitä näemmä vaikea ole selvittää.
On joo.
Mä ehdin jo pohtimaan tuota valuutta-asiaa, mutta sitten mä SELVITIN, että Tallinnassa kelpaa eurot.
Mutta kyllä mulla on vielä monen monta avointa kysymystä...
Paatti lähtee takaisin klo 16:30, mutta varattavissa olevat ruokailut laivalla ovat klo 15:45 ja 16:15. Kun ottaa huomioon sen, että Tallinnassa on kello saman verran kuin mitä Suomessa (tämän SELVITIN) niin jokin tuossa mättää, eli WTF?
Ja sitten mun pitäisi ottaa yhteyttä erääseen hotelliin ja varata heidän ravintolastaan pöytä lounasaikaan. Mutta puhuuko ne siellä suomea senvertaa, että pärjään puhelun suomeksi? Ja jos ei, niin kelpaako hyvin huono englanti? Ja onkohan semmoinen puhelu kovin kallis?
Mitä enempi asiaa pähkäilen, sitä enempi kysymyksiä tulee. Mutta mä meinaan SELVITTÄÄ kaiken ennen matkalle lähtöä. Ja siis tämän palstan avulla melko pitkälti. Saas siis nähdä kuin ämmän käy.
Mistä tää "vaikeus" nyt taas sitten tuli? Siis ei mulla ainakaan ole vaikeaa. Onhan tässä asioita vielä selvitettävänä, mutta eipä näitä näemmä vaikea ole selvittää.
On aika hankalan tuntuista, jos matkan jokaikistä yksityiskohtaa joutuu kyselemään täältä, Niin äärettömän helpommin ja nopeammin saisi täsmällisen tiedon esim. Googlen ja laivayhtiöiden verkkosivujen avulla.
Mutta kun kapasiteetti ei riitä, ja internert on sama kuin kaksplus-palsta....
Jos olet jo saanut selville, että Virokin on euromaa, niin olet jo pitkällä. Hyvä tyttö!
Jos soitat mihin hyvänsä Tallinnan hotelliin, niin aika monessa puhuvat selvää suomea tai englantia. Joten ei huolta, luuri kouraan ja soittamaan reippaasti!
Esim. DNA:n kallein hinta on jotain 40 senttiä minuutti liittymästä riippuen.
Tuo laivalounasaikataulu kuulostaa ihan oudolta, haluaisin tietää mistä siinän on kysymys...
Kyllä musta nyt tuntuu siltä, että sitä hankaluutta on nyt ihan jollakin muulla, kuin mulla...