K
"kyselijä"
Vieras
Matkagalluppi!
Minne päin oot/ootte tänä vuonna menossa? Vai ootko jo kenties käyny jossain?
mikä on "suosikkikohde/kohteet" missä voisit käydä uudestaankin
?
Oma suosikkini on ehkä Berliini, edullista ja helppo liikkuakkin.
Minne päin oot/ootte tänä vuonna menossa? Vai ootko jo kenties käyny jossain?
Oma suosikkini on ehkä Berliini, edullista ja helppo liikkuakkin.