Minne päin maailmaa suuntaatte tänä vuonna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kyselijä"

Vieras
Matkagalluppi!
Minne päin oot/ootte tänä vuonna menossa? Vai ootko jo kenties käyny jossain? :) mikä on "suosikkikohde/kohteet" missä voisit käydä uudestaankin :)?

Oma suosikkini on ehkä Berliini, edullista ja helppo liikkuakkin.

Bisnestuttavalla on Pattayalla hulppea panoboksi jonne tulee itsekin taas viikon ja parin viikon "työreissujen" ajaksi majoituttua.

Siellä räntäsateinen arki nalkuttavine akkoineen unohtuu kun saa tyhjentää kassit useasti päivässä kauniisiin thaikkuneitoihin.

Roomaan mennään syyslomalla ja ensi jouluksi todennäköisesti sukuloimaan Irlantiin. Tälle vuodelle ei muita matkoja tiedossa, kesällä mökkeillään ihan kotimaassa.

Pari kuukautta menee Espanjassa, sitten lähden ukkokullan kanssa kiertämään Ameriikan Yhdysvaltoja. Muutama viikonloppureissu Eurooppaan, varmaan Amsterdam ja Lontoo.

Amsterdamiin paasiaisen tienoilla, Befastiin toukokuussa, kesalomasta ei tieda viela. Ei mihinkaan kauas. Puolaan voisi ehka.

Mun suosikkikohteet on toistaiseksi olleet Lissabon ja Mongolia. Mutta en menisi noihinkaan uudestaan, koska on niin paljon paikkoja, joissa haluan kayda ekan kerran ennen kuin eded harkitsen menevani jo kaytyihin paikkoihin uudestaan.

Pariisiin menen toukokuussa pitkäksi viikoksi ystäväni kanssa. Kahdesti olen Pariisissa ollut ja on ehdottomasti mun suosikkikaupunkini!

Syksyllä mennään joko viikoksi jonnekin Välimerelle mun vanhempieni kanssa, tai jos ei saada heidän kanssaan lomia sopimaan niin voi olla että meidän katras hilpaisee jonnekin Aasiaan kuukaudeksi. Thaimaa ollaan jo koluttu välillä bangkok-phuket-phiphi-railay-krabi-surat thani-samui-tao, joten mieluusti mentäis katsomaan mikä meininki on esim. Vietnamissa.

Karibialle ja Floridaan talvilomalla, Lähi-itään työreissulle ja Pariisiin viikonloppulomalle.
Näistä työreissu ilman perhettä, muut koko perheen voimin.
Siinä kevät, kesästä ei vielä tietoa, ei pysty niin pitkälle ajattelemaan...

Yhteistyössä