J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jossu:Vieläkö Oulussa on se kantis? jos on niin millanen paikka se on?
Alkuperäinen kirjoittaja Jossu:Vieläkö Oulussa on se kantis? jos on niin millanen paikka se on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Parisen vuotta sitten Onnelassa oli kyllä hyvä meininki ja eri-ikäsitä sakkia, onhan siellä useampi eri baari.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Parisen vuotta sitten Onnelassa oli kyllä hyvä meininki ja eri-ikäsitä sakkia, onhan siellä useampi eri baari.
juu, silloin kun ikärajatkin oli k22... nykyisin hirvee popula teinejä, vaikka ei siinä, tykkään käydä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä? Onko ikärajat laskettu 18? Onko missään k22 tai k24?
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:ok, entä se Fiona?
no suoraan sanottuna, mä en usko että paikka olisi nightin ajoista muuttunut. niin paska mesta et venaat palveluakin pahimmassa tapauksessa 45min, sama hakee vettä vessan hanasta! sama asia ku reidar->nyk Lupi. paskaa eri nimellä.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:onpa yllättävää, nimittäin palvelun hitaus! Tänään ihan lehdestä luin mainoksen, missä kehuivat ette baaritiskillä tartte odotella. Mut kiitti vinkistä, sinne ei siis kannata vaivaantua.
Onkohan siellä Amarillossa hyvä meno?
alakerrassa teinibileet, yläkerta lähinnä seurustelumesta...
Alkuperäinen kirjoittaja Mira:Siitä saakka kun Fiona aukesi en ole muualla käynyt. ja... teinimesta ei ole todellakaan. Parasta palvelua koko Oulusta olen täällä saanut. Vm. 72 olen ja muihin paikkoihin tuskin enää eksynkään...
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kaarle ja 45 special?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kaarle ja 45 special?
Soitetaanko siellä tanssimusaa nykyään?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:kaarle ja 45 special?
Soitetaanko siellä tanssimusaa nykyään?![]()
kyl siel ihmiset myös tanssii, mitä mä oon käyny ja nähny.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai että ihan disco-musaa, hmmmm.. eikait ny sentään..
Alkuperäinen kirjoittaja mamma vm.-70:Olen ihan oikeasti "out" tämän päivän hyvistä bailupaikoista. Eli hakusessa paikka missä soitettaan hyvää disko musiikkia (tarkoitus tanssia ja paljon), on siistiä porukkaa (mielellään hyvännäköisiä kundeja)ja ennenkaikkea ei ole mikään "limudisko" eli kakaroita täynnä. Onko ehdotuksia?