Minne mennä bailaamaan Oulussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma vm.-70
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Parisen vuotta sitten Onnelassa oli kyllä hyvä meininki ja eri-ikäsitä sakkia, onhan siellä useampi eri baari.

juu, silloin kun ikärajatkin oli k22... nykyisin hirvee popula teinejä, vaikka ei siinä, tykkään käydä.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Parisen vuotta sitten Onnelassa oli kyllä hyvä meininki ja eri-ikäsitä sakkia, onhan siellä useampi eri baari.

juu, silloin kun ikärajatkin oli k22... nykyisin hirvee popula teinejä, vaikka ei siinä, tykkään käydä.

Mitä? Onko ikärajat laskettu 18? Onko missään k22 tai k24?

1. Millainen ikäraja Onnelaan on keskiviikkoisin?
2. Millaista sakkia Cabaretissa käy - siis onko "iskumesta" vai saako siellä olla ihan rauhassakin, eli mennäänkö sinne ikään ku tsekkaan nais-/miestarjontaa?
3. Mitä K-18 -paikkoja keskiviikkoisin Oulussa on?

Terveisin systan kaa liikkeelle lähtijä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
ok, entä se Fiona?

no suoraan sanottuna, mä en usko että paikka olisi nightin ajoista muuttunut. niin paska mesta et venaat palveluakin pahimmassa tapauksessa 45min, sama hakee vettä vessan hanasta! sama asia ku reidar->nyk Lupi. paskaa eri nimellä.

...sitten kannattaisi käydä tsekkaa Fiona. Olen vm -71 ja ainut paikka, jos viittii enää edes käydä. Ja... palvelu pelaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
onpa yllättävää, nimittäin palvelun hitaus! Tänään ihan lehdestä luin mainoksen, missä kehuivat ette baaritiskillä tartte odotella. Mut kiitti vinkistä, sinne ei siis kannata vaivaantua.

Onkohan siellä Amarillossa hyvä meno?

alakerrassa teinibileet, yläkerta lähinnä seurustelumesta...

Siitä saakka kun Fiona aukesi en ole muualla käynyt. ja... teinimesta ei ole todellakaan. Parasta palvelua koko Oulusta olen täällä saanut. Vm. 72 olen ja muihin paikkoihin tuskin enää eksynkään...

Siitä saakka kun Fiona aukesi en ole muualla käynyt. ja... teinimesta ei ole todellakaan. Parasta palvelua koko Oulusta olen täällä saanut. Vm. 72 olen ja muihin paikkoihin tuskin enää eksynkään...

Alkuperäinen kirjoittaja Mira:

koita päättää minä vuonna oot syntynyt. sanoinko etten pidä amarillosta? tuskin tulen ikinä käymään fionassa koska olen aiemmin saanut sieltä paskaa palvelua, en usko nimenmuutoksen tekevän ihmeitä =) sama henkilökuntahan siel joka tapauksessa mikä ennenkin.

Cabaret on likainen paikka, vaikka näyttääkin kuvissa siistiltä! Lattia täynnä lasinsiruja ja tahmeeta paskaa eikä henkilökuntaa tunnu kiinnostavan. Vessat oli niin hirveät etten etes minä halunnu mennä. Lattiat litimärät( mite lie nestettä) ja vessapaperia heitelty pitkin seiniä :x Sinuna menisin sinne Kaarleen. Alakerta mukava hengailu paikka ja yläkerrassa disko. Ei ole mikään teinihelvetti kuitenkaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja mamma vm.-70:
Olen ihan oikeasti "out" tämän päivän hyvistä bailupaikoista. Eli hakusessa paikka missä soitettaan hyvää disko musiikkia (tarkoitus tanssia ja paljon), on siistiä porukkaa (mielellään hyvännäköisiä kundeja) ;) ja ennenkaikkea ei ole mikään "limudisko" eli kakaroita täynnä. Onko ehdotuksia?

garage on ihan jees. siellon karaokepuoli ja "disko"puoli erikseen....

Onko sinulla maksamattomia laskuja? Onko sinulla velkaa haluat poistaa? Oletko taloudellisesti alas ja sinun täytyy luoda liiketoimintaa? On pankin kääntyi sinua, koska tulos huono luotto? Huolehdi sen enempää Financial Advancement Services on valmis antamaan sinulle lainan alhainen korkotaso rate.If olet kiinnostunut laina tarjoaa ja jotka haluavat hakea lainaa, ei ota yhteyttä jo tänään vastaamalla tähän viestiin tai lähettämällä meille sähköpostia <vince.mayor.loancompany@gmail.com>

Yhteistyössä