Minne mennä bailaamaan Oulussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma vm.-70
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma vm.-70

Vieras
Olen ihan oikeasti "out" tämän päivän hyvistä bailupaikoista. Eli hakusessa paikka missä soitettaan hyvää disko musiikkia (tarkoitus tanssia ja paljon), on siistiä porukkaa (mielellään hyvännäköisiä kundeja) ;) ja ennenkaikkea ei ole mikään "limudisko" eli kakaroita täynnä. Onko ehdotuksia?

eikö sinne ole nykyään ikäraja 18v? Ei oikein nappaa lähteä semmoiseen paikkaan missä itsensä tuntee viimosen päälle mummoksi jo. Mutta ku en oo mikään "humppa-mammakaan", sillä ei mikään Anna ja Albertti iske.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja menijäkö?:
mikäs paikka se on missä on nyt lauantaina juha tapio? onko kokemuksia? oliko joku night club.

http://www.nightclubtahti.fi/

Eli entinen Foxia. Siellä on ihan hyvät bileet jos on hyvä bändi, mutta kannattaa tarkastaa mikä esiintyy.. Mites Cabaret, en kyllä tiiä minkälaista porukkaa siellä käy..

Alkuperäinen kirjoittaja Juh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja menijäkö?:
mikäs paikka se on missä on nyt lauantaina juha tapio? onko kokemuksia? oliko joku night club.

http://www.nightclubtahti.fi/

Eli entinen Foxia. Siellä on ihan hyvät bileet jos on hyvä bändi, mutta kannattaa tarkastaa mikä esiintyy.. Mites Cabaret, en kyllä tiiä minkälaista porukkaa siellä käy..

Mä oon vm 70 ja tuol Cabaretissa ollaan kyl käyty iltaa jatkamassa. Ainaki siinä vaiheessa ihan ok. Ei niin disco, mut vieressä se - ajatuskatko ei muista nimeä - baari on kans vähän varttuneemmille ja usein bändejä ja voi tanssia.

Alkuperäinen kirjoittaja Oulusta oon:
Mä oon vm 70 ja tuol Cabaretissa ollaan kyl käyty iltaa jatkamassa. Ainaki siinä vaiheessa ihan ok. Ei niin disco, mut vieressä se - ajatuskatko ei muista nimeä - baari on kans vähän varttuneemmille ja usein bändejä ja voi tanssia.

gloria

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
ja minä,aina sillon ku baariin eksyn :wave:

iski muuten flashback, ollaan vissiin nähty joskus siellä??? vai olikohan se joku toinen plussalainen :laugh:

No jos nyt ihan ihan totta puhutaan niin mä käyn niin harvoin missään et siinä jostain syystä tapahtuu semmonen muistikatkos,eli ei aavistustakaan :D

Cabareessa oon pari kertaa käynyt ja kiva paikka, tosin välillä vaan porukkaa pikkusen liikaakin. Ois kiva katsastaa jokin uusi paikka. Mikä se Fiona on? Takseissa ainakin mainoksia siitä paikasta. Entä onko Seurahuoneella mitään elämää?

gloria

Thanks, niin tietysti. Tarttis varmaan mennä nukkumaan ku pätkii. Seurahuoneella ei oo kai oikein tanssipaikkaa...?

gloria

Thanks, niin tietysti. Tarttis varmaan mennä nukkumaan ku pätkii. Seurahuoneella ei oo kai oikein tanssipaikkaa...?

ok, entä se Fiona?

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
ok, entä se Fiona?

no suoraan sanottuna, mä en usko että paikka olisi nightin ajoista muuttunut. niin paska mesta et venaat palveluakin pahimmassa tapauksessa 45min, sama hakee vettä vessan hanasta! sama asia ku reidar->nyk Lupi. paskaa eri nimellä.

ok, entä se Fiona?

no suoraan sanottuna, mä en usko että paikka olisi nightin ajoista muuttunut. niin paska mesta et venaat palveluakin pahimmassa tapauksessa 45min, sama hakee vettä vessan hanasta! sama asia ku reidar->nyk Lupi. paskaa eri nimellä.

onpa yllättävää, nimittäin palvelun hitaus! Tänään ihan lehdestä luin mainoksen, missä kehuivat ette baaritiskillä tartte odotella. Mut kiitti vinkistä, sinne ei siis kannata vaivaantua.

Onkohan siellä Amarillossa hyvä meno?

onpa yllättävää, nimittäin palvelun hitaus! Tänään ihan lehdestä luin mainoksen, missä kehuivat ette baaritiskillä tartte odotella. Mut kiitti vinkistä, sinne ei siis kannata vaivaantua.

Onkohan siellä Amarillossa hyvä meno?

alakerrassa teinibileet, yläkerta lähinnä seurustelumesta...

tossa oli tää viesti äskettäin hei turkulaiset, viestin alapuolella, niin mä luin ne yhteen pötkään että hei turkulaiset, minne mennä bailaan oulussa, olin että what....

Yhteistyössä