Minkälaista lastenvaatteista tykkäät ja mistä hankit niitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nettishoppailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nettishoppailija

Vieras
Kertokaa (taas vaihteeksi) kivoja linkkejä nettikauppoihin. Ostelen paljon netistä vaatteita, kun ei lasten kanssa ole kovin helppo lähteä kiertelemään. Eikä täällä meilläpäin hirveesti edes ole lastenvaatekauppoja

Pojalle yritän ostaa kirkasvärisiä tai neutraaleja yksivärisiä vaatteita. Ilman mitään örkkihirvityksiä, autoja tms. Ei ole aina helppoa. Yleensä teen hankinnat brittiebaystä tai sitten hankin ulkomaanreissuilta tai ostan ns. uusretrovaatteita.

Hinta-laatu suhteeltaan hyviksi olen havainnut IdaT:n paidat(esim. riemuli ja keltainen kettu on kauppoja joista oon ostanut), myös metsolan vaatteet on osin kivoja. Ja nyt uutena nuo jny-design-vaatteet on kans vaikuttanut hyviltä. Noita siis tuolta lasten metsolasta.
Monet kivat kuten kameleont desing(niiloilo-verkkokauppa esimerkiksi myy) on vähän siinä rajoilla hinnoissa et mun kotiäitibudjetilla ei kovin monia ostella.
Noissa edellämainituissa nettikaupoissa on palvelu pelannu ja on paljon muutakin kivaa vaatetta, ai niin ja wilmis on kans kiva nettikauppa.
Jos ei yhtään tykkää uusretro-tyylisestä niin sit nuo mun vinkit ei välttämättä oo parhaita..;)

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Pojalle yritän ostaa kirkasvärisiä tai neutraaleja yksivärisiä vaatteita. Ilman mitään örkkihirvityksiä, autoja tms. Ei ole aina helppoa. Yleensä teen hankinnat brittiebaystä tai sitten hankin ulkomaanreissuilta tai ostan ns. uusretrovaatteita.

Just äsken selailin Espritin sivuja. Siellä oli ainakin todella kivoja pikkupoikien puseroita, kivoja värejä.

Tilaan paljon Hm:ltä vaatetta lapsille ja samoin Nettivaatteesta tytöille Prinsessavaatetta. Retrokuosia en voi sietää, ne on niistä tulee ensimmäisenä mieleen että no ompas rumia vaatteita. Tavallista pitovaatetta käytetään lapsilla, joilla on mukava leikkiä, mennä kerhoon jne.

Tilaan paljon Hm:ltä vaatetta lapsille ja samoin Nettivaatteesta tytöille Prinsessavaatetta. Retrokuosia en voi sietää, ne on niistä tulee ensimmäisenä mieleen että no ompas rumia vaatteita. Tavallista pitovaatetta käytetään lapsilla, joilla on mukava leikkiä, mennä kerhoon jne.

Mulla on jo aikuiset lapset, mutta hurahdan joka kerta Orlandossa käydessäni lastenvaateosastolla :D Onneksi on muutama palstalainen, joiden lapsille saan shoppailla. Ainakin kunnes tulee niitä lapsenlapsia.

Yhteistyössä